czwartek, 23 marca 2017

Czy związek z arabem ma sens

Kultura arabska jest dosyć dziwna. Kiedyś spotykałam się z arabem. Urządzał mi awantury o wszystko co tyczyło się kontaktów z innymi ludźmi. Jeżeli go na prawdę kochasz to z nim bądź,ale nie daj sobą pomiatać. Związek z Arabem, czy to ma sens?


PL - Od jakiegoś pół roku spotykam się z Arabem, chłopak jest z Libanu.

Co za różnica czy to Polak, Arab czy Hiszpan. Najważniejsze jest uczucie, jeśli czujesz, że ten związek ma sens, spróbuj. Nie dowiesz się, jeśli nie zaryzykujesz. Sama lata byłam w podobnej sytuacji i też miałam mnóstwo wątpliwości.


Jestem w związku z Turkiem, też wyjechałam dla niego z Polski, zostawiłam tam rodzinę i. Jestem od miesiecy w związku z Arabem z Tunezji mieszkającym w Austrii. Słysząc opinie o nich , mam dylemat. Nie wiem czy jest sens pakować sie w to.

Obecnie nie pracuje , on wspomaga mnie finansowo. Czy związek z młodszym facetem ma sens? Dlaczego starsze szukają młodszych? Coraz częściej się tak zdarza. Arabem i planowanie wspólnej przyszłości - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Przyczyn, dla których ludzie wchodzą w takie relacje może być wiele.


Jednak moi rodzice nigdy nie zaakceptowali tego związku, więc po paru miesiącach bycia razem i słowach mamy, że drzwi do domu są dla mnie zamknięte, jeśli z nim nie zerwę. Właściwie od samego początku bycia razem zamieszkaliśmy razem. Hej czy któraś z Was była lub jest w związku z Arabem? Jakie są plusy ,a jakie minusy takiego związku? W Polsce , w ojczyźnie ukochanego czy za granicą?


Moja koleżanka była w związku z Arabem. Niestety nie ma najprzyjemniejszych wspomnień. Obiecywał jej gruszki na wierzbie, twierdził, że kocha ją najbarzdiej na świecie, a jak przyszlo co do czego, to nakryła go z inną.

Każdy związek to nowe nadzieje, ale też i obawy, czy uda nam się stworzyć relację, o której zawsze marzyliśmy. Przyjęło się, że to mężczyzna powinien być starszy od swej wybranki, a idealna różnica wieku między partnerami to 3–lata. Kobieta, mężczyzna, a pomiędzy nimi kilkanaście (a nawet kilkadziesiąt) lat różnicy.


Taki układ jest układem nietypowym. Tylko: czy nietypowym, znaczy dysfunkcyjnym? Czy taki związek z partnerem ma sens? Ostatnio relacje z partnerem sa w oplakanym stanie.


Czy można stworzyć szczęśliwy związek z rozwodnikiem? Tak, pod warunkiem że uda się partnerom wyjść z cienia, jaki rzuca jego nieudane małżeństwo. Nie jest to łatwe, ale możliwe.


Jak myślicie czy związek na odległość ma sens? Piszcie jak myślicie ciekawi mnie wasze zdanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty