piątek, 4 marca 2016

Listy miłosne do faceta

Listy miłosne do mężczyzny - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Od dawna podkochuje sie w Tobie, od dawna Cie znam i tylko gdy patrze na Ciebie czuje ze kocham.

Pragne slyszec slowa, ktore koja.

Piszemy do siebie listy miłosne, SMS-y. Napisz do swojego chłopaka list miłosny – dzięki temu jeszcze bardziej się w Tobie zakocha. Jeśli uważasz, że list miłosny jest zbyt ckliwy i przez to niedoceniany przez mężczyzn, zdecydowanie się mylisz.


Zastanów się jeszcze raz, bowiem nawet najtwardszy facet topnieje jak masło po otrzymaniu takiego listu. Spacerując po prospekcie Rustaweli napisałam do Ciebie karteczkę. Chyba zabawną i na pewno baardzo erotyczną. Mam nadzieje, ze dojdzie do M. Dla Wioli – z podziękowaniami – za walkę, za serce, za osobowość Kochanie Kochanie Kochanie Mówią, że każdy dobry człowiek powinien mieć Anioła stróża, który da mu spokój i pomoże w każdej trudnej chwili. Tak niedawno się poznaliśmy, a ja zdążyłam się tak mocno w Tobie zakochać.


Czyżby sprawiły to Twoje piękne słowa, które wypowiadałeś do mnie codziennie? Moim marzeniem jest być ciągle z Tobą, słuchać Twego głosu, wtulać się w Twoje kochane ramiona, trzymać Cię za rękę. Czterech mężczyn napisało rozczulające, intymne listy miłosne do kobiet, które pojawiły się na ich życiowej drodze.


Listy, których nigdy nie mieli odwagi wysłać. PROSZE O komentarze dziewczyny. List miłosny jak wam się podoba. Pojawiłaś się z nikąd tak po prostu,tak jak moje uczucie do ciebie. A w tym liście starałem się napisać co czuje.


I mam nadzieje ze mi się to udało. Pierwszy polski list miłosny. Wolimy ten czas spędzić razem.


Teraz powinieneś przewrócić oczami i stwierdzić, że to głupota uzależniać swoją radość od faceta. Nic nie jest w stanie powiedzieć „kocham Cię”, lepiej niż list miłosny. Wiem, że tylko ja słyszę w nim te emocjonalne dzwoneczki kiedy do mnie mówisz, czasami dreszcze przechodzą przez moje ciało i mogłabym tak słuchać Cię w nieskończoność.


Przez wieki listy miłosne były formą komunikacji między dwojgiem bliskich osób, kochanków.

Para chciała być w kontakcie i wyrażać swoją miłość, uczucia, emocje na odległość. Ponieważ większość dzisiejszych listów miłosnych jest cyfrowych, pozostaje nam podziwiać wspaniałe listy miłosne z przeszłości. Wraz z kanałem Zone Romatica oraz wydawnictwem Prószyński i S-ka zapraszamy do konkursu, w którym można wygrać jedną z pięciu książek pt.


Dostaję dreszczy, kiedy czytam niektóre listy. Jak różnie: pięknie, wzruszająco, sentymentalnie, dowcipnie można pisać o MIŁOŚCI - pokazał nasz wspólny z Zakamarkami konkurs na list miłosny. W życiu tej zgorzkniałej i pozbawionej złudzeń kobiety pojawia.


Pisz listy miłosne do mężczyzny nie tylko kochanego, ale i własnego. Możesz napisać taki list do swojego ojca, który troszczy się o ciebie, najlepszego przyjaciela, który jest zawsze obecny, synów i braci, napisz do tych, którzy na to zasługują. Napisz, ile dla ciebie znaczą, jak je kochasz i doceniasz.


Jeśli myślicie teraz o tradycyjnych listach miłosnych w pachnącej kopercie opieczętowanej serduszkiem, muszę Was rozczarować… Żyjemy w końcu w czasach, gdzie wszystko, nawet uczucia, przekazuje się drogą elektroniczną. Dlatego również list miłosny nie musi być napisany już odręcznie na papierze. Dobrym pomysłem na wyrażenie uczuć i pokazanie drugiej osobie, że zależy nam na niej, jest wysłanie do niej smsa z krótkim aforyzmem, wierszem lub miłosnym wyznaniem. Miłosne smsy zawierają to, czego nie można czasem wyrazić własnymi słowami, czyli zapewniają o wyjątkowym uczuciu, przyjaźni, pragnieniu bliskości.


Myślę o Tobie i tęsknię do Ciebie. W każdy zmierzch i noc czekam Może przyjdziesz, może zjawisz się A jeśli nie to sam Ci powiem, Że myślę o Tobie i tęsknię do Ciebie. Rzecz tylko w tym, że ja nie wiem Kim dla Ciebie jestem. Ulegali im nie tylko zwykli śmiertelnicy, ale także sławni ludzie, którzy chętnie przelewali na papier swoje najskrytsze myśli. Wiersze miłosne to jeden z najpopularniejszych sposobów okazywania uczuć - skradną serce nawet najbardziej nieśmiałej osoby.


Oto najpiękniejsze wiersze miłosne dla niej i wiersze miłosne dla niego. Wykorzystaj je i wyznaj w ten sposób swoje uczucia! Możesz mieć pewność, że zaskoczysz tym gestem ukochaną osobę! Najmilsza, przed chwilą otrzymałem list od Ciebie i odpisuję. Gotowe SMS miłosne, śmieszne i wesołe w jednym miejscu.


Pozwalam sobie zwrócić się do Ciebie tymi słowami,mając w pamięci wciąż żywe chwile naszego ostatniego spotkania. Możność przeżycia choćby tych krótkich chwil w Twoim towarzystwie,możność patrzenia w Twoje piękne oczy,słuchania Twego delikatnego głosu były dla mnie jak chleb dla gło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty