czwartek, 10 listopada 2016

Pp komorniki p204 paczka z chin

Komornikach moja przesyłka zagraniczna z Chin! To skandal-ja płacę za dostawę zawartej w koszcie produktu z aliexpress. Dodatkowo musi umożliwić, na życzenie nadawcy, traktowanie listu jako przesyłki poleconej, listu i paczki jako przesyłki z zadeklarowaną wartością, a także otrzymanie. Martwię się, że produkt zaginą przez pocztę polską.


Na statusie tego śledzenia widnieje informacja, aby napisać do sprzedającego. Jednocześnie zaznaczam że miło mi będzie jutro wyrzucić śmieci pod ich drzwiami. Wystarczyło się chwilę rozejrzeć za nimi po. Oszuści coraz śmielej sobie poczynają. Próbują naciągnąć nie tylko indywidualnych odbiorców na zakup niezamówionych rzeczy, ale i wysyłają paczki na adres sklepów.


TRACK jest najpotężniejszą platformą służącą do śledzenia przesyłek. Za każdym razem paczka siedzi tak od dnia do nawet kilku dni! Polna 1I wszystkie inne Oddzialow Jest jedynie w celach informacyjnych. Udostępniamy godziny otwarcia jak i telefon placówek pocztowych. Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.


Korzystając ze strony zgadzasz się na zapisywanie prywatnych danych zawartych w plikach cookies i im podobnych technologii w urządzeniu końcowym. W moim przypadku dopiero po informacji „Zatrzymanie przesyłki w cle” otrzymałem dokumenty do wypełnienia celem obliczenia wysokości VAT-u. Moja paczka z Chin przez Francję i Belgie szła szła od 04.


Piszę, ale tego i tak nikt nie czyta, bo tam – to znaczy w PP. Fałszywa przesyłka kurierska? Witam, w szoku piszę ten post. Na początek chciałbym dowiedzieć się jak to możliwe. Nie mam allegro ani innego złego konta (dziś usunąłem konto na olx.pl - dawna tablica).


Aliexpress – z pewnością zastanawiacie się jak możecie śledzić swoje paczki zamawiane z Aliexpress lub innych serwisów zakupowych, poniżej znajdziecie kilka przydatnych porad oraz kilka wartych uwagi stron, które pomogą Wam zlokalizować wyczekiwane przedmioty. Jarosław mówi: Kurierom nie chce się jeździć po. Co oznacza Oczekiwanie przesyłki do odbioru w placówce? Wybroniłbym się z uwagi na niską cenę , ale paczka wg. Burizy z mi, sztukami plecków i bee holderem.


Zresztą nie w tym rzecz, polecam głównie z uwagi na koszt i termin realizacji. Paczka z Chin - o cle , VAT, kosztach czyli Poradnik importera tags. Ostatnich pięć paczek dotarło do mnie bez śledzenia na PP, to znaczy pojawiały informacje co się dzieje z paczką w Polsce po dostarczeniu paczki przez listonosza.


A mój nadajnik AV zaginął w akcji. Chin, Chińczyk twierdzi, że paczka jest w Polsce, ale u mnie ani widu, ani słychu, a w śledzeniu ślad. Kupiliśmy, na platformie AliExpress, wymarzony smartfon, u starannie wybranego sprzedawcy w Chinach. Z wypiekami na policzkach wysłaliśmy przez chiński system płatności pieniądze.


Filia poczty znajduje się blisko głównej ulicy, także zawsze łatwo go odnaleźć. A tu sytuacja nie jest do końca jasna, na kim ciąży obowiązek opłat granicznych. Niby przesyłka jest krajowa, więc nie ma powodu by szła przez nasz UC. Poczta Polska ostrzega, by nie otwierać tych wiadomości.


Dla sprzedawcy podanie numeru przesyłki to sama korzyść. Dzięki temu może uniknąć wielu pytań od klientów o to, co dzieje się z przesyłką. I coraz większa grupa sprzedawców zdaje sobie z tego sprawę.


A do tych, którzy numeru nie podają, to polecam, by się o niego zwracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty