czwartek, 13 września 2018

Twoje konto zostało zablokowane tinder

If you have a Tinder Plus or Tinder Gold subscription, you may need to cancel your subscription to prevent future payments. If you subscribed using the direct credit card option on Android or at Tinder. Jeśli Twój profil nie był dotychczas kontrolowany, na pewno wkrótce będzie.


Zapoznaj się z naszymi Wytycznymi dla społeczności, aby dowiedzieć się, co jest niedozwolone na Tinderze. Podejrzewam, że dobiegł termin ważności konta i jest w trakcie realizacji blokada numeru.

Mam nadzieję, że rozumiesz swoją sytuację. Twoje konto zostało zhackowane! Witam, chcąc się zalogować na konto administratora lub gościa na laptopie z windows lub 8. Skontaktuj się z administratorem systemu i tym samym nie mogę dostać się do komputera. Co to jest zaufane urządzenie?


Zawartość udostępniana przez firmę Microsoft. Wiemy, że zawieszenie konta jest frustrujące, ale możemy pomóc Ci je szybko odzyskać w kilku krokach. Konto Apple ID możesz odblokować po potwierdzeniu swojej tożsamości.

Konto zostało zablokowane w związku z podejrzeniem próby przechwycenia konta. W celu weryfikacji prawowitego właściciela skrzynki prosimy o kontakt. Niestety, od kilkunastu dni nie jestem w stanie się na nie zalogować, gdyż wciąż dostaję komunikat o tym, że to konto zostało wyłączone bez podania.


Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Kodeks postępowania firmy Microsoft przygotowany dla użytkowników Xbox Live. Jeżeli podczas próby zalogowania się nie widzisz komunikatu o zablokowaniu konta, prawdopodobnie masz inny problem z logowaniem się. Jest to pierwsze urządzenie na którym wybierasz pytanie awaryjne czyli Twoja konsola bądź komputer. Dowiedz się, jak rozwiązać problemy z logowaniem się.


Mam wykupioną wersję Tinder Plus lub Gol a nie dostałam(-em) comiesięcznego bezpłatnego Boosta. Użyłem Boosta, ale nie mam żadnych nowych par. Moje Superlajki albo Boosty zniknęły po utworzeniu nowego konta. Problemy z profilem i ustawieniami.


Moje konto zostało poddane kontroli. Nie mogę usunąć swojego konta. Przejdź do panelu płatności, bądź skontaktuj się z administratorem. Używam karty w modemie skąd nie mogę dzwonić.


Przeprowadzimy Cię przez kilka kroków, które pomogą Ci zabezpieczyć konto. Niedawno zauważyłam że jeden z programów wyrzuca mnie i chce żebym się zalogowała.

Gadu gadu - konto zablokowane , nie można wysłać wiadomości ? Wiadomość nie została dostarczona. Co zrobić zatem , żeby je odblokować. Pamiętaj, że konto mogło zostać zablokowane z różnych powodów. Każdy taki przypadek analizujemy indywidualnie.


Witam, doładowałem konto kwota zł i przyszedł komunikat twoje konto zostało doładowane a po kilku minutach przyszedł kolejny komunikat twoje konto zostało zablokowane. Od dni mam zablokowane konto i nie wiem co mam zrobić, czy ktoś mi pomoże i poda przyczynę zablokowania konta ? Prawdopodobnie za kilka godzin zostanie ono odblokowane, ale należy zwrócić się z taką prośbą. Witam, mam na fb konto od wielu lat i kuzyn letni siedział przy kompie kiedy poszedłem do toalety a on wysłał zdjecie penisa do mojego kolegi na priv po minutach dostałem powiadomienie ze moje konto konto dezaktywowane twoje konto zostało zablokowane.


Konta osób, które nie przestrzegają Zasad społeczności lub Regulaminu mogą zostać wyłączone bez uprzedzenia. Prosimy o staranne zapoznanie się z Zasadami społeczności i sprawdzenie postów zamieszczonych na wszystkich utworzonych przez siebie kontach. Dostałem w środę takiego meila od Allegro. Do godziny wysłałam smsy normalnie i tak samo dzwonić można było.


O godzinie chciałam wysłać smsa i nie mogłam , próbowałam zadzwonić też nic. Co się dzieje, gdy konto jest wyłączone. Gdy spróbujesz się zalogować, zobaczysz komunikat o błędzie lub tę stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty