wtorek, 28 listopada 2017

Mój orange

Wygodny dostęp do Mój Orange na komputerze, tablecie lub smartfonie. Telefonia komórkowa i stacjonarna, internet domowy i. Na naszej stronie stosujemy pliki. Zobacz bogatą ofertę telefonów komórkowych, smartfonów i. Zakładając darmowe konto zyskasz m. Jeśli nie masz wykupionych pakietów internetowych rekomendujemy, aby przed rozpoczęciem pobierania aplikacji połączyć się z siecią Wi-Fi.

W przeciwnym razie możesz zostać obciążony kosztem transmisji danych. Sprawdź stan swojego konta w Orange. Mój Orange to darmowa aplikacja dla klientów sieci komórkowej Orange Polska.


Wygodnie zarządzaj swoim kontem i zmieniaj usługi dzięki Mój Orange. Oficjalna i bezpłatna aplikacja dla Klientów Orange Polska. Mój Orange umożliwia: - sprawdzanie stanu konta i pakietów dodatkowych - podgląd faktury (PDF) i możliwość jej opłacenia - włączanie i wyłączanie usług dodatkowych - szybkie połączenie z doradcą (po zalogowaniu loginem i hasłem) - płatne. Obecnie aplikacja oferuje sprawdzenie szczegółów planu taryfowego, sprawdzenie stanu konta, z uwzględnieniem wszelkich pakietów i zniżek oraz podgląd historii płatności.


Warto już teraz pobrać Mój Orange , gdyż.

Na początku twierdzili że wszystko ok. Powiedziała,że usunęła konto w całości. Później za jekieś 2-dni pan zrobił zgłoszenie. Proszę o pomoc w tej sprawie.


Po zalogowaniu do mój orange mam komunikat : Zarejestrowałeś się już w nowym Mój Orange. Teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji. Ta informacja Ciebie nie dotyczy jeśli nie rejestrowałeś się do nowego Mój Orange. Dostęp do konta na dotychczasowych zasadach jest możliwy tylko w aplikacji Mój Orange po. Zainstalowałem sobie aplikację Mój Orange.


Fakturę dostałem (mailowo) kwietnia, zapłaciłem od razu (specjalnie sprawdziłem na koncie, na pewno jest zapłacona). Skoro minęły już dni (dziś jest kwietnia), to przecież. Zaktualizowaliśmy aplikację Mój Orange na Androida, iOS i Windowsa.


I chociaż sam fakt aktualizacji aplikacji nie jest wydarzeniem szczególnie doniosłym, tym razem sytuacja jest nieco inna. Po pierwsze – wprowadziliśmy bardzo ciekawe funkcje. Po drugie – dla tych z Was, którzy jeszcze nie korzystają z aplikacji mamy konkurs z nagrodami. Aplikacja „ Mój Orange ” dedykowana Klientom sieci jest wygodnym i szybkim rozwiązaniem, umożliwiającym kontrolowanie niemalże wszystkich ustawień i płatności, a także zarządzanie kontem abonenckim.


Co ważniejsze, w jednym miejscu skupia wszystkie konta, co w praktyce (w przypadku posiadania kilku telefonów przypisanych do jednego odbiorcy) pozwala na bieżące sprawdzanie.

Mój Orange dla Android to oficjalna aplikacja mobilna sieci Orange Polska, do zainstalowania na urządzeniach z systemem Android. Odpowiedź według mnie nie rozwiązała tematu. Aplikacja dedykowana jest osobom mającym telefon komórkowy i internet mobilny pomarańczowego operatora.


W Orange zajmuje się ofertą na kartę. Potrzebujesz kontaktu z Obsługą? Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW. Punkty Obsługi Klienta i Salony firmowe w Warszawa.


Znajdź najbliższy salon Orange w Twoim mieście. Przekazany nam numer telefonu zostanie wykorzystany do: jednorazowego skontaktowania się w celu przedstawienia oferty naszych produktów lub usług (podstawą prawną przetwarzania danych jest udzielona zgoda), przesłania wiadomości sms.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty