wtorek, 22 sierpnia 2017

Pikantne sms do niego

Pikantne smsy dla niego to nie tylko gra wstępna. To także doskonała zabawa dla Was obojga i okazja do przekazania sobie ukrytych pragnień, o których nie zawsze możecie mówić wprost. Rozpocznij temat i poczekaj aż Twój partner odbije piłeczkę. Kto wie, może właśnie dzięki pikantnym SMSom zrealizujesz swoje ukryte pragnienia?


Te wysyłane od niej do niego oraz te, które przejdą odwrotną drogę, czyli od niego do niej!

Bardzo ważne, żeby zablokować autokorektę. Mężczyźni lubią być pozytywnie zaskakiwani przez swoje kobiety. Niewątpliwie możesz mu sprawić sporą przyjemność, wysyłając do niego pikantnego SMS-a. Wiele kobiet nie wie jednak, jak podejść do sprawy. Boimy się, że nasza wiadomość będzie za bardzo wyuzdana lub za subtelna i on nawet nie zrozumie jej przekazu.


Oczywiście możesz prawić swojemu mężczyźnie dowolne komplementy: e ż kusząco wyglądał, kiedy wyszedł rano spod prysznica, że świetnie na nim leżą nowe jeansy, a nawet, e uwielbiasz ż się do niego przytulać. Od dawna wypytujecie nas o ostre wiadomości i SMS-y – jak je pisać, kiedy i co właściwie powinno się w nich znaleźć. Mam bardzo szczerą i prostą odpowiedź: wszystko i zawsze.

Nie martwcie się, nie zostawię was z tym przesłaniem, już je rozwijam. Kobiece rozmaitości, Kobieta i mężczyzna,. Zaskocz go i wyślij mu niespodziewanie seksownego sms-a, którego on zapamięta na bardzo długo. Taką wiadomością rozbudzisz jego wyobraźnię i sprawisz, że nie będzie mógł się tobie oprzeć.


Pikantny sms do faceta rozpali go i zapewni Wam cudowny wieczór. Przeczytaj poradnik i dowiedz się jak napisać idealny sms do faceta. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Ważne jest także to, by pikantne smsy do faceta zawierały przynajmniej pośredni komunikat o tym, że pociąga Cię on fizycznie. Chodzi o to, by nie komplementować jego cech charakteru, bo to raczej nie doprowadzi do prawdziwej namiętności i pożądania. Bałabym się wysłać jakiś spróśny sms do osoby innej niż z którą jestem bardzo blisko, bo w sumie nie wiem jaka by była jej reakcja.


Z moim chłopakiem, kiedyś to się dużo tego pisało, teraz zastąpiliśmy to czymś hm. Wierszyki erotyczne i podniecające teksty na dobranoc. Pytanie głównie do osób, które przechodziły przez związki na odległość. Obecnie jestem w takiej sytuacji i kiedy mówię mojemu partnerowi, że mam ochotę na niego, to on pyta o czym konkretnie myślę i chce pikantnych szczegółów. Tak bardzo brakuje mi Ciebie….


Twojego dotyku… wyobrażam sobie jak wsuwasz rękę w moje włosy, delikatnie mnie całujesz a po chwili wciskasz język w moje usta… mocno przyciągasz mnie do siebie… całujemy się namiętnie i głęboko… dotykasz opuszkami palców mój brzuch, przesuwasz dłoń w górę na pierś.

W zależności od tego, jaką informację chcemy w nim przekazać, sms może być romantyczny, z poczuciem humoru, może również stanowić zachętę do flirtu lub propozycję spędzenia wspólnie czasu. Krótki miłosny tekst wysłany na telefon, u obdarowanej nim osoby wywoła miłe uczucia, może nawet osoba ta będzie pozytywnie zaskoczona. Jestem z chłopakiem lata i koncepcja na wszystkie tego typu SMS już mi się kończy;) mój chłopak lubi jak pisze do niego pikantne SMS- sam czasem o to prosi przed snem, a ja już nie wiem co w tych SMS - ach napisać. Denerwuje mnie również gdy proszę go aby on mi coś miłego napisał lecz tylko słyszę kotku ja się na tym nie znam. Najróżniejsze teksty są tutaj podzielone na kategorie, dzięki którym łatwiej Ci będzie znaleźć smsy, których szukasz.


Czy warto pisać pikantne smsy? Pomocna będzie również wyszukiwarka sms. Wysyłaj śmieszne smsy do swoich znajomych, miłosne smsy do sympatii, życzenia urodzinowe, imieninowe, ślubne i świąteczne do wszystkich których znasz. Zaczynamy się do siebie coraz bardziej przytulać ale od dwóch dni on zaczął mi wysyłać pikantne smsy, intymne pytania.


PL - Ostanio mój kumpel zaczął mi wysyłać na gadu gadu pikantne teksty. Hm ja z moim chłopakiem należymy do raczej nieśmiałych osób, raczej o seksie nie rozmawiamy, łączy nas tzw romantyczna miłość to znaczy piszemy sobie czasem rzeczy typu kocham Cię, albo tęsknię, co oczywiście nie oznacza że iskry w łóżku nie ma, wprost przeciwnie jakoś trudno mi się przełamać, chociaż czasem napisałabym mu wlaśnie coś w stylu mam na ciebie ochotę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty