wtorek, 24 grudnia 2019

Teksty o miłości

Ja podam przykła który kiedyś przeczytałam na internecie: miłość jest wtedy, kiedy mama bierze na spróbowanie kawę taty i sprawdza, czy na pewno jest dobra. Przeczytaj wybrane przez redakcję najpiękniejsze cytaty o miłości. Jeśli szukasz inspiracji, chcesz wyrazić swoje uczucia lub po prostu uwielbiasz romantyczne aforyzmy – ten zbiór jest dla Ciebie! Można powiedzieć, że każdy z nas ma swoje sentencje na temat Miłości.


Cytaty o miłości - piękne i wzruszające Piękne cytaty o miłości.

Miłość to najpiękniejsze uczucie, jakim możemy darzyć drugą osobę. Z tego też powodu wciąż powstają nowe cytaty o miłości, aforyzmy, myśli i maksymy. Znajdziesz tu cytaty o miłości. Miłość Cytaty Zebrane cytaty o miłości 7cytatów Cytaty.


Umieć pozwolić komuś odejść, nawet jeśli. Poniżej przedstawiamy najciekawsze według nas cytaty o miłości – pisarze, poeci, znane osoby. W pierwszej części znajdują się sentencje opisujące miłość, w drugiej zaś cytaty o nieszczęśliwej miłości, często bez wzajemności.


Z pewnością każdy znajdzie cytat, który najlepiej będzie opisywał jego przeżycia.

Dojrzała miłość mówi: Potrzebuję cię, ponieważ cię kocham. Wszelkim chorobom lekarstwo się zdarza, Jedynie miłość nie chce mieć lekarza. Jan Gawiński O miłość walczyć - wam, nie nam przystało, Nieść hołdy waszą, naszą zbierać chwałą.


Chciałbym umrzeć z miłości Świat wypadł mi z moich rąk Jakoś tak nie jest mi nawet żal Czy ty wiesz jak chciałbyś żyć, bo ja też Chyba tak chciałem przez cały czas, lecz Jeśli muszę i wybrać będę mógł jak odejść Myslovitz: Ostatnia piosenka o miłości Czuję, że kochasz mnie Myśli plączą się, ale Twoje serce wie. Słodziutkie teksty na miłosne smsy - str. Jedna miłość jest prawdziwa, kiedy kochasz pierwszy raz.


Trudno jest żyć w nieszczęściu, kiedy płacze się i szlocha, lecz jeszcze trudniej, jest żyć bez kogoś kogo się kocha. Cytaty, złote myśli, aforyzmy i przysłowia powstają na jej cześć niemal każdego dnia. Powstają również memy o miłości. Wybraliśmy dla was najpiękniejsze cytaty o miłości.


Najpiękniejsze złote myśli i cytaty o miłości towarzyszą nam od wieków. Poezja miłosna, wiersze miłosne, teksty o miłości. Dla ukochanej i ukochanego, na walentynki, do listu. Człowiek bez miłości jest zagubiony w świecie obcych i wrogów. Kto prawdziwie kocha, ten nie troszczy się o nagrodę za swą miłość, lecz tylko o to, by kochać coraz lepiej.


Miłość, to siła, która sprawia, że rozkwitasz. Kochać to znaczy w miłości żyć.

Miłość jest jak wiatr - nie widzę jej, ale ją czuję. Miłość – to pierwsze słowo Boga, myśl pierwsza, jaka przemknęła mu przez mózg. I wszystko, co stworzył, było doskonałe, i niczego już nie chciał przetwarzać.


Kiedy rzekł: – Niech się stanie Światło! Im więcej pragnę wyrazić, tym mniej słów posiadam. W takich chwilach po prostu chcę podejść, chwycić Cię za rękę, stanąć twarzą w twarz, pocałować i poczuć to wszystko: miłość, pasję, pożądanie, tę chęć bycia razem, pomimo wszystkiego. Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest, miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą,.


A że walentynki tuż, tuż, to podrzucam Wam subiektywny przegląd tych najfajniejszych. Williama Szekspira, Stephena Kinga czy Milana Kundery. Przed Wami - najlepsze cytaty o miłości! Ulubione cytaty o miłości, życiu i przyjaźni.


Już wiesz co w życiu jest ważne a cytaty miłosne mają jedynie pomóc Ci wyrazić to słowami. Wciąż odkrywając nowe wspaniałe myśli, zgłębiamy tajemnice istnienia. Bardzo często teksty o miłości są też wykorzystywane jako fajne cytaty z piosenek o przyjaźni. Miłość i przyjaźń są w końcu do siebie bardzo podobne, a przede wszystkim naszych. Hymn o miłości Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący.


Nie wiedziałem nic o Tobie Ani Cię nie znałem, Teraz muszę wierzyć w Ciebie Bo Cię pokochałem. Krzysztof I moje serce wzajemnością bije oddało Ci się, Tobą tylko żyje. Chętnie podzielę losu wszelką dolę na wspólną radość i. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za materiały dodawane przez użytkowników, którzy podczas.


Drogie mamy, wlasnie robie album dla mojej coreczki i bardzo potrzebuje kilka fajnych mysli, cytatow o dzieciach, milosci do dzieci itp. Jesli macie lub znacie cos takiego to prosze pomozcie mi. Nie jestem poetka, a chcialabym stworzyc corce ladny album, ktory sprawi, ze w przyszlosci bedzie nie tylko z sentymentem, ale i ze wzruszeniem do niego zagladac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty