środa, 24 czerwca 2020

Jak ustawic powiadomienie ze ktos dzwoni podczas rozmowy

Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Teraz dzięki bezpłatnej usłudze Ktoś Dzwonił dowiesz się, że ktoś próbował się z Tobą skontaktować.


Jeśli będziesz niedostępny, osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat informujący o tym, że jesteś poza zasięgiem lub prowadzisz rozmowę. Orange poinformuje Cię o tej próbie połączenia, nawet jeśli dzwoniący nie zostawił wiadomości. Brak powiadomienia o połączeniu przychodzącym podczas rozmowy.


Widzę masz ustawione podobnie jak ja, i wiem przynajmniej, że jak rozmawiałem a przychodził sms to było powiadomienie, chociaż dawno to sprawdzałem. Nie wykluczone, że w nowej aktualizacji jest coś nie tak bo w jak wspomniałem powyżej nie. Funkcja jest na pewno bardzo przydatna powiedzmy podczas korzystania z zestawu słuchawkowego. Opcję aktywujemy w Ustawienia – Telefon – Ogłaszaj połączenia. Wykorzystaj możliwość otrzymania SMS-a z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować!


T-m powinno to być od razu ale prośba o takie powiadomienie jest albo uruchamiana przez użytkownika w ustawieniach albo u operatora w tzw. Mam to juz ze dwa tygodnie, ciagle zapominalem zadzwonic jak to wylaczyc, teraz juz wiem. Jak ktos dzwoni i go zrzucam, to przychodza mi dwa smsy o tej samej tresci informujace ze kto dzwonil. Przeciez wiem ze dzwonil, bo go zrzucilem. CO ZA BZDURA I ZAWRACANIE GLOWY!


Nie wiem jak u Was, ale jest to bardzo niewygodne, nie móc wiedzieć kto dzwonił do mnie podczas rozmowy z kimś innym. Choć, jeśli Play nie ma w ogóle takowej opcji to trochę słabo, ale coś nie chce mi się w to wierzyć. Jesli ktos cos wie wiecej w tym temacie to proszę coś o tym napisać.


Jesli dzwonisz, a ona rozmawia to przeciez wiesz. Rozumiem, ze ona powinna miec cos takiego, ze rozmawia, a w tel. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie. Chodzi mi o to, by taki sms przychodził do mnie w trakcie rozmowy tak, jak to było dawniej, a co równie skutecznie informowało mnie o drugim połączeniu.


Tak samo, jak to jest w abonamencie. Co prawda krótki sygnał o smsie, ale to wystarczyło. Udzieli mi ktoś wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie?


Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o tym kto do Ciebie dzwonił gdy Twój telefon był wyłączony lub byłeś poza zasięgiem, to skorzystaj z bezpłatnej usługi Kto tam? Usługa informuje bezpłatnym SMS-em o próbie połączenia. Jeśli chcesz, żeby jak każdy do Cb dzwoni leciała to piosenka to wchodzisz na muzykę, a dokładnie klikasz opcje przy tej piosence. Potem ustaw jako: dzwięk dzwonka.


W PL instrukcji nic nie pisze o tym ponieważ na. Gdy ktoś do nas dzwoni, to na ekranie wyświetla się jego zdjęcie. Problem w tym, że jest bardzo małe lub brzydko rozciągnięte. Są jednak aplikacje, które zastępują domyślny wygląd ekranu połączenia i sprawiają, że możemy ustawić ładne zdjęcia w wysokiej jakości dla naszych kontaktów, które wyświetlać się będą na pełnym ekranie.


Pewnie dla oszczędności pieniędzy, przesyłają rozmowę normalnym internetem po kablu, jak na skype i buforują rozmowę każdej ze stron (stąd słychać tylko jedną osobę), w razie problemów z łącznością (bufor między internetem a operatorem) wtedy z opóźnieniem dostaniesz odpowiedź i brzmi to w miarę naturalnie – ale jak. Poradziłem sobie, jednak musiałem postępować metodą prób i błędów. Zamiast pytać o to, co i jak kto robi, należałoby napisać prostą instrukcję, co należy zrobić, by otrzymywać smsy powiadamiające o próbach uzyskania połączenia podczas rozmowy (zajęte) czy też w czasie, kiedy telefon jest wyłączony lub poza zasięgiem sieci.


Testowałem ten kawałek plastiku przez kilka dni i faktycznie problemem wydaje się być w wielu przypadkach zasięg. Czasem gdy wychodzę z niektórych budynków i wyciągam telefon ze spodni ten pokazuje ledwo jedną kreskę zasięgu i budzi się do 3-po kilku chwilach ale połączenia nie dochodzą do skutku nawet gdy jestem pod gołym niebem. Witam mam problem mianowicie gdy ktoś do mnie dzwoni to telefon sie podświetla. COś mi świta ,że jest jakiś kod który trzeba wpisać na klawiaturze orientuje sie ktos ? Dzieki faktycznie proste Wczesniej widzialem to ustawienie ale nie potraktowalem je powaznie. Myslalem ze wylaczone przestanie pokazywac w ogole kto dzwoni - nazwe kontaktu.


Tak przeczytalem w testach telefonu gdzie autor napisal ze telefon nie powiadamia kto dzwoni a jedynie pokazuje numer. Dziwi mnie tez to ze czasem jak ktos dzwoni to do odebrania musze przesunac palcem zeby odebrac rozmowe ( tak jak do odblokowania telefonu) a czasem mam kwadratowe przyciski odbierz, szybka wiadomosc i odrzuc. Ale glowny problem to czarny ekran podczas polaczen, i brak mozliwosci wlaczenia go.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty