wtorek, 24 kwietnia 2018

Samotna matka a nowa milosc

Nie powinnam myśleć tylko o swoim szczęściu”, „Czuję się winna, że zostawiam córkę i idę na randkę”– to jedne z wielu argumentów na rzecz poświęcenia swojego życia wychowaniu dzieci. Samotna mama też ma prawo do miłości. A jej dziecko do tego, by mieć jeszcze jedną osobę do kochania – mówi psychoterapeutka Katarzyna Miller. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Szukam mężczyzny który pokocha mnie taką jaką jestem z moimi wadami i zaletami ,który nie boi się monotonii życia ,rutyny ,obowiązków a przede wszystkim Nie boi się obdarzyć kobietę miłością na jaką zasługuje. Czy 30-letnia samotna matka ma szanse na milosc? Oczywiście,że ma,przecież dziewczyno jesteś młodą babką.


Kiedyś pokazywali w TV parę 70-latków jak się pobierali,a Ty masz problem ze swoimi 30-latami? Powodzenia,będziesz jeszcze szczęśliwa. Przy, którym samotna matka czuje się jak kobieta.


W takiej sytuacji, mimo strachu powinna spróbować, dać sobie szansę a być może okaże się, że spotkała miłość swojego życia. Mężczyznę, który zaopiekuje się nią i jej dzieckiem. Benefity dla samotnych matek w UK Hej Potrzebna mi pomoc doświadczonych mamusiek mieszkajacych w UK.

Musze odseparowac się od ojca moich dzieci i wiem, że trzeba to zgłosić w HMRC. Dostajemy Working Tax Credit i Child tax credit , ale wszystko idzie na konto ojca dzieciaków. Po prostu naturalną koleją rzeczy po rozwodzie jest.


A więc i koniec samotnego macierzyństwa. To część ciebie i najważniejsza osoba na świecie, której nie zamieniłabyś na nikogo innego. Panowie, nie rozumiem - wytłumaczcie proszę. Zostawiłam post, o tym, że jestem samotna mamą z dolnego ślaska, mam lata i szukam partnera. Dostałam wiele odpowiedzi, ktore mnie wręcz przygnębiły.


Wrzesień dla dzieci jest trudnym miesiącem, ponieważ powrót do szkoły wiąże się z obowiązkową nauką. Pora roku także wpływa ujemnie na samopoczucie maluszka przez deszczową aurę. Ale jestem ciekawa dlaczego mezczyzni jak uslysza,ze kobieta ma dzieci to uciekaja?


Czy na tym swiecie nie ma juz facetow,ktorzy chcieliby kochac i byc kochanymi? Ja moim bylym dawalam milosc ,bylam wierna,pracowalam i zajmowalam sie domem. Jednak Ci mezczyzni tego nie potrafili docenic. Wniosek taki, że samotna matka nie jest skazana na samotność (zwłaszcza że nie powinna być samotna mając dzieci), ale jej szansa znalezienie partnera jest mniejsza niż kobiet bez dzieci i bagażu, więc powinna mieć realne (czy jak kto woli, zaniżone) oczekiwania względem przyszłego partnera. Zaczęło się od tego listu: „Wokół siebie widzę samotnych trzydziestoparolatków.


Bez znajomych, bo znajomi mają już rodziny i zajęty czas wolny. Jak chcesz napisać cos mądrego, to napisz jak wyrwać się z kręgu samotności, a nie kolejny durny wpis o tym, jak wyrwać lalę do ruchania na jedna noc.

Marszałek martwi się o Magdę, bo nie wie, czy jego córka poradzi sobie jako samotna matka. Chodakowska dostaje w końcu rozwód i gdy wraca z sądu, postanawia umówić się na randkę z Budzyńskim. Marta przyjeżdża do Polski i przywozi wiadomości o Małgosi. Wychowywała mnie samotna matka. Byłam dzieckiem upartym, ale jednakowoż nie było dla mnie żadnego innego wyjścia jak tylko takie, które zostało zaakceptowane przez matkę, a i tak było zawsze źle.


Poznalam nowa milosc myslac ze tak juz zostanie a tu pol. Było mi jej szkoda, bo nacierpiała się w życiu, ale też nikt jej nie zmusił do sypiania z tymi mężczyznami. Jestem środkową z trzech córek.


Trochę mnie zniesmaczyło, że jedno ma z jednym, a drugie z drugim. No, ale nie ukrywam, że czułem też podziw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty