poniedziałek, 10 lipca 2017

Husqvarna 135 czy stihl ms 181

Co myślicie o stihlu ms 1albo husqvarnie 1(oczywiście nowe). Potrzebna mi piła do ścinki dość cienkich drzew i też sporadycznie kilka razy w roku, ale szukam coś delikatnie większego niż ms 180. Parametry tych maszyn są podobne oraz ich cena. Czy kosiarka bijakowa dała by radę.


Zacznijmy od opisania standardowego wyposażenia produktu.

Znajdziemy w nim łańcuch tnący o podziałce 3cala wraz z prowadnicą o długości cm. Zabezpieczenia jakie znajdziemy w standardzie to osłona i system antywibracyjny. Zastąpił go MS 1zdecydowanie gorszy jakościowo od poprzedniego modelu.


MS 1w tej chwili to raczej musi być już używany. Nie sądzę aby jakikolwiek dealer Stihla miał jakieś zapasy MS 180. Stihla 1a raczej 1bo 1już nie produkują.


Tu masz 2KM i mocniejszy od huski 236e.

W Stihlu sprzedawca o dziwo polecał mi model 1zamiast nowego 181. Kwoty to w granicach 900zł przy silniku 2. Argumentował to znanym modelem i niezawodnością. Pokazywał różnice w mocowaniach ważnych elementów. Jaka pilarke wybrać HUSQVARNA czy STIHL cz.


Jednym z podstawowych podziałów pił łańcuchowych jest podział ze względu na sposób ich użytkowania, przeznaczenia. Producenci przyjmują różny podział pilarek. Na wstępie się przywitam bo piszę pierwszy raz. Zobacz inne Piły spalinowe, najtańsze i najlepsze oferty.


Wybierając ją zastanawiałem się czy nie kupuję za drogiej piły jednak teraz widzę że nie. Witam Szanownych forumowiczów. Moc jej nie jest wcale taka duża ale do przydomowych prac wystarcza. Mam ją od nowości czyli lat. Přímé porovnání Řetězových pil HUSQVARNA 1vs Stihl MS 181.


Mała pilarka spalinowa MS 1z oszczędnym silnikiem 2-MIX. Do cięcia drewna opałowego i ścinki drzew o mniejszej średnicy.

Piła jest niezawodna, ale inaczej być nie może, bo dopiero około 8L benzyny wypaliłem. Maszyna ma ze mną ciężko, bo dopiero uczę się pracy pilarką w ogóle - pierwszy mój sprzęt. Lekka i wydajna, idealna dla osób poszukujących pilarki, która jest wyjątkowo łatwa do uruchomienia i manewrowania. Pompka paliwa i wyłącznik automatycznie powracający do pozycji wyjściowej ułatwiają rozruch. STIHL MS 1Jestem jej użytkownikiem od lat.


Mam teraz problem ze złożeniem ponieważ została mi plastikowa osłonka i nie wiem gdzie ona była. To moja druga pilarka Stihl, poprzednia MS 1opuściła mnie po czterech latach wiernej służby na dachach ( pewnie służy dalej nowemu Panu ZŁODZIEJOWI). Pilarka nie do zdarcia, wystarczy tylko dbać o dobrą mieszankę, czyste filtry, ostrą piłę łańcuchową i będzie. This brand has a reputation for cutting faster than Stihl.


Husqvarna saws are easier to buy online. As for Stihls, we love the Stihl MS 31 which is an improved version of the previous MS 2model. It has a 59cc improved engine motor that produces 4. This saw too holds up to long hours of extended use. Może się w związku z tym okazać, że w Państwa produkcie występują różnice w porównaniu ze znajdująca się w tym. Muszę nabyć piłę , Moją uwagę zwrócił stihl MS 2- , lub MS 2-.


Jest jeszcze opcja husgvarna , niestety nie znam modelu , jedyne co wiem to :41cc 16. Co powiecie otych maszynach ? Z góry dziękuję za odpowiedż. Z toho výběru jednoznačně doporučuji Stihl MS 211.


Do Hq 1resp Stihl 1radsej nechodte a čo si.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty