środa, 22 stycznia 2020

List do ukochanej od serca

Już tydzień minął od czasu, gdy pisałem po raz ostatni. Czas spędzony bez Ciebie płynie o wiele wolniej niż zwykle. Po niespodziewanym wyjeździe, czuję pustkę w moim sercu. Tak bardzo mi Ciebie brak, nie umiem bez Ciebie żyć!


Najśliczniejsza i najukochańsza serca i duszy pociecho!

Czuję pustkę w duszy, nie mogąc trzymać Cię za rękę. Moje poszukiwanie Ciebie jest niekończącą się pogonią skazaną na przegraną Bez Ciebie moje życie jest puste. Często łapię się na tym, że szukam w tłumie twojej twarzy, choć wiem, że to nie ma sensu. Od dłuższego czasu nie mogłem znaleźć odwagi, aby napisać do Ciebie.


Obawiałem się, czy nie stwierdzisz, że jestem kompletnie zwariowany. Na samym początku myślałem porozmawiać w taki normalny sposób, ale jeszcze bardzie się tego bałem i doszedłem do wniosku, że w ten sposób będzie dużo lepiej. Od Twojego Walentego (więcej o samym świętym w innym artykule w ramach portalu W2 tutaj).


Kocham cię wystarczająco, że zapraszam Cię do wspólnego spędzenia jednego z tych popołudni stąpając po suchych liściach.

Kocham Cię wystarczająco by iść z Tobą i rozmawiać o miłości po drodze kopiąc kamyki. Jednak jak wiesz, bardzo szybko do błędu się przyznaje. Uwielbialam tą więź miedzy nami, myślałam, ze jest specyficzna, nierozerwalna.


Gra ciał, ta swoboda, brak wstydu, Jak ja to kochałam! A kiedy powiedziałeś, że Ci od dawna nie zależy i przypomniałam sobie TE chwile. Przykładowy list Alka - bohatera z Kamieni na szaniec A. Kamińskiego skierowany do rodziny lub ukochanej, który opowiada o przeżyciu łapanki. Więc podejdź tu do mnie, od miłości się nie stronię a przy Tobie w niebie ton. Moje łzy już nie są słone i cały czas mnie miej w swojej głowie.


Ono dobrze Ci podpowie, serce zawsze prawdę powie. Twój list do tej dziewczyny jest bardzo piękny, świetnie przemyślane każde zdanie, Jedyne co mi nie przypadło do gustu to ten napis : POZDRAWIAM PIĘKNA! Tak jakoś nie pasuje to do romantyzmu tego tekstu. Wszystko jest piękne i wzruszające, płynące prosto z serca a tu nagle taki zabawny duży napis.


Tak poza tym to list jest cudny. Pisze ten list, ponieważ bardzo długo się nie widzieliśmy i strasznie tęskno mi do Ciebie! Ach, najdroższy, kiedy się znów zobaczymy?


Gdy myślę o Tobie moje serce zaczyna bić coraz szybciej, oddech staje się mniej regularny.

Wbrew pozorom, takie prezenty są dużo cenniejsze niż kolejna para ciepłych skarpet czy kosmetyki z najwyższej półki. Bliscy na pewno docenią twoją pomysłowość i to, ile serca i pracy w nie włożyłaś. Zobacz pomysłów na prezenty, które pozytywnie zaskoczą twoich krewnych i przyjaciół. List od ukochanej osoby można czytać w nieskończoność. Zapewnienia o uczuciu, ciepłe zwroty, intymne wyznania zostają utrwalone na zawsze, w przeciwieństwie do wypowiedzianych słów.


Stają się później namacalnym dowodem, że wspomnienia o wielkiej miłości nie są tylko naszą wyobraźnią. W zależności od tego, jaką informację chcemy w nim przekazać, sms może być romantyczny, z poczuciem humoru, może również stanowić zachętę do flirtu lub propozycję spędzenia wspólnie czasu. Krótki miłosny tekst wysłany na telefon, u obdarowanej nim osoby wywoła miłe uczucia, może nawet osoba ta będzie pozytywnie zaskoczona. Od zawsze mówiliśmy tym samym językiem, aż do czasu, kiedy przestałem go rozumieć. Jest mi z tego powodu bardzo przykro.


Piszę również ten list by poprosić cię, byś była w dalszym ciągu taką jaka jesteś. Kochająca z prostotą i czystością, tak dla ciebie charakterystyczną. LIST DO NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI OD SERCA. Postanowiłam napisać list do mojej najlepszej przyjaciółki (mieszka dosyć daleko) bardzo bym chciała w tym liście opisać jak bardzo mi na niej zależy, ze jest najlepsza na swiecie i wgl myślę że wiecie o co chodzi. Problem jest taki, ze nie wiem jak zacząć pisania tego listu.


Ciekawe porady nie tylko naszych użytkowników. Być może twoje serce bije jak szalone na czyjś widok albo być może jest zranione. Oto kilka wskazówek, które mogą ci pomóc. Cóż, na wstępie chciałabym podziękować za Twój ostatni list (którego nigdy nie wysłałeś), zapytać co u Ciebie (choć wiem o tym doskonale) i pozdrowić wszystkich Twoich członków rodziny (których nigdy na oczy nie widziałam). Czy po tych klasycznych powitaniach mogę przejść od razu do konkretów?


Dziękuję za milczące przyzwolenie. Jeśli osoba bliska sercu mieszka z tobą - włóż jej list pod poduszkę rano, połóż na biurku, albo po prostu wrzuć do skrzynki na listy. Zaskakuj ją nie tylko od święta, okazji może być wiele.


Boże jak ja jestem Szczęśliwy z tobą. Zachowaj sobie Kochanie ten Wiersz ode mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty