środa, 20 grudnia 2017

Dobranoc skarbie kocham cie

Znajdujesz się na stronie wyników wyszukiwania dla frazy kocham cie skarbie na dobranoc. Na odsłonie znajdziesz teksty, tłumaczenia i teledyski do piosenek związanych ze słowami kocham cie skarbie na dobranoc. SMS na dobranoc z całusem teraz do ciebie leci, humor Ci poprawi, w sercu żar roznieci. Kochać to-żyć umrzeć dla kogoś Kochać to-dać życie Kochać to-marzyć Kochać to-dać choć jedną rzecz z marzenia Kochać to-być ja.


Gify i obrazki serduszka czerwone.

Wierszyki i gify - rozstanie,ból i łzy. Rozstanie do miłych nie należy, zawsze boli i zostaje w naszej pamięci. S ą takie , po których pozostaje nie. Ramionami Cię obejmuję, w ekstazie namiętności wtuleni w nieskończoności.


Nasze usta się rozchylają delikatnie się dotykają ,opuszki palców wędrują całe ciało masują. Połączeni w jedności zniewalam Twoje wypukłości. Wdzięku pełnią otuleni tak mocno do siebie zbliżeni jak na oceanu bezmiarze wpleceni namiętnością i miłością nasyceni.


Gdy noc w Twoje okno puka, chcę Ci szepnąć coś do ucha: jak Cię kocham, jak Cię pragnę, lecz nie leżysz obok, Skarbie.

Więc buziaczki Ci przesyłam i dobranoc, i pchły na noc. Będe cię Kochać co dzień i od swieta, gdy dni upalne, szaruga jesienna. A gdy lewa noga zle wstaniesz rano, przeczekam cicho szepne dobranoc, spij sodki Ty moje kochanie ja będe czekać z ciepłym sniadaniem. Spotkamy tu małą Lolę, która mieszkała w norce ze swoją rodziną świstaków i bardzo bała. Zapominamy o każdym krzyku i mojej złości.


Jesteśmy tylko my, leząc obok siebie i przytulając się. Udostępniamy strony na minut. Ale kocham cie jak przedszkolak sylaby.


Mój skarbie, kocham cię nad życie, dzięki tobie czuję się wyśmienicie. Dobranoc Skarbie Zaloguj się, aby obserwowa ć. Dałaś mi miłość , dobroć uznanie, kocham cie bardzo, kochanie! Opublikowano w SMS kocham Cię. Jesteś tym, co mam, tym, co kocham i tym, czego pragagnę.


Więc całusków miliony ślę, bo naprawdę kocham Cię. Otworzę przed Tobą wrota do mego serca, otrę z Twych oczu wodospad łez, wyłożę płatkami róż ścieżkę naszej miłości a na koniec wypowiem czułe słowa - kocham Cię. Prędzej czy później to wszystko wróci, to co tak nagle wypadło nam z rąk, zgasi pragnienie po wielkiej suszy, spadnie na ziemię, a ta wyda plon, prędzej czy później los się odwróci, wyrówna bilans poniesionych strat, jak wymarzona tęcza po burzy, nasz czarno-biały koloruje świat, milionem barw.

Znajdziesz tutaj tysiące niesamowitych, pięknych i kolorowych obrazków i zdjęć. Teraz dobranoc moje Kochanie, Odezwij się do mnie jak tylko wstaniesz, Śnij o mnie słodko, czule i mile, Wspominaj każdą cudowną chwilę, Zamknij swe oczka i idź już spać A ja zaraz. DOBRANOC SKARBIE, znalezionych chmurek Szukaj mp video, zdjęcia i treść Zobacz wszytkie serwisy JOE. Mam dość, tego że nie mam do kogo się przytulić, zwlaszcza wtedy kiedy najbardziej tego potrzebuje.


Chciałabym mieć komu mówić dzień dobry, dobranoc i “kocham Cię”. Bądź moim słońcem na niebie, ja potrzebuje i kocham ciebie. Wszystko razem robimy, i dajemy nawzajem razem siły.


I wiem że kochasz mnie bardzo, że beze mnie w twym serduszku światło by zgasło. Nie zostawię ciebie kochanie, wręcz przeciwnie chce być przy tobie stale. Zanim zaśniemy zwykle nasze myśli kierujemy ku osobom dla nas najważniejszych, zwłaszcza takich, których nie ma akurat obok nas. W żaden, najmniejszy sposób nie uzurpuję sobie, ani nie przypuszczam, że to mogłoby być do mnie, ale ozywiły się moje wspomnienia. Zakochałam się w nim by jdabrowskylove with 3reads.


Pragnę, abyś mnie kochał już do końca naszego wspólnego życia. Chcę wysłać coś miłego dla mojego ''chłopaka'' (to nie jest mój chłopak tylko my sie ''kochamy''). Prosze użyjcie słów ''kocham Cię, Skarbie, Miśku, Kotku itd'' dam naaaajjj za najfajneisza propozycje ale to nie.


Kocham Cię kochanie najmocniej na świecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty