wtorek, 28 kwietnia 2015

Mam talent 2018 brytyjski

Mam talent 2018 brytyjski

Milionowe wyświetlenia po ich występie w ciągu kilku dni! Sama rozmowa z jurorami to HIT! Kyle Tomlinson przyszedł do programu po raz drugi i udowodnił, jak bardzo poprzednim razem jeden z jurorów się pomylił. W związku z tym chcielibyśmy Cię poinformować o przetwarzaniu Twoich danych. Mam talent i szybko została milionerką, teraz zachwyciła Hollywood.


Wejdź na stronę stacji TVN i dowiedz się więcej o naszych programach! Najnowsze aktualności, programy TVN, program TV, wideo, odcinki online! Najbardziej widowiskowy talent-show w Polsce powrócił!


Get Premium Get TV Best of Music Sports Gaming. W tym programie uczestnicy mogą zaprezentować swoje dziwne, ciekawe, nietypowe i nietuzinkowe umiejętności. Tylko tutaj jury - Agnieszka Chylińska, Małgorzata Foremniak i Agustin Egurrola - ma do czynienia z talentami tak wyjątkowymi.


Sprawdzamy dokładną datę premiery kolejnej edycji popularnego show. To był początek jej wielkiej kariery. Dziś o szkockiej piosenkarce jest zdecydowanie ciszej. Britain’s Got Talent (pol. Wielka Brytania ma talent) – brytyjska wersja talent show z serii Got Talent.


Swoją drogą nie wiem po co taki cudak w mam talent. Widziałem kiedyś na discovery mentalistę co robił znacznie lepsze wkręty np. X-Factor rywalizowały o tytuł lepszego talent show.


Koncert wygrała drużyna Mam talent! W sobotę, grudnia, finał 11. Zobaczyliśmy w nim uczestników - tych którzy trafili do finału po. To chyba pierwszy taki przypadek we wszystkich edycjach programu „Mam talent”, aby osoba niepełnosprawna wygrała program.


Lee Ridley, znany jako Lost Voice Guy pochodzi z Newcastle. Czy za słynnym jurorskim stołem zobaczymy jakieś nowe twarze? W ciągu kilkunastu już edycji programu jury zmieniało się. Sprawdź, na kiedy zaplanowane są kolejne odcinki show. Mam Talent, telewizyjnego programu w TVN.


Trudno uwierzyć, że następna edycja programu, która pojawi się w TVN-ie, będzie już. Ruszają przygotowania do nowej edycji show. TVN szuka nowych uczestników.


Występy zombie, pokaz magii oraz sztuczki przy użyciu jojo - to wszystko można było zobaczyć w sobotnim odcinku 8. Kogo będziemy mieli okazję oglądać w odcinkach na żywo? Mimo że TVN-owski talent show jest na antenie już od paru ładnych. Wszystko za sprawą jego udziału w dwunastej już edycji „Britain. Jeśli uważasz, że masz talent – przyjdź na casting. Poszukiwany Poszukiwana w Radiu ESKA!


Mam talent 2018 brytyjski

Bartosz Lewandowski ma lat i na co. Jeśli szukamy Ciebie, to znaczy, że wygrałeś dużą kasę! Jurorzy na przesłuchaniach pojawili się w wyrazistych, kolorowych kreacjach.


Wszystkich jak zawsze przebiła Agnieszka Chylińska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty