poniedziałek, 20 lipca 2015

Depresja forum

ChA lęki, fobie, zaburzenia odżywiania itp. Jest to wspólnota osób, które dzielą się swoim doświadczeniem, wsparciem, siłą i nadzieją, aby wspólnie pomóc sobie w walce z depresją, nerwicami i ich objawami. Jej celem jest szerzenie wiedzy w zakresie depresji oraz uświadomienie społeczeństwu, że nie jest to stan, który mija, ale choroba, którą trzeba leczyć. Ja teraz cieszę sie życiem ,mam plany,marzenia,wspaniałą rodzine. Uważam ,że wszystkich samobójstw to depresja -człowiek zdrowy tego nie zrobi.


Pokój zapoznawczy - Depresja.

A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami. Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Czy to możliwe w depresji, że jednego dnia myślisz o samobójstwie, a na drugi tak zwyczajnie przechodzi? Czy objawem depresji dwubiegunowej jest np. Gdzieś,i nie mogę sobie przypomnieć gdzie,przeczytałam lub usłyszałam że nie leczona depresja może się przekształcić w schizofrenię.


Jestem skłonna w to wierzyć ponieważ ja jak się nie leczyłam to popadałam w coraz to gorsze stany psychotyczne,gdzie było słyszenie głosów i różnego rodzaju widzenia. A wy,jak macie i jak myślicie? Witam, nie wiem jak zacząć ale chce podzielic sie moim ,,problemem.


Mam lat i od około roku czuje się jakbym z dnia na dzien czerpał z życia coraz mniej przyjemnosci.

Osoby cierpiące na to zaburzenie są smutne i tracą swój normalny wigor. Chodzi tutaj o objawy najbardziej klasyczne, ale mogą pojawić się także zupełnie inne objawy, bardziej dyskretne, różnych typów, przede wszystkim z oznakami fizycznymi, a w szczególności - z. Ostatnio, częściej niż dotychczas, stykam się, także na tym forum, z pojęciem ” depresja”. Tak z głupia frant zrobiłam sobie trzy testy „na depresję” dostępne w internecie i do teraz wychodzę z szoku. Koniec lata i coraz krótsze wieczory wiążą się z ryzykiem zaburzeń nastroju.


Jego poważny spadek może świadczyć o pojawieniu się depresji sezonowej. Dowiedz się o niej więcej, aby móc rozpoznać jej ewentualne objawy u siebie lub swoich bliskich. Od wielu lat cierpię z powodu chronicznie obniżonego nastroju z okresowymi epizodami stanów umiarkowanie podwyższonego nastroju co się chyba określa jako hipomania. Ja jednak chcę się skupić na tej depresji.


Stawianie czoła depresji, nasze leczenie. Ten dział jest dla wszystkich, którzy którzy chcą się podzielić swoją drogą obecnego leczenia bądź całkowitego dojścia do wyzdrowienia. Porady, wskazówki, nadzieja, to sens tego forum. STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Depresję na poziomie molekularnym wywołują zaburzenia funkcjonowania przekaźników synaptycznych, głównie serotoniny i noradrenaliny. Czym bliższe pokrewieństwo tym większa szansa na ujawnienie się choroby. Depresja częściej występuje u osób predysponowanych, tzn. Swobodnie, rozmownie: W tym pokoju rozmawiamy o radosnych stronach życia.


Naszych zainteresowaniach, pasjach, codzienności.

Wczoraj dowiedzialam sie ze cierpie na ciezka depresje. Mam tez stany lekowe i bardzo szybko i czesto sie denerwuje a mowiac bardziej obrazowo wpadam w szal. Mam brac leki Pramolan oraz Fluoscetyne.


Większość ludzi w depresji albo o niej nie wie, albo wie, ale nie przyznaje się do tego a nie ogłasza wszem i wobec bu bu bu tak mi smutno, mam depresję. Często określa to uczucie słowem depresja. Dla lekarza-psychiatry słowo to ma jednak całkiem inne znaczenie - opisuje taki stan smutku, który jest chorobą.


O tym, czy mamy do czynienia z depresją jako zjawiskiem. Rośnie liczba samobójstw w Polsce. Nawet 2dni czekania na pomoc psychologa.


Organizacja Zdrowia przewiduje, że w ciągu najbliższych lat depresja stanie się najczęstszym. U części z tych kobiet rozwija się również depresja, a zarówno doświadczenie kliniczne, jak i wyniki wielu badań wskazują na częstsze występowanie tego zaburzenia u kobiet w wieku okołomenopauzalnym niż w populacjach kobiet przed i po menopauzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty