poniedziałek, 3 lipca 2017

Samotne matki blog

Wrzesień dla dzieci jest trudnym miesiącem, ponieważ powrót do szkoły wiąże się z obowiązkową nauką. Pora roku także wpływa ujemnie na samopoczucie maluszka przez deszczową aurę. Masz na głowie dom, dzieci, pracę i zero wsparcia?


Tu znajdziesz wiele porad i wskazówek jak przetrwać i zwyciężyć w dzisiejszych czasach. Ja nadal nie wierzę, że jestem samotną mamą. Moje ja nie jest kompatybilne z tą rolą, z tą łatką.

Tak mnie to uwiera, nawet nie potraficie sobie wyobrazić. A potraficie wyobrazić sobie, jak wygląda życie samotnej matki? Co masz przed oczami, gdy myślisz – o, to jest samotna matka.


Zostałaś sama z DZIECKIEM lub DZIEĆMI i nie wiesz, co dalej? Jeden z nich, sam z siebie, nazywa się marnowaniem czasu i to właśnie z nim osoby samotne znają się najlepiej. W końcu, patrząc wstecz na swoje ostatnie miesiące, ciężko jest znaleźć coś naprawdę interesującego w swoich zachowaniach, a z rzeczy wartych do zapamiętania i wspominania, można uznać, co. Są dowodem na to, że można, że gdy kobieta chce to potrafi.


Sam zawsze podziwiałem silne kobiety, w jakiś sposób mi imponowały.

Mogę też poniekąd powiedzieć, że samotne matki rozumiem, bo sam w życiu miałem taki okres, gdy byłem samotnym ojcem, który ani trochę nie mógł liczyć na matkę swoich chłopaków. Gdy samotne macierzyństwo związane jest ze śmiercią męża, dodatkowo kobiety muszą umieć wyjaśnić dzieciom stratę i starać się być dla nich duchowym oparciem, mimo tego, że same czują ogromny żal, są samotne, zdruzgotane. Jak samotna matka ma wychować sama dziecko?


Poszukujesz wiadomości na temat samotnego macierzyństwa? Jeszcze dziś odwiedź blogi innych samotnych matek! Lubisz opisywać to co robisz? Załóż bloga i dziel się doświadczeniem z innymi. Jestem singielką nie bez przyczyny bo szukam faceta nie chłopaczyny.


Witam serdecznie wszystkich, właśnie założyłam konto żeby należeć do jakiegos forum, czuć że jest miejsce gdzie moge wejść i napisać co czuję co się dzieje. Osiem na dziesięć matek to matki samotne. Przytłoczone nadmiarem obowiązków, we wszechobecnej atmosferze równouprawnienia, które w praktyce objawia się tym, że kobieta jest robotem - pracującym, wychowującym dzieci, dbającym o siebie, dom i partnera i płaczącą jej w kołnierzyk przyjaciółkę. Wzloty, upadki, sukcesy, porażki. Samodzielne, ale nie samotne, wśród zmagań z prozą życia, dumnie kroczą przez świat trzymając za rękę swoje dzieci.


Samotne mamuśki są niezdarte. Finansowo też było tragicznie, więc powyższe sprzyjało pozbywaniu się noworodków przez samotne matki lub oddawaniu je pod opiekę za opłatą tak zwanym „farmerkom dzieci”. Były to pielęgniarki i położne, które dorabiały sobie właśnie wychowując cudze dzieci i odbierając ich porody poza szpitalem.


Dziecko nie nauczone trzymania się blisko matki, nie znające zasad ruchu drogowego i kontaktów z nieznajomymi czy reguł postępowania w razie zagubienia się, jest wręcz skazane na niebezpieczeństwo.

Nie zapominajmy również, że wszystkie te zasady trzeba dziecku przypominać, najlepiej odpytując je na wyrywki w różnych sytuacjach. Jeśli jednak kobieta nie ma w swoim otoczeniu bliskich i pomocnych osób, to są jeszcze miejsca, takie jak np. Zebraliśmy dane o ponad 489słów kluczowych.


Strona internetowa została założona w Sympatia. To pozwala na wykonywanie analizy słów kluczowych dogłębną, poznać interesujące fakty, konkurentów badawczych. W ostatnim czasie rzadko korzystam z internetu.


Skupiłam się na pracy, swoim dziecku. Blog parentingowy - Zabawny, wzruszający. Zwyczajna rodzina, codzienne problemy, dużo miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty