piątek, 3 lutego 2017

Co napisać do dziewczyny na fb która mi się podoba

Cześc jak leci, mam na imię ktośtam tak zacznij, niby prostackie ale uniwersalne i napewno nie dostaniesz za to minusy tj. Napisz coś od siebie(nie krępuj się, praw jej komplementy tylko nie za wiele bo pomyśli że ejsteś nudny) ona ci odpowie to już tylko kiontynuuj rozmowę, jeśli czujesz że jest okej to zignoruj to uczucie. Co napisać dziewczynie która mi się podoba w komentarzu pod profilowym na fb?


Co mam napisać dziewczynie która mi sie podoba. Jak napisać do dziewczyny która mi się podoba? Znalazłem jej profil na photoblogu, ma tam podane gg i nie wiem jak do niej napisać. Jestem trochę nie śmiały i na ogół moje rozmowy kończą się na paru zdaniach. Mężczyźni miesiącami “gapią” się na dziewczynę, która im się podoba i znają ją z widzenia.


Poznaj ją, a jeśli nic z tego nie wyjdzie, to pokaż klasę i inteligencję, że nie każdy musi się każdemu podobać. Jak poznać dziewczynę, którą znasz z widzenia? Jak zagadać do dziewczyny, którą widujesz? Zobacz jak napisać pierwszą wiadomość do dziewczyny na portalu randkowym, żeby odpisała i umówiła się z tobą na randkę.


Dziś omówię KONKRETNIE jak zagadać do dziewczyny na FB tzn. Tym lepiej, jeśli należy do jakiejś grupy tematycznej albo udostępnia ulubione filmy czy muzykę. Na przykład jeśli lubi komedie, możesz poprosić ją o polecenie jakiegoś wartego obejrzenia tytułu. Witam, potrzebuje podpowiedzi. Pisałem z nią na początku na fb, ale przestałem tam wchodzić i sprawa.


W związku z tym, gdy napiszesz w smsie, że byłeś na siłowni albo zjadłeś. Ci się podoba, co Ci się w niej podoba itp. Czy chciałbyś sms’y z emotami od dziewczyny, która nie chce się spotkać albo nie pozwala się.


Właśnie poprosiłem kolegę żeby spróbował załatwić mi numer do niej bo on chodzi na taki kurs angielskiego i na ten kurs chodzi także koleżanka z klasy tamtej dziewczyny ktora mi się podoba. Mam nadzieję że uda mu się załatwić ten numer. Swoją męską postawą, troską, miłymi słowami najłatwiej jest zdobywać serce dziewczyny. Wprowadzając poczucie humoru i luzu, dziewczyna nie musi nikogo udawać i ułatwi wam to relację.


Jeśli nie to juz do nikogo innego nie mam możliwości się zgłosić. Dopóki się z tym nie uporam, dam sobie spokój. Nie chciałbym tego zepsuć, najpierw popracuje nad sobą, zmienię się, a dopiero wtedy coś zdziałam. Niestety jestem z tych, którym dech zapiera i których ogarnia strach na widok dziewczyny, która mi się podoba. W ten sposób utraciłem bardzo wiele moich szans na poznanie fajnej dziewczyny.


W celach ogólno-badawczych stworzyłem swego czasu fejkowe konto atrakcyjnej dziewczyny na fb. Dołączyłem do kilku grup w których prym wiodą niewyżyci Panowie. Te grupy to typowe grupy randkowe i sex randkowe. Pomyślałem, więc że podzielę się z Tobą moją wiedzą na temat FB, Nk.


Dowiesz się wkrótce jak zdobyć dziewczynę, którą masz np. Znam dziewczyny, które czerwienią się nawet jak usłyszą komplement od koleżanki, także to jest też kwestia tego, jakim się jest człowiekiem. Z drugiej strony, przecież nawet jeśli facet podoba się bardzo kobiecie, nie powiedziane jest, że ona będzie się czerwienić! Jeżeli zastanawiasz się jak zagadać do dziewczyny na fb, musisz zrobić to sprytniej.


Jest ono oczywiście znacznie przerysowane, ale prawdą jest, że jest to portal, który może pochwalić się naprawdę pokaźną bazą użytkowników, w tym oczywiście kobiet. Jeśli chcesz wiedzieć jak pokonać nieśmiałość, podnieść pewność siebie, jak zagadać do dziewczyny, być atrakcyjnym w jej oczach, wiedzieć jak flirtować i mieć udane randki, to to. Wiadomo, nie może czuć się podrywany bo będzie miał nas w garści.


Dziewczyny nie bardzo wiedziałam jak zagadać do chłopaka. Poradziłam sobie z tym problemem. Grając w taką grę gdzie każdy się nawzajem podrywa. Nie ma znaczenia która płeć pierwsza go pisze, bo jest naprawdę świetny i sprawdza się doskonale. Prosty przykład: “Hej, co powiesz na wyzwanie-grę?


Każde z nas napisze fakty o sobie, z czego muszą być prawdziwe i jeden fałszywy. Po czym poznasz, że wpadłaś mu w oko? Oto rzeczy, które robi facet, gdy podoba mu się kobieta! Dlatego też dzisiaj postanowiłem napisać krótki, ale bardzo konkretny artykuł z radami na temat rozmowy i wspólnego spędzania czasu z kobietą.


Są to rady, które sprawią, że spotykając się z dziewczyną będziecie mogli się lepiej bawić, a Ty nie będziesz siedział zestresowany kołek tylko pokażesz jej, że jesteś fajnym facetem. Możesz spróbować wziąć ją na szczerość i napisać jej na FB, że bardzo chciałbyś ją poznać tylko wstydzisz się podejść i podzielić się z nią swoimi obawami w taki przyzwoity sposób, a potem zaproponować spotkanie w miejscu neutralnym ale tutaj konieczność by to ona wybrała miejsce spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty