wtorek, 26 stycznia 2016

List do ukochanego

Nie wiem czy powinnam, czy mam prawo wszystkie te wyznania i żale wylewać przed Tobą. W chwili gdy będziesz trzymał w ręku te kartkę papieru ja już będę daleko od Ciebie. Jeszcze tylko jedna ciemna i smutna noc w tym mieście, wyjadę zabierając.


Przykładowy list Alka - bohatera z Kamieni na szaniec A. Kamińskiego skierowany do rodziny lub ukochanej, który opowiada o przeżyciu łapanki.

Na podstawie Pieśni nad Pieśniami napisz list miłosny od Oblubieńca do Oblubienicy. Mimo iż widziałem Cię zaledwie wczoraj nie mogę wymazać Twej postaci ze swojej pamięci. Gdziekolwiek nie spojrzę, przez okno czy w lustro, zdaje mi się widzieć Twą pełną wdzięku twarz i gołębie oczy śmiejące. Cóż, na wstępie chciałabym podziękować za Twój ostatni list (którego nigdy nie wysłałeś), zapytać co u Ciebie (choć wiem o tym doskonale) i pozdrowić wszystkich Twoich członków rodziny (których nigdy na oczy nie widziałam). Czy po tych klasycznych powitaniach mogę przejść od razu do konkretów?


Dziękuję za milczące przyzwolenie. Mogłoby się wydawać, że pisanie listów przeszło już dawno do lamusa. Ja myślę, że jest to fantastyczny sposób wyrażenia uczuć.

W tym artykule dam ci kilka porad jak dobrze napisać list miłosny do ukochanej osoby. Chyba zabawną i na pewno baardzo erotyczną. Mam nadzieje, ze dojdzie do M. Cudowny pierwszy dzień tutaj!


Do pełni szczęścia brakuje mi tylko Ciebie, tu obok mnie… I chyba wariuję, bo co chwila wydaje mi się, że Cię widzę. Od dawna podkochuje sie w Tobie, od dawna Cie znam i tylko gdy patrze na Ciebie czuje ze kocham. Tęsknię, gdy Cię nie widzę, a moje łzy są coraz częstsze. Pragne slyszec slowa, ktore koja. Przez sen kocham cię sto razy bardziej, a w dzień tysiąc razy mocniej.


Po prostu kocham Cię najbardziej na świecie i dlatego żyć bez ciebie nie mogę. Kocham Cię i będę to powtarzała wiecznie! To co mam to za mało, za mało do szczęścia, za dużo do łez. Zapewnienia o uczuciu, ciepłe zwroty, intymne wyznania zostają utrwalone na zawsze, w przeciwieństwie do wypowiedzianych słów. Stają się później namacalnym dowodem, że wspomnienia o wielkiej miłości nie są tylko naszą wyobraźnią.


Twój list do tej dziewczyny jest bardzo piękny, świetnie przemyślane każde zdanie, Jedyne co mi nie przypadło do gustu to ten napis : POZDRAWIAM PIĘKNA! Tak jakoś nie pasuje to do romantyzmu tego tekstu. Wszystko jest piękne i wzruszające, płynące prosto z serca a tu nagle taki zabawny duży napis.

Tak poza tym to list jest cudny. Od Twojego Walentego (więcej o samym świętym w innym artykule w ramach portalu W2 tutaj). Czuję, ze teraz gdy piszę ten list, mogę wyznać ci wszystko. A prawda jest taka, iż nie żałuję niczego, co do tego pory zrobiłem.


Niczego, co zostało zrobione, powiedziane czy żadnego z przeżyć. Mieliśmy razem wiele wyjątkowych momentów, niezwykłych doznań i dokonaliśmy razem rzeczy nie do powtórzenia. Twoja rozkosz, twoja skrywana tajemnica, jaka jest? Opowiedz mi o swojej rozkosz?


Namiętność, którą czuję w tobie, pobudza strasznie moją wyobraźnię. Mam wrażenie, że wielki potencjał namiętnej energii jest skumulowany w tobie. Piszę do Ciebie ten list, by dać wyraz swojemu uczuciu. Ponieważ stanowimy wspaniały zespół i ponieważ razem jesteśmy czymś więcej.


W nas żyje namiętność kochanków, szaleństwo wybrańców oraz oddanie małżonków. Charakteryzowanie Julii Kapuletti. Jak mógłby wyglądać list Księdza Robaka do Tadeusza?


Jan Kochanowski opisuje w liście do swej siostry, gn. Curriculum Vitae „Ja nieposłuszne Twoje dziecko…” – w liście poproś r. Spędziłem wiele bezsennych nocy, zastanawiając się jakich słów mam użyć, by opisać moje uczucia. Jednak za każdym razem, moje próby kończą się niepowodzeniem. List miłosny jak wam się podoba. Nic nie jest w stanie powiedzieć „kocham Cię”, lepiej niż list miłosny.


Napisz do swojego chłopaka list miłosny – dzięki temu jeszcze bardziej się w Tobie zakocha. Jeśli uważasz, że list miłosny jest zbyt ckliwy i przez to niedoceniany przez mężczyzn, zdecydowanie się mylisz. Zastanów się jeszcze raz, bowiem nawet najtwardszy facet topnieje jak masło po otrzymaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty