środa, 5 sierpnia 2015

Mam starszego chłopaka

Myślę że taki odstęp wiekowy jest akurat. Porozmawiaj z nim o tym jeśli mu ufasz to powinnaś wiedziec, że nie zostawił by Cię dla niej. Tak, jest ode mnie o lat starszy. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Mam szanse u starszego chłopaka.


Jak sprawdzić czy chłopak mnie kocha? Czym sie różni zauroczenie od zakochania? Jakoś sobie nie mogę wyobrazić 11-latki, która ma chłopaka o. O Ja mam lat, a nie mam chłopaka, nigdy go nie miałam. Uwierz, że miłość sama do ciebie przyjdzie, a lepiej będzie jak odczekasz lata:D Wtedy będziesz dojrzalsza i będzie ci się lepiej układało z chłopakiem:) Oczywiście że masz szanse u starszego chłopaka.


Hym wydaje i się że warto porozmawiać z rodzicami o tym poważnie najlepiej na początku nic nie owić o nim tylko pytać co by zrobili jak byś miała o np. Tak często myślę, gdy słyszę o różnicy wieku większej niż lat między dziewczyną a chłopakiem. Ja mam obecnie skończone lata i moje dwie ostatnie dziewczyny miały po lat i zawsze zastanawiało mnie co się stanie gdy wejdą w fazę wyszaleć się.


Jak poderwać starszego chłopaka? O czym mogę z nim rozmawiać , żeby poderwać go? Spodobał mi się starszy chłopak, jak go poderwać? Jak zainteresować sobą starszego chłopaka?


Co zrobić, aby starszy chłopak zwrócił na mnie uwagę? Tak naprawdę wystarczy zrozumieć jedną rzecz i wszystko stanie się jasne. Aby to zrobić, musimy wejść w umysł chłopaka i przeanalizować jego tok myślenia. GG ani skypa nie mam i raczej nie zdobęde(niestety). Najpierw oceń sytuacje, co, gdzie, jak ,kiedy, dlaczego it a potem możesz myśleć że Cię zranił i powinnaś mu to w oczy powiedzieć tzn po prostu wprost, jeżeli go to nie będzie obchodziło a poszedł sobie na piwo albo gdzieś to nie jest ciebie wart.


Tak samo to będzie działało w drugą stronę jak dziewczyna olewa chłopaka. Jednak czasem szczęściu trzeba pomóc, więc zamiast czekać jak księżniczka w wieży na rycerza i pytać, dlaczego nie mam chłopaka, sprawdź, co możesz zrobić, by spotkać tego jedynego. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Moja babcia to dostanie chyba zawału!


Jak się do tego wszystkiego zabrać? Czy faktycznie jest tego wart. Może się okazać, że traktuje cię jako obiekt do eksperymentów, albo zdobycz, którą pochwali się kolegom i porzuci.


Musisz być pewna swojego wyboru i nie kieruj się naciskami, ani z jego strony, ani ze strony otoczenia. To jest twoja decyzja i mam nadzieję, że podejmiesz ją w sposób właściwy. Poznam starszego chłopaka do pogadania, ogolnie do poznania się. A może akurat przypadniemy sobie do gustu. Dlatego też do starszego chłopaka można mieć większe zaufanie.


Nastoletnia miłość naszej córki może wyglądać inaczej niż byśmy się spodziewali, ale jej związku ze starszym chłopakiem nie należy od razu przekreślać, a co gorsza próbować go rozbić. Najważniejsze to lepiej go zrozumieć i docenić, gdy już będziemy mieli. Mam faceta o lat starszego ode mnie. Nie prawda - ma sporo energii, więcej niż moi rówieśnicy.


Mam starszego chłopaka

Jak jeden gość zwrócił się do mnie chamsko w knajpie walnął mu w mordę a innym dwóm tylko dlatego, że wstali od baru. Moi poprzedni faceci by UCIEKLI albo udali że nie dosłyszeli obrazy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty