poniedziałek, 8 stycznia 2018

Miłosne sms na dobranoc

By łóżeczko wygodne było i Ci skarbie się na nim dobrze śniło. Niech mięciutka poduszka szepcze Tobie słodkie sny do uszka. Nie chcę Cię zbudzić więc po cichu wchodzę, tak jak Mikołaj przez komin wpada, zamiast worka z prezentami, obsypię Cię buziakami, w tę cudną noc miej pięknych snów moc. Słodkie wierszyki dla niej i dla niego na dobranoc - str.


Na dobranoc dla koteczka ciepły kocyk, poduszeczka i niech przyśni się misiaczek, który prześle Ci buziaczek.

Kto Cię poznał i pokochał sms-a Tobie śle, może Ci się przyśnię w najpiękniejszym Twoim śnie. Zanim zaśniemy zwykle nasze myśli kierujemy ku osobom dla nas najważniejszych, zwłaszcza takich, których nie ma akurat obok nas. Romantyczne wierszyki na dobranoc dla niej i dla niego. SMS na dobranoc, do wysłania jakiego zachęcamy. SMSy na dobranoc gotowe do wysłania.


Powiedz swojej drugiej połówce coś romantycznego na dobranoc. Sms i wierszyki na dobranoc Jesteś daleko od swojej drugiej połówki? Zapada noc, a jedynie co Ci przychodzi do głowy, to zatelefonowanie do swojej miłości i życzyć jej lub jemu spokojnej nocy?

Znajdź u nas wierszyki i słodkie SMS dla niego lub dla niej. Dobranoc mówię na noc, 1buziaków śle, śpij spokojnie myszko moja, ja nigdy nie opuszczę Cie, będę zawsze przy Tobie, mniam, jesteś dla mnie wszystkim. Ci mówię, na noc buziaków sto śle i Bardzo kocham Cię. Mocno i gorąco życzę ci, abyś miała słodkie sny - tęsknie za Tobą bardzo mocno. Tobie dobrej nocy, znikaj spać pod ciepły kocyk.


Wierszyki na dobranoc, smsy na noc. Strona zawiera gotowe teksty i wierszyki na dobranoc. Bogaty zbiór pomoże Ci w wyborze odpowiednich miłosnych wierszyków na dobranoc.


Wstal juz ksiezyc, lsni na niebie i dobranoc mowi Ci. Spij moj skarbie, zamknij oczka i slodziutko sobie snij. Twym aniołem, Twą radością, smutkiem, żalem.


Choć z rymami bardzo kiepsko Wytężam oczka które Patrzeć już nie chcą. Miłosne SMS Opublikowano w SMS. Wybierz najpopularniejsze SMSy miłosne, które możesz szybko przesłać osobie którą dażysz tym niezwykłym uczuciem.


Zajrzyj do naszego miłosnego serwisu! Wyślij gotowy wiersz na imieniny.

Bardzo duży zbiór - życzenia na dobarnoc, SMSy, wierszyki. Upajam się każdym twoim słowem Każdym twoim uśmiechem Ty jesteś moim Słońcem A ja chcę być twoim niebem! Dla drogiego mojego: wiersze imieninowe, życzenia z okazji imienin w walentynki, fantastyczne SMSy dla niego na imieniny. Zbiór 2wiadomości SMS należących do kategorii Na dobranoc.


Różne rzeczy Ci się przyśnią, czasem dobre, czasem złe, jednak jak obudzisz się przypomnij sobie że, kocham Cię. Najróżniejsze teksty są tutaj podzielone na kategorie, dzięki którym łatwiej Ci będzie znaleźć smsy, których szukasz. Pomocna będzie również wyszukiwarka sms.


Wysyłaj śmieszne smsy do swoich znajomych, miłosne smsy do sympatii, życzenia urodzinowe, imieninowe, ślubne i świąteczne do wszystkich których znasz. Kochanie, jest już późno, pora spać, Już powoli sen nawiedza nas, Myśl i śnij o mnie jak najwięcej, A z rana dzwoń do mnie jak najprędzej. Pamiętaj, że miłość moja nie zna granic I nie zmieni tego nikt, ani nic. Pomyśl sobie o mnie tak słodko i miło, żeby w twym serduszku ciepło. Bądź słoneczkiem na niebie, gdy w dzień tak tęskno mi do Ciebie.


Bądź kołderką po zmroku, gdy kładę się spać a Ciebie nie ma przy mym boku. Już słoneczko zaszło, a na niebie księżyc lśni. Kocham Cię bardzo Słoneczko Ty moje, Moje serduszko jest tylko Twoje, Powiem Ci jeszcze Koteczku skrycie, Że jesteś miłością na całe.


A ja siedzę i tak myślę, Jak ja bardzo Kocham Cię! Kochanie dobranoc ci mówię na noc buziaków sto śle i Bardzo kocham cię mocno i gorąco życzę ci abyś miała słodkie sny tęsknie za tobą bardzo mocno Chce być Twoja kołderką, która otula Cię gdy śpisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty