czwartek, 7 maja 2015

Powiadomienie o połączeniu podczas rozmowy t mobile

Chcę otrzymywać informację o kolejnym połączeniu, gdy prowadzę inną rozmowę. Oczekiwanie na połączenie umożliwia otrzymanie sygnału podczas prowadzenia rozmowy o połączeniu z Twoim numerem. Osoba dzwoniąca do Ciebie usłyszy komunikat o zajętości i możliwości poczekania na linii. Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie. SMS nie jest wysyłany, gdy numer dzwoniącego nie został zarejestrowany przez sieć, np.


W SMS-ie otrzymasz informację o maksymalnie numerach, które próbowały się z Tobą połączyć. Brak informacji o połączeniu przychodzącym podczas rozmowy. Dźwięk powiadomień podczas rozmowy - Pomoc. Brak powiadomienia o połączeniu przychodzącym.


Poradziłem sobie, jednak musiałem postępować metodą prób i błędów. Zamiast pytać o to, co i jak kto robi, należałoby napisać prostą instrukcję, co należy zrobić, by otrzymywać smsy powiadamiające o próbach uzyskania połączenia podczas rozmowy (zajęte) czy też w czasie, kiedy telefon jest wyłączony lub poza zasięgiem sieci. T-m powinno to być od razu ale prośba o takie powiadomienie jest albo uruchamiana przez użytkownika w ustawieniach albo u operatora w tzw.


Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Klienci Mobile Vikings w bardzo prosty sposób mogą włączyć powiadomienie o połączeniu oczekującym. Oczywiście informacja zostanie wyświetlona podczas, kiedy prowadzimy rozmowę.


Osoba próbująca się do nas dodzwonić również otrzyma komunikat, że aktualnie prowadzimy rozmowę. Warto wiedzieć jak wyłączyć powiadomienia na ekranie blokady w Androidzie. Porada działa na Androidzie od wersji 5. Jak wyłaczyć powiadomienia na ekranie blokady? Witam posiadam telefon samsung monte i mam problem z połączeniami przychodzącymi.


Posiadam od ponad roku samsunga monte który został zakupiony w plusie z umową na ilość doładowań. Usługa niedozwolona Plus,T-Mobile. Dziś włożyłem do niego kartę T-mobile połączenia przychodzące są ale wychodzących nie ma i wyskakuje informacja usługa niedozwolona.


Połączenie oczekujące Android Jak włączyć. Wykorzystaj możliwość otrzymania SMS-a z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować! Korzystanie z połączeń oczekujących Chcesz odebrać inne połączenie podczas rozmowy?


Windows Mobile (Classic, Professional, Standard),. Chodzi Tobie o to, ze dzwonisz a telefon wydaje pikniecie, pojawia sie napis oczekiwanie i probuje sie do niej dodzwonic do bolu, a Ty jestes caly. BOA kod to standardowo cztery ostatnie cyfry kodu PUK, który jest dołączony do Twojej karty SIM (tylko Abonenci T-Mobile). Prawdopodobnie jest to jeden z plusów EMUI 4. Przypuszczam, że w PLite wraz z nowym Androidem również się pojawi. Nas nie słyszy i jedyne o czym musimy pamiętać to nacisnąć przycisk ponownie w celu kontynuowania połączenia.


Podczas rozmowy możemy zajrzeć do kontaktów oraz wiadomości oraz wyłączyć redukcję szumów. Tak samo powiadomienia i smsy sa. W trakcie prowadzonej przez Ciebie rozmowy zostaniesz powiadomiony, że ktoś próbuje się z Tobą skontaktować. Play jak każdy inny operator pozwala swoim klientom włączenie informacji o połączeniach oczekujących. Tym samym dowiemy się, że podczas naszej rozmowy, ktoś próbuje się z nami skontaktować.


Chodzi mi o to, by taki sms przychodził do mnie w trakcie rozmowy tak, jak to było dawniej, a co równie skutecznie informowało mnie o drugim połączeniu. Co prawda krótki sygnał o smsie, ale to wystarczyło. Udzieli mi ktoś wyczerpującej odpowiedzi na to pytanie? Z kartami innych operatorów np.


Tematy o nieodebrane połączenie samsung, Smartwatch. Plus czy Play nie ma tego problemu. Samsung Galaxy s- Brak dźwięku podczas rozmowy, głośnik zewnętrzny nie działa.


Orange nie ma takiej usługi, w POPie tymbardziej. Chyba chodzi ci o pozostawienie wiadomości na poczcie głosowej lub próbę połączenia bez pozostawienia wiadomości na poczcie, a to jest zupełnie coś innego od Kto dzwonił? W T-Mobile D działa to w roamingu nawet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty