czwartek, 24 grudnia 2020

Połączenia przychodzące podczas rozmowy huawei

Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie. Masz wówczas dwie możliwości: możesz sprawdzić na wyświetlaczu telefonu, kto do Ciebie dzwoni i później oddzwonić do tej osoby. Huawei Plight wibracje podczas połączenia jak wyłączyć W telefonie jak w temacie nie mogę wyłączyć wibracji, które pojawia się podczas nawiązywania połączenia.


Wyłączyłem wszystkie możliwe wibracje jakie. Mam dość dziwny problem i nie wiem czy jest to wina telefonu czy operatora, na poprzednim telefonie podczas gdy z kimś rozmawiałem a ktoś innych próbował się do mnie dodzwonić miałem sygnał dźwiękowy o nowym połączeniu a na note brak jest jakiejkolwiek informacji.

Proszę o informacje jak rozwiązać ten problem. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące.


Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Połączenie wychodzące (zielona strzałka) Wyświetlanie szczegółów połączeń. Aby dowiedzieć się więcej o połączeniu w historii, kliknij je Szczegóły połączenia. Zobaczysz informacje o każdym połączeniu z tym numerem, na przykład datę i godzinę, czas trwania oraz czy było ono wychodzące czy przychodzące. Sygnalizacja połączenia to już bardzo interesująca funkcja.


Wibracja podczas odebrania i zakończenia rozmowy jest przydatna w momencie kiedy nie patrzymy na wyświetlacz albo nie widzimy go (telefon w pokrowcu – tak są takie pokrowce, w których można rozmawiać bez problemu).

Właśnie ona sygnalizuje nam, że rozmówca odebrał. Dziś prawie każdy posiada telefon komórkowy, przy czym ciągle wzrasta liczba prowadzonych rozmów. W tej sytuacji przydają się dodatkowe usługi, jak połączenia oczekujące. Sprawdźmy, jak włączyć je w Plusie.


Pozostałe opcje pozwolą między innymi zadecydować, czy chcemy nagrywać wszystkie rozmowy (wychodzące lub przychodzące), ustalić, czy chcemy rejestrować całą rozmowę, czy na przykład tylko rozmówcę, a nawet ustalić filtry dla konkretnych kontaktów, by rejestrowano tylko rozmowy z nimi. Aby odrzucić połączenie i wysłać SMS-a do rozmówcy, przesuń palcem w górę od ikony Wiadomość. Jeśli masz skonfigurowaną pocztę głosową, po odrzuceniu połączenia rozmówca może zostawić wiadomość. Gdy odbierzesz połączenie podczas innej rozmowy, bieżące połączenie zostanie zawieszone.


Witam, Problem polega na tym, że rozmawiając z kimś, nie widzę kto w czasie rozmowy próbował się ze mną skontaktować. W innych sieciach przychodzi powiadomienie że ten i ten numer chciał się dodzwonić, a w Play podczas rozmowy widzę jedynie połączenie przekierowano i tyle. Masz opóźnione powiadomienia w smartfonie firmy Huawei?


A może powiadomienia nie przychodzą wcale lub pojawiają się dopiero po włączeniu ekranu? Zobacz, jak naprawić powiadomienia w Huawei i nakładce EMUI. Użyj filtru nagrywania, aby zdecydować, które połączenie chcesz nagrać, a które nie. Telefon działa sprawnie wszystko miło śmiga lecz mam mały problem dotyczący połączeń przychodzących. Czasami gdy mam uruchomione LTE nie dochodzą mi połączenia, dostaję tylko informacje w postaci sms, że ktoś próbował się ze mną skontaktować.


Czasami po kilka razy ktoś musi próbować do mnie dzwonić by się udało. Tematy o gigaset połączenia przychodzące, Telefon bezprzewodowy z własną zapowiedzią i historią połączeń przychodzących. Plus Usługi Oczekiwanie na połączenie.

W trakcie prowadzonej przez Ciebie rozmowy zostaniesz powiadomiony, że ktoś próbuje się z Tobą skontaktować. W tej aplikacji możemy ustawić, czy chcemy rejestrować wszystkie rozmowy, czy tylko przychodzące i wychodzące lub tylko prowadzone z wybranymi numerami. Dodatkowo możemy także ustalić numery telefonów, z którymi nie chcemy nagrywać połączeń. Długość nagrań jest nielimitowana, zależy tylko od ilości wolnego miejsca w pamięci. Nie wiem czy można ustawić powiadomienie dźwiękowe, na pewno jest wibracja kiedy dostajesz powiadomienie podczas rozmowy, ewentualnie zainteresuj się funkcją połączenie oczekujące wtedy będziesz mógł odpierać więcej niż jedno połączenie, a telefon będzie wibrował do momentu Twojej reakcji.


Po rozpoczęciu połączenia stuknij przycisk efektów. Jedyne co mi przychodzi do głowy to włączenie opcji rozłączenia rozmowy przy pomocy klawisza Power - to na szczęście działa. A problem odbierania połączenia w trakcie jazdy samochodem jedynie poprzez zmianę uchwytu na szybę na taki, który nie będzie zasłaniał czujnika. Istnieje możliwość odrzucenia połączenia z wysłaniem wiadomości SMS. Po odrzuceniu połączenia z wysłaniem wiadomości jest ona automatycznie wysyłana do dzwoniącego i zapisywana w rozmowie z kontaktem w aplikacji Wiadomości.


Można wybrać jedną z predefiniowanych wiadomości zapisanych na urządzeniu albo wpisać nową wiadomość. Powiadomienie o wiadomości, połączeniu w trakcie rozmowy sygnalizowane jest jednym piknięciem. No chyba, że ktoś się do nas próbuje cały czas dodzwonić. Ale jeśli by tak było to po zakończonej rozmowie przychodzi SMS z informacją o nieodebranym połączeniu. Ja codzienne jeżdżę na rowerku ze słuchawkami i telefonem w kieszeni wiec jak przychodzi rozmowa to oczywiście ekran się odblokowuje i robi co chce.


Jeżeli telefon jest przy ciele, ekran pojemnościowy się nie sprawdza. Po rozmowie bardzo często wybiera jakieś połączone co jest na maxa wnerwiające. Jak nagrywać rozmowy telefoniczne - to jedno z tych pytań, które wśród posiadaczy telefonów komórkowych i smartfonów zawsze będzie aktualne, a odpowiedzi na nie, jakie można znaleźć chociażby w internecie, nie zawsze są w pełni zgodne z rzeczywistością.


Wokół tematyki nagrywania rozmów telefonicznych narosło wiele mitów - zarówno w kontekście typowo technicznym, jak i. Blokada połączeń umożliwia kontrolowanie połączeń przychodzących i wychodzących z Twojej komórki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty