środa, 15 lipca 2015

Mój tmobile

Mój tmobile

Mój T‑Mobile LOGOWANIE Aby zalogować się do swojego konta podaj adres e-mail lub numer telefonu w sieci T‑Mobile. Podaj e-mail lub numer telefonu Mam problem z logowaniem. Zarządzaj swoim kontem, usługami i. Rozmowy i SMS-y do wszystkich bez limitu. Mając konto w MiBOA możesz łatwo. Informacje handlowe inne, niż.


REJESTRACJA Aby założyć konto w Mój T‑Mobile, podaj swój. Nie tracisz danych, zyskujesz nowe możliwości. T-Mobile wprowadził nowy system do zarządzania swoimi usługami.


Zastąpił on dotychczasowe iBOA. Sprawdź swoją pocztę e-mail i kliknij w link aktywacyjny. Twoje konto nie jest aktywne. W każdy piątek nowy prezent czeka na Ciebie w aplikacji!


Gigabajty, zniżki nawet 2zł na smartfony i urządzenia czy dostęp do filmów i seriali. Pobierz aplikację i co tydzień odbieraj prezenty. Mój T-Mobile jest już dostępny dla klientów ofert abonamentowych pod adresem moj. Jeśli nie zarejestrowałeś konta na e-mail, zawsze możesz się zalogować do portalu T-Mobile. See screenshots, read the latest customer reviews, and compare ratings for Mój T-Mobile.


Program pozwala zarządzać płatnościami, fakturami oraz usługami dodatkowymi. Z programu można korzystać za darmo. Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile. Teraz w każdy piątek na Klientów T-Mobile czeka nowy prezent. Jest przeznaczony dla klientów T-Mobile z abonamentem, a także dla osób korzystających z T-Mobile na Kartę oraz Heyah na.


Aplikacja jest dostępna za darmo, a korzystanie z. T-Mobile prezentuje nowy serwis kliencki do zarządzania usługami. Różowy operator zapewnia, że wszystkie najważniejsze informacje są w zasięgu wzroku. Nowa szata graficzna ma zapewnić przejrzysty dostęp do informacji a intuicyjny. Jak to działa – kontrola wydatków. Wersję produkcyjną poprzedziła wersja.


Za pośrednictwem aplikacji można opłacić fakturę, zamówić dodatkowe pakiety usług, doładować swoje lub czyjeś konto pre-paid. APK For Androi APK File Named And APP Developer Company Is Josef Kyrian. MEmu App Player jest zaprojektowany aby zapewnić najlepsze wrażenia z gier na Androida na PC. Testy, recenzje, opinie i aktualności ze świata mobilnych technologii.


Mój tmobile

T‑Mobile zaprasza swoich klientów do przetestowania swojej nowej aplikacji Mój T‑Mobile (na razie jeszcze w wersji beta). T-Mobile również oferuje swoim klientom aplikację mobilną, ale postanowił napisać ją od nowa. Już niedługo pojawi się kolejna wersja programu Mój T-Mobile. To nie aktualizacja, a napisany od nowa program.


Do tej pory mogli testować go wyłącznie testerzy z grupy wybranej przez operatora. W drugiej połowie października T Mobile udostępnia stopniowo swoim klientom nową wersję aplikacji „Mój T Mobile. W niej klienci mogą sprawdzić wszystkie dane dotyczące posiadanych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty