wtorek, 16 kwietnia 2019

Wer komorniki paczka stoi

No to fajnie,juz widze ze moge sie pozegnac z paczka i stracona kasa. Boje sie jeszcze tylko zeby tak jak innym nagle w sledzeniu nie wyskoczylo,ze doreczono i zeby ktos sie za mnie nie podpisal,bo. Poczta Polska przetrzymuje moją paczkę od.


Beata ja mialam sytuacje ze moja paczka na WER warszawa I lezala dni i mimo moich interwencji nikt sie tym nie zainteresowal. W sumie paczka dosxla po miesiacu. Paczka potrzebna na jutro wieczór, a stoi tu juz dwa dni. Godziny otwarcia placówki pocztowej, kontakt tel. Bo jeśli tak to nadana była sierpnia o 16.


Ta sortowania to jakaś kpina człowiek zamawia coś ekspresowa wysyłką a paczka zawsze stoi w tej sortowni bliżej nie określony czas. Ostatnio czekałam miesiąc na paczkę bo w WER Warszawa wisiała tygodnie teraz znowu czekam na paczkę priorytetowa I poleconą no i oczywiście znowu stoi w WER Warszawa. WER to skrót od Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy.


Jest to miejsce do którego trafiają wszystkie paczki, na swojej drodze. Samych WER w Polsce jest kilka, ale Chińskie przesyłki w pierwszej kolejności trafiają z lotniska do WER Warszawa. Moja paczka nadana w Warszawie (księgarnia internetowa) została najpierw wysłana do WER Warszawa, a następnie właśnie WER Zabrze.


Co śmieszniejsze mieszkam w Piasecznie 20km od Warszawy. Obecnie moja paczka jest ode mnie dalej niż była wtedy kiedy została jedynie nadana. Mi czasem kurier zostawia paczki w samochodzie jak nikogo w domu nie ma a samochód przy domu otwarty stoi. Za każdym razem paczka siedzi tak od dnia do nawet kilku dni!


WER Komorniki to istna kpina! Kilka razy zamiast prosto do mojego miasta, paczkę słali z WER komornik do zupełnie innej części kraju by po kilku dniach znowu wylądowała na kilka dni w Komornikach! Nie wiem co tam się dzieje, ale ktoś powinien zrobić z tym porządek. WER Zabrze i do Warszawy dotarła po dwu dniach czyli jak Paczka 48. Pociągiem tą trasę można przemierzyć w lub godz.


Poczcie Polskiej zajęło to dwie doby czyli godzin. Oto miara postępu i sprawności PP. Mam problem i nie wiem co dalej z tym robić. Zacznę od tego,że wysłałem paczkę za pobraniem z miejscowości Korczyna(woj.podkarpackie) do m. W moim przypadku dopiero po informacji „Zatrzymanie przesyłki w cle” otrzymałem dokumenty do wypełnienia celem obliczenia wysokości VAT-u.


Potem była wysłana stąd do Wer Warszawa i już się bałam, że to zwrot. Stamtąd wróci do mojego miasta. Nigdy tak nie miałam z żadną przesyłką 0. Wygląda na to, że dotrze do mnie normalnie. Chyba można zamkąć albo usunąć ten temat, ale nie wiem jak to zrobić na tym forum. To właśnie tam najczęściej paczki gubią lub przetrzymuja.


Ostatnia przez dwa dni był A prztrzymywana w Krakowie zanim poszła dalej Teraz rozumiem oznaczenie paczkaoznacza czas przetrzymywania żeby nie przyszła szybciej niż priorytet. Oddział Regionalny we Wrocławiu w miejscowości Wrocław to placówka, która oferuje usługi pocztowe w pełnym zakresie. W skład naszych usług wchodzi między innymi wysyłanie listów i innych przesyłek pocztowych oraz nadawanie przekazów pocztowych.


Nad poprawnym przebiegiem przekazania przesyłki czuwa tzw. Ponieważ zawsze staram się sprawdzać numer ścieżki za pośrednictwem. Leży w gminie Komorniki w powiecie poznański i województwie wielkopolskie. Paczka z jakiejś małej miejscowości która ma być wysłana dośc daleko (do innego wojewodztwa) trafia najpierw do WER a poźniej stamtąd trafia do CER. P w systemie jest info ze doreczono ale kto gdzie jak czemu jakim prawem i cudem to mi nikt nie jest w stanie powiedziec badz.


W czwartek została wysłana do mnie paczka ekspresem, niestety paczka w piątek po doszła do WER-u w moim mieście i nie dostałam awiza. Mam nadzieję, że moja paczka tam nie utknęła i nie zapomną dostarczyć mi awiza w poniedziałek, tymbardziej, że jest koniec weekendu i przez niego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty