czwartek, 20 września 2018

Zalane mieszkanie wycena

Wycena szkody za zalane mieszkanie. W pierwszym punkcie wyszczególniliśmy dokumentację szkody. Jednak bardzo ważne będzie także sporządzenie precyzyjnej wyceny. Wykonajmy ją przy sprawcy zalania oraz zarządcy budynku.


Mieszkanie rodziców zostało zalane. Ubezpieczyciel sporządził bardzo niekorzystną dla rodziców wycenę szkody.

Czy można się odwołać od tej wyceny? Odpowiedź prawnika: Tak, można się odwołać od wyceny. Witam mam ubezpieczone mieszkanie w Hestii mieszkam na ostatnim piętrze ostatnio bardzo były obfite opady deszczu i zalało mi sufit zrobiły się duże plamy oraz w rogu ściany zrobiła się duża plama.


Kiedy nie da się ustalić niczyjej winy za zalanie lub będzie ono wynikało z tzw. Wtedy przyda się polisa mieszkaniowa i odszkodowanie odpowiadające sumie poniesionych strat. Z winy niedrożnego pionu kanalizacyjnego zalało mi mieszkanie. Zalanie mieszkania-wysokość odszkodowania. Gdy pobiegniesz z pretensjami do sąsiada powyżej może się okazać, że nie jest on winny całemu zdarzeniu – np.


Jeśli mamy dokumentację zdjęciową i ustaloną przyczynę zalania mieszkania, to powinniśmy w obecności odpowiedniej osoby sporządzić wspomniany powyżej protokół strat.

Gdy mamy już gotowe materiały dowodowe i wiemy, kto jest winny, to możemy wystąpić do tej osoby (lub jej ubezpieczyciela) o odszkodowanie za zalanie mieszkania. Dom i mieszkanie - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Osuszanie mieszkań - często zadawane pytania Kiedy możemy rozpocząć proces osuszania mieszkania po zalaniu ? Najczęściej do zalania mieszkania dochodzi w blokach i kamienicach mieszkalnych. W budynkach wielokondygnacyjnych do zalania mieszkania przez sąsiada dochodzi dosyć często.


Sytuacja poszkodowanego zależy od wielu czynników, nie zawsze jednak ma on szansę na uzyskanie odszkodowania, które pozwoli mu na remont lokalu i przywrócenie go do stanu sprzed wypadku. Witam, podczas remontu mieszkania zalałam łazienkę sąsiadów. Nie było to poważne zalanie, jak na moje oko plama miała ok cm. Sąsiad przyszedł do mnie ze swoim ubezpieczycielem i zażądał, żebym podpisała oświadczenie o przyznaniu się do winy, że to ja jestem sprawca zaistniałej szkody - dokument podpisałam.


Jednak otrzymanie odszkodowania nie zawsze jest prostym zadaniem. Dlatego warto wiedzieć, do czego mamy prawo i co zrobić, gdy ktoś zaleje nam mieszkanie. Odszkodowanie za zalanie mieszkania – jak to wygląda w praktyce 12. Takie zdarzenia mają miejsce najczęściej w blokach i przeważnie winni są sąsiedzi, którzy mieszkają na wyższych piętrach. Poszkodowani dochodzący odszkodowania za zalanie mieszkania z polisy OC sprawcy lub własnej oczekują uzyskania stawek umożliwiających swobodny remont.


Niestety otrzymując wycenę szkody przeżywają spore rozczarowanie, gdyż wysokość uzyskanego świadczenia odbiega znacząco od kosztów doprowadzenia mieszkania do stanu sprzed zalania. Witam wszystkich i proszę o rady co mam robić. Muszę sporządzić odwołanie od odszkodowania za zalane mieszkanie i potrzebny jest mi wzór pisma.

Niestety zostałam zalana przez sąsiadkę a mówiąc dokładniej przez jej „cudowną” pralkę. Jestem ubezpieczona w PZU więc tam zgłosiłam szkodę. Witam Mam problem moje mieszkanie zostało zalane, ubezpieczyciel wykonał wycenę i przesłał na moje konto odszkodowanie. Nie zgadzam się z tą kwotą po pierwsze są bardzo niskie koszty za robociznę nierealne wręcz w dodatku w zalanej łazience odpadają z jednej ściany kafle czy ubezpieczyciel może w wycenie ująć że mamy użyć tych samych kafli co mamy teraz tylko je oczyścić. Grupy dyskusyjne w eGospodarka.


Zalane mieszkanie - winna instalacja spółdzielni - jak walczyć o odszkodowanie? Grupach dyskusyjnych w eGospodarka. Przed przystąpieniem do formalności należy bezwzględnie znaleźć i usunąć przyczynę usterki. Jest to szczególnie ważne ze względu na ochronę mienia: zalanie rozprzestrzenia się bardzo szybko, a usterki bywają na ogół rozległe i trudne do usunięcia. KNR-ów dla robót remontowych zastosowali KNR-y budowlano-montażowe to moim zdaniem jest to już świadoma próba żerowania na czyjejś.


Kosztorys remontu pokoi i przedpokoju. Obliczanie kosztów rozpoczynamy od wyceny podłogi. Do wykończenia nawierzchni wybieramy niezłe jakościowo panele podłogowe, które kosztują ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty