poniedziałek, 29 czerwca 2015

Stihl ms 170 wymiana pompy oleju

This feature is not available right now. Zapraszamy do oglądania i komentowania. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!


Problem mam ze smarowaniem prowadnicy i łańcucha, piła albo nie daje oleju, albo daje go bardzo mało. Nie znam się zbytnio na takim sprzęcie więc proszę Was o radę.

Do cięcia drewna opałowego i prac budowlanych. Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera. Mam teraz problem ze złożeniem ponieważ została mi plastikowa osłonka i nie wiem gdzie ona była.


Stihl MS 1- jak odkręcić sprzęgło. Zdjąłem bęben sprzęgła i ten drucik co napędza ślimak od oleju kręci się do okoła bardzo lekko. Nie wiem czy jest urwany i nie napędza ślimaka?

Chciałbym odkręcić sprzęgło aby to obejrzeć ale nie wiem jak zablokować. Zobacz inne Piły spalinowe, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Bardzo słabo podaje olej na łańcuch.


Budowa i remont, Piły spalinowe. Oczywiście trzeba o nią zadbać, czyli wymiana oleju, wymiana filtra i najważniejsze wlewać czystą benzynę. Piła jest lekka dzięki czemu można nią obcinać nad. Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp.


Czy jest jakaś regulacja pompki oleju w tej pilarce? Stosuje olej dedykowany do smarowania łańcucha, czasem inny o niskiej lepkości. Mam podobny problem z ms 1po dłuższym postoju, nawet byłem w serwisie i nic nie stwierdzono, radziłem sobie rozgrzewając motor z pełnym zbiornikiem oleju a następnie odpowietrzałem korkiem wlewu oleju, ostatnio zmieniłem olej z green-a na veco może pomoże.


Ogłoszenia o tematyce: olej stihl na Sprzedajemy. Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w Twojej okolicy. Szybka, łatwa i lokalna sprzedaż rzeczy z drugiej ręki. STIHL Pilarka spalinowa MS 170. Bezpieczna i łatwa obsługa dzięki zastosowaniu wielofunkcyjnego przełącznika.


Parametry techniczne: Pojemność silnika 3cmMoc.

Dynamiczna spalinowa pilarka łańcuchowa o doskonałym stosunku ciężaru do mocy i wysokim momencie obrotowym. Do mniejsze zużycie paliwa oraz redukacja emisji spalin do w porównaniu z tradycyjnymi silnikami dwusuwowymi bez technologii 2-MIX. Numer 222na schemacie!


Idealna do przygotowania drewna opałowego i prac budowlanych z zastosowaniem drewna. Nadaje się również do ścinania drzew o średnicy do cm. Byłem w Stihl-u i Husqvarnie. W Husqvarnie nie łapię się na żaden model (najtańsza za ~9pln - KM - nie ma na razie jej w promocji, a o mniejszej mocy (tańszych) nie mają).


Odpowiednia do ścinki drzew o średnicy do cm. Cechy wyróżniające ten produkt. Farby drukarskie zawierają oleje roślinne, papier ulega recyrkulacji.


Znakomita pilarka łańcuchowa średniej klasy. Oszczędna, ergonomiczna o minimalnej skłonności do drgań. Mam MS 1która dla mnie jest wystarczająca do pracy w lesie przy obcince gałezi.


Co do złej pracy pilarki stihl. Jeżeli nie pracuje równo i ma spadek mocy a gaźnik jest ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty