środa, 6 lipca 2016

Sms dla zakochanych

Wierszyki, sms dla zakochanych , miłosne wyznania. Ciebie przyszła kolej serce bije coraz mocniej. W kategorii Życzenia dla zakochanych posiadamy życzeń które możesz pobrać na telefon, wysłać na FB lub podzielić się z innymi.


Zobacz jak prosto możesz powiedzieć przepraszam. Z naszych SMSów skorzystało już wiele osób.

Wyraziło swoje uczucia i przesłało swojej walentynce SMSa z przeprosinami. Zajrzyj i wybierz najlepszego SMSa walentynkowego dla swojej miłości i prześlij do czym prędzej. W naszym zestawieniu znajdziesz zarówno wiersze dla zakochanych napisane przez najlepszych polskich poetów, jak i te wierszyki o miłości, które zostały stworzone przez amatorów - użytkowników portalu randkowego Sympatia.


Gdy jesteś przy mnie stoi czas i ile jeszcze tak będzie ze jesteś dla mnie czarem prawdy a nie dostępnym jak te magiczne gwiazdy ale dale w swoim sercu cię chowam jak diament chce cię pielęgnować ale to nie take proste miedzy nami przepaść jak po spalonym moście i choć ty moim celem nie do zdobycia to tak jak pojąć wiedze o sesie. SMS walentynkowe to doskonały sposób, aby okazać swoje uczucia. Podpowiemy Ci jak stworzyć najlepsze teksty.


Wyślij go do ukochanego lub przyjaciela! Gotowe miłosne smsy - najlepsze dla zakochanych.

Miłosne Smsy - wyślij je bliskiej osobie. Sms na dzień dobry - Życzenia na dzień dobry. Gdy otworzysz oczka Swe Mocno w myślach przytul mnie!


Słoneczko niech świeci jasno na niebie takie cieplutkie tylko dla Ciebie! Walentynki już w niedzielę 14. Z okazji walentynek życzę Ci radości, szczerego uśmiechu i szczęścia w miłości! Bądź dla mnie ogniem, co mnie ogrzeje, Bądź dla mnie wodą, co gasi pragnienie, Bądź dla mnie wiatrem, co daje siłę, Bądź przy mnie zawsze – dla Ciebie żyję. Na świecie tyle ludzi, Ile gwiazd na niebie.


Każdy swą gwiazdeczkę w serduszku nosi, A ja w sercu noszę tylko Ciebie! Sensem życia jesteś Ty, jasną gwiazdą na mym. SMS na dobranoc w formie wierszyka miłosnego to świetny pomysł zakończenia dnia dla zakochanych. Przedstawiamy kilka ciekawych pomysłów na wiersze miłosne dla niej i dla niego. Zapraszamy do naszego miłosnego portalu.


Tu znajdziesz wszystko o miłości. Za mądra dla głupich A dla mądrych zbyt głupia Zbyt ładna dla brzydkich A dla ładnych za brzydka Za gruba dla chudych A dla grubych za chuda Raz nienormalna. Serwis GotowySMS zawiera bardzo dużą ilość przeróżnych życzeń SMS.

Najlepszy zbiór smsów w sieci. Jeśli nie masz pomysłu na ciekawe życzenia dla Twojej rodziny lub znajomych to dobrze trafiłeś. Mamy przygotowane życzenia odpowiednie na każdy moment. To już oczywiście zależy od Was. Możliwości jest całe mnóstwo.


Dla jednych jest to doskonała okazja do tego, aby napisach kilka ciepłych słów swojej drugiej połówce, inni natomiast wykorzystują to jako okazję do przeprosin. Zobacz najpiękniejsze SMS-y na dobranoc dla chłopaka od serca, dla niego i dla niej. Specjalnie wyselekcjonowany zbiór, który cały czas jest uzupełniany specjalnie dla Ciebie, aby znalezione tutaj teksty sms sprawiły radość Twoim przyjaciołom i rodzinie. Czytając choć pomyśl przez chwile, Że ten co wysyła.


To małe czerwone serduszko niech powie Ci na uszko, kto Cię pokochał prawdziwie i żyć chce z Tobą szczęśliwie! Jesteś dla mnie wszystkisłońcem, marzeniem, przyszłością. Całym moim światem, bo jesteś moją miłością. Płonie we mnie to uczucie i już na zawsze pozostanie.


W sercu moim już na zawsze tylko Ty Kochanie ! Tylko Tobie chcę się zwierzyć, Trzymać Cię za ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty