piątek, 23 marca 2018

Miłe słowa dla ukochanej

Krótki miłosny tekst wysłany na telefon, u obdarowanej nim osoby wywoła miłe uczucia, może nawet osoba ta będzie pozytywnie zaskoczona. Poniżej znajduje się najlepszych propozycji smsów o miłości. Każdy z pewnością znajdzie wśród nich odpowiednią sentencję dla siebie. Komplementy, słowa uznania, zapewnienia o wzajemnym uczuciu sprawiają, że czujemy się pewniejsi siebie i szczęśliwsi.


Szczególnie kobiety, uważane za słuchowców, lubią słyszeć miłe słowa na swój temat. Bo która z Pań nie uśmiechnie się słysząc od partnera: „Ślicznie Ci w tej nowej sukience”?

Chodzi mi o mile slowa ktore mozna powiedziec swojej drugiej polowie. Słowa, które najbardziej lubimy słyszeć z ust mężczyzny :) - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Jednego za wyglą drugiego za pracę, trzeciego za hobby. Przecież to byli moi najbliżsi kumple, dla mnie niemal jak bracia. Ja nigdy złego słowa nie powiedziałem o jej koleżaneczkach, a mógłbym na ich temat stworzyć całą litanię!


Moja dziewczyna ostatnio chodzi bardzo przybita i smutna.

Gdy otworzysz oczka Swe Mocno w myślach przytul mnie! Bo słońce jasno świeci, Słowik w okno Twe leci, Wiadomość ode mnie ma, Że droga mi dusza Twa! Zjadłabym je z Tobą, lecz na osobności, po spędzonej wspólnie z Tobą nocy. Nie chcę Cię zbudzić więc po cichu wchodzę, tak jak Mikołaj przez komin wpada, zamiast worka z prezentami, obsypię Cię buziakami, w tę cudną noc miej pięknych snów moc. Słodziutkie smsy, wyślij sympatii miłe i słodziutkie smsy, słodkie sympatyczne smsy olbrzymia ilość najróżniejszych sympatycznych smsów.


SMS na dzień dobry to najlepszy sposób na to, by czyiś dzień zaczął się lepiej. Miłe słowa na dzień dobry potrafią rozjaśnić nawet najbardziej pochmurny dzień, a jeśli nie zawsze można przekazać je osobiście, warto użyć do tego celu telefonu. Lista czułych słów dla ukochanego faceta Droga do mężczyzny prowadzi przez jego żołądek, a kobieta kocha uszami. Tak dawno się powszechnie uważa. Ale to, że mężczyźni są silnym podłogą, naszym zapleczu i obrońcami, to nie znaczy, że oni nie lubią pochwały, komplementy i miłe wypowiedzi.


Kilka lat później, w rocznicę naszego związku, postanowiłam wrócić do tamtego pomysłu i przypomnieć o nim mojemu – już wtedy – chłopakowi. Tym razem zmieniłam „lubię” na „kocham” i wyznaczyłam sobie cel: 1powodów, dla których kocham mojego chłopaka. Strona zawiera gotowe teksty i wierszyki na dobranoc.


Wierszyki na dobranoc, smsy na noc. Bogaty zbiór pomoże Ci w wyborze odpowiednich miłosnych wierszyków na dobranoc. Szczęście to uśmiech, który rozwesela. Nie ma lekarstwa mocniejszego, skuteczniejszego, doskonalszego dla naszych ran we wszystkich sprawach ziemskich, jak mieć kogoś, kto cierpi z nami w każdym nieszczęściu i cieszy się w powodzeniu.


Jak to milo gdy tak rankiem czytam Twoja rymowankę. Buzia wprost uśmiecha się i po prostu żyć się chce.

Słonko również pięknie świeci i radośnie dzień przeleci. Ciepłe słowo na początek, to dobrego dnia zaczątek. Dzień się pięknie zaczyna, słoneczko świeci na niebie, a ja mam straszną ochotę, pocałować dziś właśnie Ciebie. Jesteś dla mnie wszystkisłońcem, marzeniem, przyszłością. Dzień dobry Kwiatuszku mój ukochany Tęsknie do Ciebie jak dzieciak do mamy.


Nad wszystkie są dwa słowa, Jak w kroplach rosy po suszy, W nich skarb żywota się chowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty