piątek, 17 czerwca 2016

Miłość na odległość czy ma sens

Czasami chcecie się spotkać o jakiejś wyrwanej godzinie i nie możecie,bo 1. Miałam tak iż mieszkałam 30km od swojego chłopaka. Nieraz strasznie chciałam się z nim przejść wieczorem po parku czy nawet. Związek na odległość - czy to ma sens?


Optymiści twierdzą, że prawdziwa miłość nie zna granic. Z kolei pesymiści mają zgoła odmienne zdanie na ten temat: związek na odległość nie ma szans na przetrwanie – dokładnie takie słowa padają z ich ust.

Miłość na odległość wydaje się czymś bardzo trudnym, a może nawet wręcz niemożliwym. Czasami zmuszają nas do zwiększenia dystansu okoliczności zewnętrzne – studia, zmiana pracy, delegacja, a czasami związek rozpoczyna się już z założeniem, że przez jakiś czas pozostanie kontakt wirtualny. Jestem z facetem już w sumie lata, z czego tak naprawdę RAZEM byliśmy może pół roku. Jego praca wymaga od niego częstych i zwykle nagłych wyjazdów za granicę. My jesteśmy pewni tego uczucia i planujemy juz wspólną przyszlość.


Zobacz odpowiedzi na pytanie: czy miłość na odległość ma sens? Zależy ile czasu spędzacie razem, jak często się widujecie i jaki macie ze sobą kontakt. Najpierw tylko pisaliśmy ze sobą, później rozmawiali przez telefon i skypa, i w końcu doszedłem do wniosku że sie w niej zakochałem.

No i tutaj się z Tobą nie zgodzę. Po ponad trzydziestu postach chyba nie powinno być trudno odpowiedzieć na to pytanie. Nawet gdy miałem wątpliwości i nie wiedziałem co mam myśleć, to zawsze gdzieś głęboko schowana była myśl i pewność, że Ją kocham.


Czy miłość na odległość ma sens ? Wymaga dużej cierpliwości, empatii, troski i zaufania od obu partnerów. Jestem letnią dziewczyną i mam na imię Anna. Chciałam podzielić się z wami swoją historią przy czym poprosić też o radę. Nie zestawiałabym ich z milością na odległość w Polsce, bo różnice kultrowe są czasami zbyt ogromne. Podam przykład: koleżanka zakochała się w chłopaku z Turcji.


Przyjechal do Polski do pracy i tu się poznali. Często jednak wyjeżdżał do domu rodzinnego. Uczucia - Miłość - Pomocy - Dojrzewamy.


Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym. Ewentualnie widywanie co najwyżej co dwa miesiące, albo rzadziej? No właśnie, czy miłość na odległość ma sens?


Chciałoby się powiedzieć: nie, bo jaka to miłość, która nie opiera się na systematycznym spotykaniu, na widywaniu siebie w codzienności. Związki „na odległość” – czy to ma sens?

Wychodzimy z założenia, że związki na odległość to raczej kwestia konieczności niż wyboru, a jednak istnieją pary, które same podejmują decyzję o byciu razem… z dala od siebie. Laura i Chris Husson są bardzo nietypowym małżeństwem. Od grudnia jestem z superchłopakiem.


Ale on niestety mieszka na stałe w Niemczech i nie przyjeżdża często. Poza tym moja mama go nie toleruje. Mam problem i mętni w głowie. Może Wy mi pomożecie bo nie wiem co robić. Miałam lat jak poznałam przecudnego cudzoziemca i się zakochałam.


Czy związek na odległość ma sens? Dzisiaj o związkach na odległość, czyli o trudnej sztuce tęsknienia. Osoby żyjące w takich relacjach, muszą na co dzień zmagać się z samotnością, co wcale nie jest tak proste, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać.


Zazwyczaj miłość na odległość jest wtedy, kiedy ludzie. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Forum Kobiet ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty