wtorek, 9 sierpnia 2016

Jak dac facetowi do myslenia

Faceci jak najbardziej są zdolni do takich czynów , co tam faceci – ja też ! Swoją drogą to początki relacji są bardzo trudne bo nie wie się czy ta druga strona jest zainteresowana. Jak dać chłopakowi do myślenia? Kiedyś próbowałam pisać z takim Hubertem ale on mnie wyśmiał kiedy zaczełam pisać. No więc tak napisałam mu na facebooku żeby do mnie pisał a potem wcale nie odpisywał i ja mu napisałam o tym że jak chcę wojny to proszę bardzo i że jest chamem i jeszcze coś tam dodałam.


Spotykam się z pewnym chłopakiem, jesteśmy w fazie cięższego zauroczenia ale on od pewego czasu zaczął mniej pisać, nie spotykamy się i być może mnie unika. Nie wiem czym jest to spowodowane, nie zrobiłam nic takiego, co mogłoby go urazić. Możesz mieć pewność, że on naprawdę cię kocha, jeśli mówi o tym każdemu, kto tylko chce słuchać. Oczywiście może to robić w zawoalowany sposób, tzn.


Wyznacznikiem będzie intensywność wypowiedzi na twój temat podczas twojej nieobecności. Jak zdobyć faceta – jedyny prawdziwy sposób. Na każdej dyskotece znajdą się laski czy faceci, którzy chętnie pójdą ze sobą do domu zupełnie się nie znając. Ale już nie tak łatwo znajdziesz osobę, z którą można mieć pełnowartościową rozmowę.


Okazuje się, że do tego trzeba umieć myśleć. Jak zmusić faceta myśleć o tobie za pomocą magii? Jeśli wypróbowałaś wszystkie sposoby i wykorzystałaś cały swój urok, ale to nie pomogło, można uciec się do pomocy magii.


Do tego potrzebne jest zdjęcie faceta i czerwona nitka z igłą. Napisz na zdjęciu wasze imiona, przeszyj nitką serce faceta i powiedz: Serce twoje. I jeśli zależy ci na facecie, nie spiesz się z seksem - Natalia jest kategoryczna.


Poza tym nietrudno o etykietkę łatwej. Jak i narzucanie się facetowi. Kodeks relacji damsko-męskich nie zmienił się mimo emancypacji. Ale to do nas należy nadawanie tempa.


Depresja, jak o nią spytałam mojego faceta, to powiedział, że może mi udowodnić, że to nie to - poszedł ze mną do lekarza, który jednoznacznie stwierdził, że jemu nic nie dolega! Do szczerej rozmowy rzadko kiedy dochodzi, bo on zwyczajnie woli TV, a jak chce coś wtrącić to słyszę znowu zaczynasz. Wtedy zna­joma pole­ciła mi stronę do szpie­go­wa­nia smsów, któ­rej sama uży­wała. Została pogoniona przez faceta do którego od Ciebie odeszła. W Twoim związku jest źle, macie kryzys i kobieta odchodzi od Ciebie.


Jak jesteś w długim związku, to wielce prawdopodobne jest, że kobieta odeszła do innego faceta, albo bardzo krótko była sama i znów bardzo szybko weszła w nowy związek. Faceci generalnie nie odczytuja tych subtelnych sygnalow a jesli juz to przewaznie nie ci co trzeba wiec radze powiedziec wprost. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies.


Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Każdy jeden z tytułów, które wymieniłeś są warte obejrzenia i są na mojej liście najczęściej oglądanych. Do Twojej top dodałbym jeszcze takie tytuły jak “Kaznodzieja z karabinem” , “Kwiat pustyni” czy klasykę “Rain man”.


Jeśli facet zauważy konkretną część ciała, która twoim zdaniem jest ohydna (gwarantuję ci, że nigdy nie używają tego określenia!) po prostu myślą, że ona sprawia, że jesteś wyjątkowa i unikalna. A ponieważ to TY, chcą się nią cieszyć jak pozostałymi częściami ciebie. Oj, dużo znam choć nie wiem ską hyhy. Przekonałam się, że nie mam na co liczyć na zmiany.


Te, które miały się dokonać, już nastąpiły i nie ma od nich odwrotu. Wypełniam się sprężonym powietrzem, które wypływa z samego środka mnie samej. Jak bd chciała więcej to poprostu napisz, a ja postaram się pomóc najszybciej, gdy tylko znajdę więcej czasu.


Prawdopodobnie taki stan może dopaść i twojego męża! Niedawno pisałam o tym, co myślą faceci w wieku przed trzydziestką, prze w trakcie i po zbliżeniu cielesnym z kobietą, chciałam również z komentarzy dowiedzieć się jak to jest z panami w średnim wieku, ale mało, który chciał w pełni i jasno na ten temat się wypowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty