poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Cieknie olej z pilarki nac

Olej bez prowadnicy pilarka podaje szeroko i bogato, ale jak założę prowadnic, to łańcuch suchy a olej kapie mi na buty. Prowadnica czyściutka, rowek, oczko, etc. Szpilki nie wyciągnięte, jest jeszcze mnóstwo gwintu. Witajcie, mam problem z tą pilarką: wycieka mi olej smarujący łańcuch. Wydaje mi się, że olej wylatuje po osi napędowej pilarki, pomyślałem że jest tam jakiś simering, więc rozebrałem ten bok pilarki.


Co mnie jako pierwsze zaskoczyło to pod pompką oleju jest sobie kulka łożyskowa. Husqvarna 4- lejący się olej - elektroda. Kosiarka NAC M560H wyciek oleju - elektroda. Panowie, wiadomo coś o tym wyciekaniu oleju z pilarek NAC. Moja raz była na serwisie ale nadal z niej cieknie.


Kiedy ostatnio zadzwoniłem do serwisu to zaczął gosciu gadać że one tak maja itd. Najprawdopodobniej, a raczej na pewno, olej cieknie ze zbiornika oleju ( pęknięty, itp. może po postu korek nie trzyma), albo z pompy oleju ( uszkodzona). Tak, czy tak nie zaszkodzi dać do reklamacji. Niestety, taki sprzęt ma wykonać daną pracę, powiedzmy tydzień, lub miesiąc i do kosza. Tematy o wyciek oleju piła, Pilarka łańcuchowa BOSCH - wyciek oleju, Makita DSC wyciek oleju.


Jak w temacie cieknie mi olej z czarnego wężyka pod spodem pilarki. Nie ma co dyskutować tylko trza się za robotę brać. I sprawdź czy cieknie na przewodzie czy na odpowietrzniku. Bo np moja cieknie na odpowietrzniku jak naleje do pełna olej - ale mało i potem przestaje. Jeżeli dym i olej wydostaje się też przez odmę, to pierścienie, cylinder lub prowadnice zaworów, są w złym stanie.


Gdy kolor dymu jest biały, to tak jak napisałem wcześniej. Partner 3- Nadmiernie cieknący olej z prowadnicy. Tak jak w temacie olej cieknie spod metalowej osłony karteru przez co łańcuch nie ma smarowania. Element gumowy który podaje olej z pompki kupiłem nowy podobnie jak metalową osłonkę i dalej to samo.


Olej wcale nie idzie kanalikiem tylko rozchodzi się na boki pod osłonką karteru, dodam. Witam szanownych kolegów mam jedno pytanie kupiłem sobie husqvarnę 3XP pociłem nią jedno drzewko i został mi w niej olej do smarowania łańcucha następnego dnia jak używałem pilarki zauważyłem że została dość spora plama po oleju w miejscu gdzie postawiłem pilarkę czy to normalny objaw czy mam się z tym udać do serwisu pilarka jest nowa i mam gwarancję. Najmocniejsza z rodziny pilarek NAC TT.


Posiada silnik dwusuwowy o maksymalnej mocy KM oraz pojemności cm. Wyposażona w prowadnicę NAC z łożyskiem, posiada łatwy dostęp do oczyszczania filtra powietrza. Pomimo tak mocnych parametrów, pilarka jest lekka. Antywibracyjna rączka dodatkowo podnosi komfort pracy. Pompa oleju do Pilarki na Allegro.


Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Wszędzie Wszystkie kategorie. Choć czytałem opinie kolegów , którzy zajmują się cięciem drzewa zawodowo i używają NACA z powodzeniem i ją sobie chwalą.


No i oszywiście 2lata gwarancji, bezproblemowa dostępność części zamiennych i serwisu. NAC jest producentem oraz dystrybutorem wysokiej klasy urządzeń ogrodniczych. W swojej ofercie posiada kosiarki spalinowe, kosiarki elektryczne, kosiarki z napędem i kosiarki bez napędu oraz mini traktorki.


W ofercie znajdują się także podkaszarki i kosy spalinowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty