czwartek, 23 czerwca 2016

Związek ze starszym mężczyzną o 16 lat

Związek ze starszym mężczyzną. Jesteśmy ze sobą od miesięcy. Aby związek był udany przyjmuje się, że mężczyzna powinien być starszy od kobiety nawet o kilka lat. Taka różnica wieku w związku zapewnia bowiem partnerce poczucie bezpieczeństwa. Kiedy jednak kobieta zwiąże się z mężczyzną , który jest o niej.


Poznaj zalety i wady związku z dużo starszym mężczyzną!

Dlaczego wiele kobiet decyduje się na związek z dużo starszym mężczyzną i na odwrót? No i ostatnia miłość, tu juz przeszłam samą siebie bo lata różnicy. Po raz pierwszy od lat jakieś emocje w związku.


Dla mnie, lekkiej trzpiotki, wspaniale! Mam lata spotykam się z mężczyzna starszym o lat. Niektórzy powiedzą że to chore, ale przez całe życie miałam starszych facetów.


Wiadomo nie o tyle ale standard to lat. Dlaczego kobiety decydują się na związek ze znacznie starszym mężczyzną? Mam lat i od ponad roku jestem zakochana w mężczyźnie, który ma lat.

Mój facet jest starszy ode mnie o lat. Znalazłam kogoś takiego w lat starszym mężczyźnie. Adam, mój starszy partner, jest tatą mojego ucznia - Wojtuś przychodził do mnie na. Nie bardzo sobie wyobrażam stały związek z mężczyzną starszym o tyle lat. Poszłam kiedyś do łóżka z kolegą z pracy starszym o lat.


Było miło, jest bardzo przystojny, delikatny, ale bez stosunku bo tak się zdenerwował sytuacją i moją fizyczną gotowością, że nie stanął na wysokości zadania. Im starszy facet tym lepszy związek? Często śmieję się, że mój mąż poderwał mnie i przekonał, żebym za niego wyszła, zanim będę wystarczająco dorosła, żeby szukać kogoś innego.


Mój mąż jest o lat starszy ode mnie. Przykładem owego więcej jest np. Woody Allen i jego obecna żona, Soon-Yi Previn, młodsza o lata.


Zaczynając związek ze starszym mężczyzną, przygotuj się na to, że zawsze będziesz dla niego priorytetem. Twój mężczyzna wciąż będzie starał się udowodnić ci, że jesteś dla niego najważniejsza. Miałam lat gdy wyszłam za faceta który miał lat. Zapatrzona w niego, robiłam wszystko.


Przez lata prawie było okej. Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem. Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya.

Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać. Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia. Nie bójcie się związku ze starszym mężczyzną, oczywiście jeśli nie jest to związek toksyczny a mężczyzna jest normalny. Relacja z mezczyzna o lat starszym.


Ci o swoich poprzednich związkach ? A poza tym nie ma nic złego w tym, że facet szuka sobie młodszej. Poczatkowo sadzilam,ze wiadomo o co chodzi z ta herbata i zastanawialam sie czy przyjac to zaproszenie,ale w koncu skorzystalam. Wszystko było by ok gdyby nie fakt że dopiero teraz zdałam sobie sprawę że to nie jest to czego szukałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty