wtorek, 9 lutego 2016

Czy pan blizniak jest zazdrosny

By pokazać drugiej osobie, że się ją kocha, nie trzeba wielkich słów. A one różnią się w zależności od temperamentu, usposobienia i podejścia do życia. Dla jednej osoby oznaką miłości będzie wspólne pójście na zakupy, dla innej zazdrość. Czy miałaś kiedyś odczucie, że podczas jednej randki spotykasz sie z dwiema osobami w jednej skórze?


Nie, nie zwariowałaś - właśnie na Twojej drodze stanął bliźniak. Jesteśmy ciężkimi partnerami w miłości, ale za to jesteśmy cudowni i kochani.

Mamy w sobie dwie sprzeczne osobowości. Ja jestem spod bliźniąt, ale z facetem-bliźniakiem to bym chyba zwariowała. Miałam kiedyś takiego i był to straszny nudziarz, egoista, sknera, a do tego maminynek. Będą dokładać starań by nie zaangażować się do końca, całkowicie. Nawet jeśli są bardzo zakochani, będą zwlekać najdłużej jak to możliwe z. Witam Co myslicie o związku miedzy panią skorpion,i mężczyzną bliźniakiem.


Ja byłam w zwiazku z panem blizniakiem przez rok,ale nam sie nie udało. Zbyt duża róznica charakterów miedzy nami była.

Raczej trudno będzie im pogodzić tak odmienne charaktery. Pan Byk jest wyrachowany, kieruje się rozumem i kalkuluje, co mu się bardziej opłaca, raczej nie straci głowy dla Pani Baran, a ona jest impulsywna, kieruje się głosem serca i przemyślane, zachowawcze działanie Byka będzie ją ranić do żywego. Namiętny, zazdrosny, trochę zły chłopiec, ale po ślubie zaraz okazuje się, że jesteś całym jego światem.


Uważaj, bo zanim się zorientujesz, nigdzie bez niego nie pójdziesz, a koleżanki zaprosisz do domu raz na dwa lata (gości nie lubi). Pan Skorpion wierzy w związki totalne, chce pełnej komunii waszych dusz i ciał. Oczywiście, musisz być przy tym kobietą atrakcyjną, zadbaną, taką którą chętnie pan Lew pochwali się przed innymi. Jest wyjątkowo zazdrosny i zaborczy, więc będzie od Ciebie wymagał wierności i dużego zaangażowania w Wasz związek.


Przez lat mieszkaliśmy razem jako związek pod wspólnym dachem. Różnie jest jak w życiu, raz kłótnie i wszystko latało w powietrzu i trzaskanie a raz miłość której nigdy wcześniej nie zaznałam, mój facet jest dla mnie prawdziwym kochankiem, najlepszym. Trzeba mu wykazać wiele zrozumienia, wymaga duchowego kontaktu. Pan Bliźniak: to praktyczny intelektualista.


Trochę bałaganiarz, ponieważ nie lubi nudnych czynności. Jest to mężczyzna skory do flirtów, dowcipny, w przy tym czarujący. Uwielbia spierać się, dyskutować, debatować.


To tak jakby po części opis mojego calego związku, ja lubiąca flirtować a mój facet chorobliwie i przesadnie zazdrosny próbujący ograniczać moje wyjścia. Prawda też,że jestem okropnie wrażliwa, jednak mój chłopak nigdy mnie nie skrzywdził i nie interesują go inne to wiem i widzę. We wszystkim jest chodź ziarenko prawdy !

Pani Bliźnięta i pan Skorpion cudownie bawią się jako przyjaciele oraz idealnie dopasowują, jako kochankowie. W codziennym życiu, gdy trzeba zmierzyć się z problemami, dopasować się nie mogą. Mężczyzna Skorpion kocha mocno i zaborczo, a kobieta Bliźnięta traktuje emocje lekko i nie angażuje się za bardzo.


Z jakimi znakami zodiaku najlepiej dogadują się panowie spod znaku Skorpiona? Z którymi będą tworzyć idealny związek, a które powinny trzymać się od tych mężczyzn z daleka? Sprawdź relacje pana Skorpiona z innymi znakami zodiaku. Pan Wodnik Nie można go łatwo zaszufladkować do żadnego ze znanych dotychczas typów mężczyzn, gdyż jego zachowanie jest dziwne i zagadkowe. Sam łatwo wybacza doznaną przykrość, toleruje słabostki innych, wszystko przyjmuje z pobłażaniem i zrozumieniem.


Nie ulega presji tradycji, zwyczajów czy zasad. Zazwyczaj w swym otoczeniu uchodzą za bardzo dobraną parę i mówi się o nich, że pozostają w szczęśliwym związku, ale najczęściej jest to bardziej skutek ich celowych zabiegów aniżeli faktycznie tak jest. PAN SKORPION I PANNA WAGA Pani Waga kochliwa, delikatna i towarzyska - pan Skorpion zdecydowany, zaborczy i zazdrosny. Oboje mają cechy, które partnerowi(ce) podobają się. Jeżeli nie ma między nimi zasadniczych dysharmonii, widocznych w horoskopach życie z panią Wagą nie jest trudne.


Wystarczy szanować jej indywidualność. Jest bardzo towarzyski, ciekawy świata i wyjątkowo dociekliwy. Chce nieustannie zdobywać wiedzę. Ma wiele zainteresowań, nie znosi nudy.


Trudno mu związać się z jednym miejscem, ideą, a nawet z jednym człowiekiem. W tej kombinacji pan Skorpion będzie raz za razem kąsać swoją partnerkę, rozzłoszczony jej zachowaniem i otwartością na świat. Pani Strzelec powinna brać pod uwagę, że po pierwsze: Skorpion ma naturę: moja kobieta należy do mnie. Po drugie jest bardzo zazdrosny.


Czasami, aż widać, jak jego zazdrość spływa po skorpioniej skorupie. Im bardziej kojoea byk idzie do przodu tym bardziej pan b sie dystansuje. Zdrowy rozsadek i jasne zasady w Tym pomagaja.


JeEli obydwoje maja taki temperament seksualny jaki my mamy bez obaw bedzie trwało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty