wtorek, 5 marca 2019

Jak wymienic pompe oleju w pile spalinowej stihl

Smarowanie łańcucha, pompa do oleju Damian Jastrzębski. Stihl MS1chainsaw automatic. NAJGORSZE BŁĘDY przy serwisowaniu łańcucha w rowerze. Zapraszamy do oglądania i komentowania.


Witam Panowie bardzo proszę o pomoc czy wie ktoś z was jak zamontować pompke oleju w stihl 018. Piła spalinowa Partner 3- Odkręcanie sprzęgła. Jak nawinąć żyłkę Wymiana żyłki w podkaszarce kosie. Myśląc że może lepkość oleju nie pasuje wlałem na próbę mineralny Veco do pił spalinowych i elektrycznych. Wymiana pompy - ściąganie koła rozrządu metodą prehistoryczną.


Specjalnie zarejestrowałem się na tym forum gdyż mam mały problem i nie wiem jak się z nim uporać. Tak więc, posiadam pilarkę STIHL 01 jest już no dość stara, ma naście lat, jak dla mnie pracuje dobrze, jest dość mocna. Problem mam ze smarowaniem prowadnicy i łańcucha, piła albo nie daje oleju, albo daje go bardzo mało.


U mnie jest to samo w STIHL MS1nie ma smarowania na łancuch niewiem co jest już wszystko prubowałem i nie pomoglo ale jeszcze zobacze. Piła z tego powodu była już raz w serwisie który wymienił wężyk gumowy łączący zbiorniczek z pompką oleju ponieważ posiadał dziurkę. Problem w tym iż temat braku smarowania szybko powrócił i piła znowu nie ma smarowania łańcucha.


Nagle przestała podawać olej na łańcuch. Ponieważ jak zwykle właśnie się skończyła gwarancja. Jak w temacie,zakupiłem zębatkę napędową łańcucha i nie wiem jak się zabrać do wymiany. Pozdrawiam,Zajrzyj tutaj Link.


Olej do smarowania w zbiorniku jest, ale nie jest podawany na prowadnicę łańcucha. Nie wiem, czy w tej pile jest jakaś pompa oleju, czy jest on podawany w inny sposób. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Pilarka spalinowa z silnikiem o mocy KM z błyskawicznym napinaczem piły łańcuchowej i systemem STIHL ErgoStart.


Moim zdaniem przyczyną tego może być niewłaściwa mieszanka paliwowa (zbyt mało oleju w paliwie) i zaciera się silnik, zanieczyszczona głowica i cylinder ( brak należytego chłodzenia) lub usterka cewki zapłonowej, która pod wpływem ciepłoty dostaje przerwy w dostarczaniu wysokiego. Witam Mam pewien problem z wyżej wymienioną piłą. Pompka przestała podawać olej.


Wszystko sprawdzone filtry, rurki itd. Wiem, że na wale w miejscu mocowania jest lewy gwint czyli odkręca się w prawo. Tematy o stihl 02 Jak zdemontować pompę oleju w Silnik.


Zdemontowałem sprzegło i teraz nie wiem jak się dobrac by zdemontować pompe oleju w Silniku. Witam mam problem z cewka zapłonowa w pile spalinowej ale po koleji orginalna poprostu sie spaliła dostała zwarcia bo sruba sie poluzowała i przetarło obudowe kupiłem druga i. Pilarka łańcuchowa STIHL MS 2z oszczędnym silnikiem 2-MIX to znakomita opcja dla właścicieli posesji oraz rolników, ogrodników, sadowników do pozyskiwania i przygotowania drewna opałowego, przycinania i docinania drewna, prac budowlanych w drewnie i pielęgnacji drzew na posesji. Wymiana bębna sprzęgła jest prostą czynnością, która może być wykonana przez każdego właściciela pilarki spalinowej bez względu na jego poziom umiejętności technicznych. Wymiana łańcucha tnącego i jego prowadnicy w pilarkach spalinowych to stosunkowa prosta czynność. Jednakże od jej prawidłowego wykonania zależy zarówno efektywność pracy, jak i jej bezpieczeństwo.


Dlatego w niniejszej publikacji przypominamy, jak tę wymianę przeprowadzić, posługując się pilarką Hitachi CS 51AP. Filtr należy wymienić w momencie, gdy stopień jego zabrudzenia jest tak duży, że nie nadaje się on do wyczyszczenia lub jego stan wskazuje na znaczne zużycie. Utrzymanie filtra powietrza w czystości odgrywa istotną rolę w pracy silnika pilarki spalinowej. Bardzo często zapchany filtr może okazać się powodem spadku mocy silnika piły. Witam, tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć, czym różnią się oleje do mieszanek paliwowo-olejowych stihl bo są ich rodzaje stihl hp, hp ultra i hp super, ja gdy zakupiłem swoją pilarkę ( stihl ms 1) sprzedawca dorzucił mi za darmo olej zwykły hp, czy lepiej jest używać hp ultra, czy h. W kwestii olejów i pilarek innych producentów nie wypowiadam się, ponieważ miałem z nimi styczność bardzo.


Przez otwór świecy najlepiej wlożc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty