środa, 22 czerwca 2016

List tęsknota

Kochajmy Wszystkich w Chrystusie, a bedziemy SZCZESLIWI. Piękna ty moja jak opisać moją tęsknotę za Tobą, jesteś jak powietrze bez którego nie mogę żyć, jak blask słońca, które : oświeca moje życie, każdą moja drogę, każda ciemną dolinę które daje mi siłę i moc, dzięki któremu wzrastam. Od dawna podkochuje sie w Tobie, od dawna Cie znam i tylko gdy patrze na Ciebie czuje ze kocham. Pragne slyszec slowa, ktore koja.


Stęsknienie się za gestem prostym, tym najprostszym z możliwych. Pocałunkiem niewinnym, spleceniem rąk, trwaniem wiecznym.

Zbiór sentencji, cytatów i przysłów o tęsknocie, żalu, stracie, niespełnieniu, cierpieniu, pragnieniu, żałobie, oczekiwaniu, wspomnieniach. Trudno jednoznacznie określić. Tęsknić wcale nie jest łatwo.


Jak radzić sobie na emigracji? Czy z nostalgią warto walczyć? Moja tęsknota jest tęsknotą planet zmarzłych tęskniących do słońca, a ty jesteś słońcem, które pozwala mi żyć.


Jest znowu wieczór, na dachach leży śnieg. Wąskie wieże kościołów nakłuwają niebo i dni tak lekko biegną nie wiadomo gdzie. Wspomnij w tęsknocie, o sercu Ci bliskim.

Czekam już chyba wiek cały, aby wreszcie ujrzeć Cię. Abyś wziął mnie w swe ramiona i powiedział Kocham Cię. W ten cichy, pogodny wieczór, Gdy gwiazdy świecą na niebie, Ja pełna tęsknoty Piszę ten list do Ciebie. Zawsze miło w skrzynce obok spamu zobaczyć list od ukochanej osoby.


Rozstanie przestaje być wówczas tak bardzo bolesne. Wielu Polaków wyemigrowało z Polski szukając łatwiejszego i bardziej dostatniego życia. Czy w dobie skypa i tanich linii lotniczych umiemy wciąż umierać z tęsknoty?


Teraz przez polskie władze są zachęcani obietnicami do powrotu. Ale na ewentualne decyzje o powrocie wpływ mają także inne względy, na przykład tęsknota za rodzinnymi stronami. Gdy jesteś gdzieś daleko, umieram z tęsknoty za Tobą, więdnę jak, kwiat pozostawiony bez opieki.


By przeżywać tęsknotę za ukochanym czy ukochaną, trzeba umieć tolerować w sobie całą gamę emocji: poczucie opuszczenia, ubytku, osamotnienia, frustracji, braku, a jednocześnie więzi, przywiązania, wspólnoty i miłości. Pamiętam dokładnie moment kiedy się spotkaliśmy, nasze rozmowy przy blasku księżyca. Tak pięknie mówiłeś mi o swoim życiu, chłonęłam każde Twoje kolejne słowo. Patrzyłam w Twoje oczy, zachwycona.


Wiem, że się teraz śmiejesz, bo przypomina Ci się moja teoria na temat miłości. Tak miłości nie ma w sercu, będę Ci to zawsze powtarzał. Bo serce kochanie ma zastawki.


Ma duże rurki wchodzące i wychodzące i jest tam pełno krwi. Uczucie trwałego braku czegoś może trwać dosyć długo.

Oto dlaczego warto się nauczyć sztuki pożegnania. Odpuszczenie może być bolesne i smutne, ale chcemy tego czy nie jest częścią życia. Pierwszy album koncertowy wydany po śmierci dotychczasowego wokalisty zespołu Ryszarda Riedla.


W koncercie wzięli udział przedstawiciele polskiej muzyki rockowej. Kiedy ktoś Cię opuści, poza tym, że tęsknisz, poza tym, że rozpada się cały ten mały świat, który razem stworzyliście, i że wszystko co widzisz albo robisz przypomina Ci o tej osobie, najgorsza jest myśl, że była to próba jakości i teraz wszystkie części, z których się składasz, noszą stempel ODRZUT przystawiony przez kogoś, kogo kochasz. Który też w tęsknocie czeka chwili, że serce otwarte nieba mu przychyli. I zalśni kolorem jak barwy jesieni, a ciebie po prostu w radość mi przemieni, Rozwieją się chmury co je przysłoniło, jak słońce zabłyśnie by ciepłem zalśniło. Ilekroć mówię „tak”, widzę już, ile „nie” mnie to kosztować będzie.


Czy pogrzebałem wszystkie nadzieje? Na pobojowisku zżarły je hieny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty