poniedziałek, 11 stycznia 2016

Play info abonent probuje sie skontaktowac

Z tego co wiem to play i orange wysyła powiadomienie o tym że ktoś próbował się dodzwonić do Ciebie jak nie miałeś zasięgu lub coś w ten deseń. Wtedy właśnie wyświetla Ci takie powiadomienie o treści Numer 235971próbował się z tobą skontaktować i jest tylko opcja ok która zamyka to powiadmienie. Wykorzystaj możliwość otrzymania SMS-a z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować! W jaki sposób zestroić Ustawienia, by było widoczne/słyszalne info o Połaczeniach przychodzących podczas rozmowy?


Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Plus GSM uruchomił usługę Kto dzwonił? SMS o przychodzących połączeniach. SMS zostaje wysłany do klienta w następujących sytuacjach: ktoś próbował się dodzwonić, ale klient miał wyłączony telefon, ktoś próbował się dodzwonić, ale klient był poza zasięgiem. WiFi), ma odciety internet i LAN i jedyne co to pojawia mu sie strona ze jest odciety i musi sie ze mna skontaktowac po kontakcie ze mna, ja wchodze na stronke,.


Wtedy wlamywal sie na konta allegro i sprzedawal rozne drogie sprzety (drony, thermomixy etc). Przekazalem im cala korespondencje, nr IP, nr telefonow etc. Wiem o innych oszukanych osobach z kraju, bo udalo nam sie skontaktowac przez strone sprawdzajaca numery telefonu. Nigdy o nic nie prosiłam, nie wysyłałam niczego. Proszę o dodatkowe info, boję, sie że będą mi stale te świństwa za taką cenę przysyłać.


Inny numer to ten nieszczęsny 92550. Skąd to sie bierze, przecież nie wysyłałam do nich żadnych smsów. Po zgloszeniu okazalo sie , ze musimy zaplacic za rzekome przeniesienie sygnalu.


Dla nowego klienta robia wszystko za darmo ( wierca, klada cala instalacje itd ). Po jakims czasie okazalo sie , ze musimy zaplacic odsetki sprzed kilku lat ktore wynosily 40-50zl. I tak ta firma traktuje stalych klientow. A po za tym nuuuuda u nas, dzwonil facet z ery i mowi ze mam zgode na aneks do umowy, rok przed skonczeniem ostatniej hehe teraz sie zastanawiam, czy nei lepiej kupic sobie jakis zwykly telefon, odeczekac ten rok i skonczyc wspolprace z era, bo dzialaja mi na nerwy wrrrrr Staly abonent jestem od ladnych paru lat a gorzej traktowana jestem jak.


Pro letošní rok přislíbilo účast již na sto padesát hostů. Jednotlivé body programu budou probíhat až do patnáctého října v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Kutné Hoře, Liberci. This banner text can have markup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty