czwartek, 23 marca 2017

Czy można odebrać paczkę z wer komorniki

Wer Komorniki to jeden wielki bałagan. Telefonu nikt tam nie odbiera. Opisałbym grubszymi słowami placówkę Wer komorniki ale to spłynie po nich. Pajace i tyle ale ja tego tak nie zostawię.


Czy można podejść osobiście do WER-u i odebrać przesyłkę? WER Komorniki to istna kpina! Za każdym razem paczka siedzi tak od dnia do nawet kilku dni! Kilka razy zamiast prosto do mojego miasta, paczkę słali z WER komornik do zupełnie innej części kraju by po kilku dniach znowu wylądowała na kilka dni w Komornikach!


WER Warszawa – czy można odebrać paczkę? Serwis z filmami online anyfiles. Jak pozbyć się mrówek z domu? To miejsce, w którym przesyłki – takie jak listy i paczki – są sortowane, a następnie wysyłane w dalszą drogę po kraju. Mam problem bo moja paczka od 27.


Paczka jest to Pocztex Kurier 48H-powinno być bardzo szybko. Ktoś z was miał taki problem? Gdzie powinienem szukać pomocy ew. Paczek nie roznosi listonosz, tylko rozwozi je kurier. Paczka pocztowa nie przychodzi na pocztę, tylko przychodzi na WER (Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy) skąd zabiera ją kurier do samochodu w celu dostarczenia, a jak nie uda się mu jej tobie dostarczyć, to zostawia awizo w skrzynce i paczkę na koniec dnia z powrotem wiezie na WER skąd potem trafia ona do.


Moja trafiła dzisiaj do WER Zabrze i akurat za jakieś 2h będę w Zabrzu. Beznadzieja poganiana brakiem profesjonalizmu. Godziny otwarcia placówki pocztowej, kontakt tel. WER to skrót od Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy. Paczka nadana Expresz UP Stalowa Wola do Gdańska.


WER Rudna Mała trzymała paczkę 26h po czym wysłała do Gdańska a teraz leży sobie w Pruszczu. Oczywiście paczki Z Pruszcza odebrać nie można z WER bo w soboty i niedziele zamknięte. Super obsługa, następnym razem DPD bo z nimi nie ma takich problemów. Witam, czy moge nie odebrać paczki za pobraniem od kuriera ? Zamówiłem na necie w pewnym sklepie paczkę i miała przyjsc dzisiaj a kiedy do nich dzwonie to mówią ze mają. Wg strony poczty polskiej ( na której można śledzić paczki po numerze nadania ) moja paczka opuściła WER w Kielcach o 17:dnia dzisiejszego.


Zapewne paczka trafi na pocztę głowną i właśnie odnosnie tego mam pytanie : czy mogę tą paczkę odebrać jutro z poczty głównej czy muszę czekać do poniedziałku aż mi ją listonosz z. Kilka dni temu została wysłana do mnie pocztą paczka i jeszcze tego samego dnia trafiła na Węzeł Ekspedycyjno-Rozdzielczy. I to ostatnia wiadomość jaka wyświetla się na jej temat na stronie PP. Nie wiem czy tam utknęła czy zaginęła. Witam mama wysłała mi paczkę żywościową w środę liczyła na to że do piątku dojdzie.


Niestety tak się nie stałonie odbierają telefonów w wer warszawie olewają ludzi i ich paczki. CZY KTOŚ W KOŃCU COŚ Z TYM ZROBI. Już nigdy nie wyślę nic przez Pocztę Polską i będę namawiała wszystkich do tego. Proszę o pomoc czy produkt zaginą i mam się bardziej martwic i czy pisać do sprzedawcy?


Z góry dziękuję za odpowiedź. Można tam zadzwonić i się dowiedzieć gdzie jest moja paczka? Jest to miejsce do którego trafiają wszystkie paczki, na swojej drodze.


Tutaj w skrócie można stwierdzić, że następuje ich sortowanie i podział na miejsca do których w następnym kroku mają trafić. Po około minutach wyszedł do nad dyrektor i obiecał, że paczki zostaną jutro dostarczone. Poczta nie zdąży jej dostarczyć, ale mogę odebrać ją. W czwartek zostałem zapewniony, że paczka się znalazła.


Chciałam sobie zamówić coś przez allegro, niestety mam ciekawskich domowników, przed którymi nic się nie ukryje :P Dlatego chciałabym, by przesyłka zaczekała na mnie na poczcie i bym. Gdy otrzymujecie SMS-a z informacją o możliwości odbioru przesyłki, Wasza Paczucha czeka już w Paczkomacie. Siedzi tam cierpliwie przez godzin (dwa dni), po czym nasz kurier wyciąga ją z maszyny i zawozi do najbliższego oddziału, skąd możecie ją odebrać przez kolejne dni robocze. PIN z SMS oraz numer telefonu. Po wpisaniu cyfr kodu PIN drzwiczki od schowka z Twoją paczką otworzą się, a paczkę można odebrać.


Ciebie oraz Twoja paczkę przed deszczem i chłodem. Spółka skarbu państwa, zajmująca się świadczeniem usług pocztowych (listy i paczki), bankowo-ubezpieczeniowych – poprzez spółki z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej (Bank Pocztowy i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych) oraz usług logistycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty