środa, 14 lutego 2018

Thomson smart tv brak tvn player

Funkcje Smart TV Thomson SmartTV. Długo się włącza, długo odpala Smart TV ale działa dobrze, brak TVN player. Sterowanie przez komórkę i odtwarzanie zawartości komputera lub komórki na ekranie przez wifi, dużo złączy. Raz się zawiesił (miesiąc dopiero córka używa) Jakość 4k super w. Wszystkie wymienione poniżej modele telewizorów Thomson wspierają HbbTV na rynku polskim.


Telewizory z listy wspierają HbbTV w wersji 1. Wiele osób, zwłaszcza w ubogiej w usługi typu VoD Polsce, wybrali Smart TV między innymi z uwagi na łatwy dostęp do zasobów. Zmiana API oznacza bowiem, że stare wersje klientów ’a przestaną działać. Toshiba Places brak TVN Player. Od tygodnia znikneła zakladka z TVN Player , VOD Onet , WP TV itp. Robiłem test połączenia sieci bezprzewodowej , ustawiałem klucz ponownie i sama funkcja smart tv działa ale zamiast.


Kto mi podpowie w jaki sposób ściągnąć i zainstalować na nim aplikacje. Opera bo jest jakaś przeglądarka w Smart Tv ale tak zamula że głowa boli oraz nie posiada w ogóle paska adresu żeby go wpisać. Problem zaczyna się gdy chcę oglądnąć filmy na internecie. Nie mam zainstalowanych wtyczek adobe flash player.


I tu moje pytanie jak to zrobić gdyż próbowałem. Thomson wykorzystuje system dźwięku przestrzennego o tajemniczo brzmiącej nazwie 2. Podczas oglądania najlepszych filmów nawet nie zauważymy, że model oferuje głośniki o mniejszej, niż standardowo (W) mocy, bo W. Nie działa mi Player na telewizorze Thomson. Mam też problem z Playerem w telewizorze Lg nie działa w smart Tv jak się włączy to kręci się kółeczko że ładuje. Właśnie zakupiłem tv LG 42LB650V, niestety podczas zabawy ustawieniami niechcący usunąłem ze smart aplikację you tube. Poza tym tv ten nie posiada pilota magic i ściągnąłem aplikację pilota na smartfon.


Teraz nie wiem, jak ją przywrócić. Niestety nie potrafi się sparować z tv. Może ktoś jest w stanie mi pomóc.


Wprowadzone wczoraj zmiany mają oczywiście na celu ułatwienie i przyspieszenie korzystania z serwisu. Odnoszę wrażenie, że nowy Player. Przeglądanie oferty jest teraz wygodniejsze, szczególnie w przypadku seriali, gdzie podział na sezony i listy odcinków są bardziej czytelne. W telewizorach Samsung Smart TV możemy już dziś korzystać z ponad aplikacji polskojęzycznych i ponad 3globalnych.


A będzie ich nadal przybywało. Nowy Smart Hub w telewizorach Samsung. Jako pasjonaci HbbTV mamy nadzieję, że jednak ktoś otworzy oczy Prezesowi TVN’u i pozytywnie przedstawi możliwości jakie daje telewizja hybrydowa, zwłaszcza dla tak dużego nadawcy jakim jest TVN. Przecież nikt nie powiedział, że TVN musi przenieść tvn player ze Smart TV do HbbTV. Samsung jest liderem wśród systemów Smart TV na polskim rynku.


VOD - Iplex, Ipla, TVN Player,. Picasa, Tuba FM, TVN Player, Twitter, VOD. Informacje dodatkowe Menu w języku polskim. Brak wyłącznika co powoduje rozswietlanie pokoju w środku nocy pulsujacym swiatlem. Bardzo wolne działanie smart TV.


Smart TV pozwala na korzystanie z aplikacji niekiedy zbliżonych do tych instalowanych na telefonach komórkowych. Problemem, w zależności od producenta telewizora, może być dostępność polskojęzycznych aplikacji. TVN Player – podobnie jak ipla umożliwia oglądanie programów bez trzymania się sztywnego harmonogramu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty