czwartek, 25 czerwca 2015

Wyjazd do usa forum

Największe forum dyskusyjne o Stanach Zjednoczonych. Wizy, aktualno ci, emigracja. USA lepiej sie niech nie wybiera. Wybaczcie,że piszę anonimowo ale nie wiem jak potoczy się dalej nasze życie, i jakie mogą być skutki naszej decyzji.


Parę dni temu mój mąż i ja poznaliśmy pewnego bardzo bogatego człowieka.

Jest to człowiek, który żyje w Stanach. Wyjazd do USA - forum STANY ZJEDNOCZONE - dyskusja Witam serdecznie, od kilku lat fascynuje mnie USA i wszystko co jest z USA związane. Forum, porady, opinie i informacje w Globtroter. Jak wiadomo USA ostatnio zaostrzyły przepisy względem krajów osi zła. Szef mojej żony (Francuz) miał niedawno cofniętą ESTA i po pobycie w Iranie nie mógł polecieć do USA oraz musiał starać się o wizę, mimo że teoretycznie jego narodowość jest bezwizowa.


Mam vize turystyczna na lat planuje za miesiac. Czy ciężko dostać wizę turystyczna i na ile jest wydawana. Wiem, że jest opłata 5zł za złożenie wniosku, potem umawia się z konsulem na rozmowe.

Jak ktoś ma jakieś doświadczenia to niech podpowie o co pyta i co najlepiej odpowiadać. Stanów i możliwe ze będę tam na stale. Offtopic: Latem zamierzam wyjechać z rodziną na wakacje do znajomych, do USA.


Z tego co wyczytałem w necie, na forach to różnie jest z tym otrzymaniem wizy, ale większość poruszanych tematów była o prace i naukę w Stanach, więc nie wiem czy to się jakoś różni, że ja chcę. Nie wiem czy temat byl juz poruszany na forum niestety na tel nie moge wyszukac przez wyszukiwarke. Niedlugo wyjezdzam do Usa sama z dzieckiem i okazalo sie ze potrzebna jest zgoda na wyjazd ojca. Witam, czy miał ktoś z Was z tym do czynienia?


Mianowicie mam niemieckie obywatelstwo i chciałbym wyjechać na wakacje do USA. Dodam że jestem studentem roku. Czy potrzebuję wizę do USA czy tak samo. Wyjazd na wakacje do USA wydaje się Polakom nieosiągalny, ale wcale nie potrzeba do tego dużych pieniędzy ani pomocy biura podróży.


Poniżej kilka porad jak przygotować własne wakacje w Ameryce. Sprawy rodzinne: prosze o pomoc i odpowiedz. Mam pytanie odnośnie szkolnictwa w USA.


Przejdę od razu do sedna sprawy, otóż jakiś czas temu mój kuzyn wraz z żoną zapr. Chce wystapic do sadu o zadecydowanie w sprawie wyjazdu corki aby mnie odwiedzic na wakacjach oraz abym zlozyc petycje dla corki na zielona karte, przed ukonczeniem roku zycia.

Ja sie staram o zalegalizowanie mojego statusu, w tym roku bedzie reforma. Dyskusje na temat: Karta kredytowa na wyjazd do USA. Sprawdź Opinię użytkowników Money. Camp Leaders jesli ktos chce wyjechac na camp. Faktycznie na campach nie da sie duzo zarobic, ale ja bylam na moim razy i nie zaluje wcale, teraz jak chce wyjechac na weekend do francji, UK czy niemiec mam kogo odwiedzac.


Poszukuję damskiego towarzystwa na 2-miesięczny wyjazd do usa. Możemy też focić bo okazja jest ku temu dobra. Bardziej chodzi mi o miłe towarzystwo żeby się nie nudzić.


Mam parę spraw do załatwienia a reszta to wolny czas na zabawę i zwiedzanie. USA dla zorganizowanych grup, działających w stowarzyszeniach, a tutaj z ramienia Polskiego Towarzystwa Miłośników Astronomii. Będę przebywał w Hanoi i Hoi An.


Kompletnie nic nie wiem o podróżach i tak odległych krajach. Rady doświadczonych osób z forum będą najlepszą pomocą! Pytania mogą być prymitywne, ale zauważyłem że w ludziach zwiedzających świat jest dużo wyrozumiałości. Jak prawidłowo wypełnić Deklarację Celną w samolocie w czasie przelotu do USA. Aby uniknąć takiej sytuacji, przed wyjazdem kontaktuję się z bankiem i mówię, że planuję wyjazd do USA i będę używać karty.


Wtedy jest robiona jakaś notka w systemie z informacją, do jakiej kwoty transkacje są „niepodejrzane” oraz w jakich rejonach planuję przebywać. Forum dla osób zainteresowanych emigracją do USA. Przygotowania do emigracji, formalności, życie na emigracji w USA.


Tematy odnośnie zielonej karty, wiz CRoraz wiz narzeczeńskich Kprosimy zamieszczać w osobnych działach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty