poniedziałek, 20 lipca 2015

Jak dodac usb do wiezy

Jak podłączyć wieżę z hi-fi,po przez USB ? Chodzi mi dokładnie o to,że gdy podłączam,to nie działa,mam dosyć starą wieżę,mam ją już lat. P Jak to zrobić,żeby normalnie przez głośniki leciała muzyka,wejściem USB,z tel. Czy do tej wieży da się dodać jakiś segment z wtyczką USB co by dało radę podpiąć pendraka ? Grupach dyskusyjnych w eGospodarka.

Jak już kombinujesz ze smartfonem jako źródłem dźwięku, to kup sobie zestaw. Obstawiam, że teoretycznie możnaby to zrobić, ale w praktyce nie. Chodzi o to, że pierwsza sprawa to wyprowadzić wejście USB, a druga to stworzyć do tego nowe oprogramowanie. Teraz lutujemy kabel audio do trzech padów po gnieździe jack oraz dwa przewody do padów po wtyku usb w taki sposób jak na zdjęciu.


Jako że mój adapter wydaje dźwięki gdy nie jest używany, a gniazda Audio IN używam także do odtwarzania dźwięku z komputera za pomocą kabla. Postanowiłem dorobić włącznik do niego. Jak puścić muzykę ze smartfona z androidem przez mini wieżę?

W co musi być wyposażona mini wieża, żeby można było grać przez nią muzykę ze smartfona z androidem? Jakim kablem ich połączyć, bo bezprzewodowo (bluetooth) to chyba nie ma takiej opcji? W smartfonie jest tylko wyście na mini usb i wyjście na słuchawki.


Koledzy Nie znam się na elektronice ale czy jest szansa aby w stare wieży dołożyć jakąś płytkę aby było USB i czytało MP? Mam Marantza wieże która pięknie gra jednak jej CD nie czyta MP3. Pomyślałem, że może są moduły gotowe do montażu. Szukałem na forum ale nie wiem jak zadać temat aby wyszukało prawidłowo. Jak tanim kosztem rozbudować fabryczne radio o możliwość odtwarzania plików MP3?


USB, AUX, slot na karty S moduł do podłączenia iPoda oraz moduł Bluetooth umożliwiający korzystanie z funkcji zestawu głośnomówiącego. Ceny za urządzenie wahają się od 2do 3złotych. Witam Mam bardzo,bardzo,bardzo starą wieżę Philips. Chciałbym do niej podłączyć moją mp3.


Z tyłu są dwa złącza,okrągłe(biały i czerwony) a z przodu Jack 5mm. Witam , mam problem z moim telefonem (Note2) chcę podłączyć go do wieży samsunga poprzez usb , lecz mam z tym problemy. Grupy dyskusyjne w eGospodarka.


Gdy podepnę , włącze program w wieży , wyskakuje mi info że telefon jest podłączony jako urządzenie multimedialne , lecz gdy włącze muzykę nie chce grać.

Jak dodać Bluetooth do komputera PC? Dodane funkcji Bluetooth do komputera PC jest na szczęście proste i nie kosztuje wiele. Potrzebujesz adaptera Bluetooth, którego podłączysz do portu USB w Twoim komputerze. Możesz także skorzystać z adaptera wykorzystującego gniazdo PCI.


Subwoofer aktywny do starej wieży sony. Wieża Panasonic - jak dopiąć USB pod słuchanie MPaxaxax 24. Posiadam wieżę Panasonic SC AK-Która posiada tylko czytnik płyt CD i czytnik kaset magnetofonowych. Rozwiązuje problem, w którym komputerze, na którym jest uruchomiony Windows 8. Ten problem występuje po bezpiecznie usunąć urządzenie USB z tego samego portu UBS. Kupiłem niedawno wieże z portem usb, i chciałem do niej podłączyć pendrive 4gb.


Ale niechce odczytywać piosenek. Pendrive miga wieża wczytuje i po chwili wyświatla że jest pare utworów, ale jak klikam play to jeszcze raz wczytuje pendriva i znowu pokazują sie utwory. Czy może potrzebny jest jakiś program żeby po włożeniu pendriva odtwarzało piosenki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty