wtorek, 19 maja 2015

Samotna matka jak sobie poradzic finansowo

Witam będę samotną matki dzieci nie wiem jak sobie z tym poradzę. Mąż chce mnie zostawić dla innej wychodzi wieczorami aby z nią pogadać. Odp: SAMOTNA MATKA - JAK SOBIE RADZIĆ.


Witaj, chętnie udzielę Tobie pomocy i podpowiem, jak zorganizować sobie czas aby mieć go dla siebie w tym swoje wychodne. Słusznie moje poprzedniczki zauważyły, ze najwyższy czas umieć zająć się sobą, nie mężem czy dziećmi. Zaplanuj taki czas dla siebie chociaż raz w tygodniu na początek. Przeciwnie: to godny naśladowania wzór heroicznej odwagi i siły. W powszechnym rozumieniu samotne macierzyństwo nie jest wykroczeniem przeciwko ogólnie akceptowanej normie, ale wyrazem kobiecej niezależności, prawa do decydowania o sobie i do samodzielnego wychowania dziecka.


Najbardziej gorsza czułam się, gdy próbowałam zapisać syna do prywatnego przedszkola. Nie dość, ze obcesowo potraktowano moją osobę, gdy zakomunikowałam, ze jestem samotną matką, to jeszcze będąc pierwsza na liście rezerwowej, dobrze wiedziałam,że do mnie nikt na pewno nie zadzwoni z radosną nowiną, ze dziecko sie dostało, bo przecież do czego może się przydać taka. Zobacz, jak powinna sobie radzić samotna matka! Każda kobieta marzy o szczęśliwej i pełnej rodzinie.


Niestety bardzo często się zdarza, że jest ona zmuszona wychowywać dziecko samotnie. Może to być uwarunkowane wieloma czynnikami. Mężczyzna może nie chcieć dziecka, kobiety często same. Przeczytajcie, na jakich zasadach przyznawane są konkretne z nich. To świadczenie przysługuje samotnym matkom na takich samych zasadach, jak wszystkim innym rodzicom.


Wychowujesz samotnie dziecko? Sprawdź, czy możesz liczyć na pomoc dla samotnej matki! Kiedy samotna matka może uzyskać pomoc? Wyłącznie najbiedniejsze matki (takie, w których rodzinie dochód na głowę nie przekracza 5złotych netto) mogą liczyć na pomoc dla samotnych matek.


Ta relacja waży na całym twoim życiu. Czy masz lat czy 5 złe skutki odczuwasz tak samo boleśnie. Toksyczna matka – zmora i przekleństwo dzieci na całym świecie.


Jest szansa, że inne osoby pokażą ci, że można polubić to, co do tej pory było odrzucane. Być może dzięki temu to, co niechciane, będzie mogło zostać przyjęte i zintegrowane z twoją osobą. Matka powinna często umożliwiać dziecku spotkania z nimi. Kontakty z ojcem z pewnością nie będą na tyle częste, aby zaspokoiły tę ważną potrzebę.


Jak miałem problem z długami w bankach to zwróciłem się po poradę do doradców finansowych DK Notus. Jak się łatwo domyślić zaproponowali mi konsolidację wszystkich pożyczek i kredytów w bankach. Trzeba im przyznać, że znają się doskonale na tym.


Jak córka skończyła szkołę średnią i poszła na studia, ja straciłam alimenty z funduszu. Według ówczesnej ustawy alimenty oraz rodzinne należałyby mi się, gdyby moje dziecko poszło do szkoły policealnej. Więc chyba tak dobrze te samotne matki nie mają – ja nie miałam. Jak sobie radzić z samotnością? Coraz więcej, jeśli wierzyć różnym badaniom społecznym.


Poradzenie sobie z rozstaniem to jedna z większych traum, jakie nas spotykają w życiu. Działają po prostu, kurwa, jak ręką odjął. Samotność – jak sobie z nią radzić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty