środa, 19 sierpnia 2015

Jak zaciagnac tesciowa do lozka

Kiedys z dziewczyna poszlismy do jej kuzynki na wesele. Wszyscy sie pieknie fajnie bawili , wypilo sie pare kieliszkow itd. Ostatni post CelaCecyliaLuna 5dni temu podniecają. Podniecają mn wszystkie części intymne ktoś coś wymiana?


Chociaż duża część z nas postrzega kota, jako zwierzątko typowo domowe, powinniśmy mieć w pamięci, że jest to drapieżnik. To, co często rozbawieni właściciele mają za zabawę, jest wynikiem silnego instynktu łowieckiego. W myśl zasady primum non nocere ludzie powinni zdawać sobie sprawę, że niekiedy pierwsza pomoc to złożony proces czynności. Niekiedy bywa tak, że pomoc laika szkodzi bardziej niż bierność.


A sama bierność spowodowana jest głównie tym, że przez wygody życia, zapominamy o tym, iż wypadki chodzą po ludziach. To jak tylko maz z pracy wroci musze go do lozka zaciagnac. A tak na serio, to wszytsko zalezy od wychowania i ogolnych relacji w rodzinie. Poza tym Niemcy slyszac skad jestem ogolnie probowali mnie zaciagnac do lozka, na zasadzie dziewczyna ze wschodu = latwy sex. Zastanawiam się jak tam u nich wyglądają relacje synowa-tesciowa w ogóle, w ich kulturze, jakoś to dziwnym rodzajem Wschodu pachnie.


Wloszech nie jest latwo Polakom, zawsze bedziemy traktowani jak cudzoziemcy, ci biedniejsi,oczywiscie, owszem usmiechaja sie na ulicy i sa mili, ale to wszystko pozory, nie wszyscy sa tak mili na jakich wygladaja, jak masz problem to taki usmiechniety wloch do niczego ci sie nie przyda, do tej. Najlepiej jakbym nie istniala. Jak uratować małżeństwo przy podejrzeniu zdrady męża? Witam, Jestem mężatką z letnim stażem, mam letnią córkę.


Mój problem zaczął się ok miesiąca temu, kiedy to mąż nie wrócił na noc. Witam mam problem chciala bym abyscie mi doradzily;( Nie wiem co robic ehhh no wiec o to moja historia: Zamieszkalam z moim wtedy chlopakiem ( teraz mezem) lat temu w lutym, bylo nam razem cudownie przynajmniej tak myslalam ale po pol roku moja przyjaciolka postanowila ze odwiedzi nas przyjechala do nas na nie wiadomo ile bo pracy chciala poszukac w naszym miescie a nie miala kasy na wynajem. Prawdy płynące z Netkobiet - pół żartem, pół serio - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Moje dziecko jak za starych dobrych czasów jeszcze śpi,a ja do kompa :) Goya brrr ale historia choć moja mama z każdym z nas miałaś jakąś przygodę a jest nas trójka więc i ja czegoś się spodziewam jak się zaczną rowery,drabinki itp.


Powiedzmy ze byly udane, gdyby nie klotnia z tesciowa. Kilka dni temu na stronach Gazety ukazał się tekst Rafała Wosia „Lewico, czas na współpracę z PiS. Trzeba budować z Kaczyńskim demokratyczny socjalizm”. Lubię i cenię autora, także z przyczyn egocentrycznych, ja także zaczynałem w POLITYCE od tekstów ekonomicznych, a konkretnie od. Majajula przepraszam :P ale wiedziałam, że coś koło jesteś :P :D No i nic nie wyszło z tegozęba, bo pan doktor jednak bardzo gorąco mnie namawiał na ta narkoze.


Odpowiada jej milczenie, wiec wraca do lozka. Po chwili znowu slyszy pukanie. Cisza, wiec zona na dobre udaje się na spoczynek.


Rano otwiera drzwi i widzi swojego meza siedzacego na wycieraczce i trzesacego się z zimna. Wladziu, to ty pukales w nocy? Kochana tesciowa uznala tez, ze na problemy zywieniowe Bi mozna zaradzic poprzez cytuje: rozepchanie jej zoladka! Caly czas wiec zamecza Starsza pytaniami czy zjadlaby to lub owo, a co gorsza daje jej do przekaszania rzeczy, ktore w moim domu stanowily dotychczas wyjatkowa nagrode, jak np. Zebral wszystkie zabawki, z ktorymi spi (a troche tego jest) do kupy i zdecydowal, ze pora wstawac.


Bylo ciemno choc oko wykol, wiec najpierw M. W koncu zrezygnowani wrocilismy do lozka , zdajac sie na sluchanie przeciaglego. Rzucialm bagaze w hotelu i poszlam na miasto. Troche mnie jzu meczy ich otwartosc, wiecznie chca rozmawiac a potem sia okazuje,z e zaciagnac do sklepu i pobrac za przyprowadzenie kogos. No moze Amerykanie sa tak naiwini - ale nie Polacy:-) Nie daje sie! No i dziwia sie, jak chce gdzies isc na piechote - tu wszyscy jezdza smaochodami.


A rano w piatek Iss namalowala laurke, nie udalo jej sie taty zwlec z lozka , wiec jak tylko zadzwonil do nas Dziadek Emilki zebralysmy sie do parku. Biedny tata, na kt jak zawsze nakrzyczalam zwlekl sie z lozka , wzial prysznic i przyszedl do nas do parku gdy zdecydowalysmy,ze pora wracac do domu. Wydaje sie, ze Isa lubi sposob taty na urodziny.


Tesciowa miała krwotok z nosa, no to jej założyłem opaske uciskową na szyje. Wyobraź sobie, Kaziu, kiedy zauważyłem, że cały dom stoi w płomieniach, wbiegłem natychmiast do kuchni i na rękach wyniosłem teściową. No cóż, każdy w takich okolicznościach traci głowę.


Siedzą wiewiórki i mają po jednym orzechu. My bylismy wczoraj odwiedzic tesciowa , a moja tesciowa ma sie dobrze, ma pomoc tylko do odkurzania i mycia podlogi, a zreszta radzi sobie sama. Obiady je na stolowce, ale sniadania i kolacje sama sobie robi w domu, sama robi zakupy, sama pilnuje lekow.


Dostaje wydzielone leki na caly tydzien w takich pudelkach z przegrudkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty