środa, 22 kwietnia 2015

Tvn player nie działa na ipadzie

Tutaj znajdziesz rozwiązanie. Wystarczy kilka prostych kroków żeby zadziałał serwis VOD Player. U mnie też nic nie działa od miesiąca, player na telefonie w każdej przeglądarce ale i na aplikacji na komputerze,też nie działa żaden film.


Twoja rozrywka na najwyższym poziomie! Jeśli podoba Ci się aplikacja, wystaw nam pozytywny komentarz.

Zwłaszcza, że na przestrzeni lat player. W tym czasie się rozrastał, ale nie zmieniał się znacząco. Teraz mamy całkowitą zmianę, która na pierwszy rzut oka działa znacznie sprawniej niż wcześniej. Poruszanie się po serwisie jest znacznie przyjemniejsze dla oka.


Z tego typu aplikacji to działa mi tylko VOD Onet oraz. Jak do kilku minut nie mogę uruchomić żadej pozycji z TVN player. Wtyczkę zainstalowałem od repo SMUTO.

Czy ktoś mógłby sprawdzić czy mu działa? Dlaczego nie działa mi tvn player? Na tym komputerze nie dawno działało mi tvn player,teraz już niestety nie działa. Zwiastuny obejrze itp ale cały odcinek byle jakiego serialu ładuje się to kółeczko i nic.


Odinstalowałam silverlight i zainstalowałam i nic. Przeglądarka wyświetli okienko z prośbą o potwierdzenie, że chcemy zainstalować nowy dodatek. Tematy o tvn player nie działa, TVN player nie działa ładuje tylko reklamy. TVN Player), Sony BDP S3- Brak TVN Player i Ipla, Toshiba Places brak TVN Player, SmartTV Samsung - TVN Player vs.


Nie działają filmy na Player. Sprawdź najbardziej angażujący serwis VOD w Polsce. Programy i seriale TVN nawet tydzień przed premierą w TV, filmy na życzenie prosto z kina, wyselekcjonowane bajki dla dzieci. Dla osób dla których nie działa player. Przez co każdy materiał jest w formacie.


Wyciągnąłem sobie klucze do api, mogę dostać się do materiału, ale odkodować go na razie nie potrafię. Odpowiedź na: Jak ominąć reklamy na TVN Player?

Na komputerze próbujcie połączenia przeglądarki Opera i Adblock (ale nie adblock plus) może zablokuje reklamy w tvn player, ale dawno nie próbowałem. Obsługa internetu, konfiguracja sieci: Mama TvnPlayer na telefonie i wszystko działa ale na komputerze już mi nie chodzi, tak samo jak ipla. Ciągle się ładuje i nie wyświetla nic. W Chromie puszcza reklamy, a potem pojawia się kółeczko na czarnym tle, a w Explorerze puszcza reklamy, po czym stwierdza, że materiał jest niedostępny.


TVN Player - problem z odtwarzaniem - napisał w Internet, sieci komputerowe, bezpieczeństwo: Od bardzo dawna mam z tym problem. Już nie wiem, gdzie szukać przyczyny, bo na żadnym z komputerów mi nie działa. Nawet router wyczyściłem i ustawiłem od nowa, choć niemożliwe, aby to miało wpływ. Czy macie jeszcze jakieś pomysły? Użytkownicy iPadów mogą już jednak cieszyć się flaszowymi animacjami, dzięki.


Po kilkukrotnym korzystaniu z pomocy technicznej TVN i Microsoft, została tylko jedna możliwość: jakiś błąd w Firefoxie. Po aktualizacji nie działa ipla, tvn player, itp. Przywróci Ci ustawienia na grudzień ale bez śmieci pamięci,będzie działał stabilnie i szybko. Jeżeli to tv bez androida to możliwa wina apk ale wtedy żal do developera apk.


Silverlight do najnowszej wersji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty