wtorek, 29 maja 2018

Czułe smsy na dzień dobry

I to właśnie przez nie przesyłam buziaki czułe i gorące, aby dzień był wspaniały. To ja już kończę wierszyka pisanie, bo muszę nareszcie zjeść pierwsze śniadanie. Tobie gorąco życzę moja miła, żebyś ten dzionek radośnie.


Sms na dzień dobry - Życzenia na dzień dobry Pobudka! Gdy otworzysz oczka Swe Mocno w myślach przytul mnie!

SMS na dzień dobry to najlepszy sposób na to, by czyiś dzień zaczął się lepiej. Miłe słowa na dzień dobry potrafią rozjaśnić nawet najbardziej pochmurny dzień, a jeśli nie zawsze można przekazać je osobiście, warto użyć do tego celu telefonu. Wierszyki czy cytaty na dzień dobry często wysyłają sobie zakochanie, ale jeśli nie masz swojej ukochanej czy ukochanego, zawsze. Tak wiele jak ziaren piasku na pustyni, tak gorących jak słońce nad nimi, buziaków na dzień dobry Ci śle ktoś, kto bardzo kocha Cię. Kiedy w okiennice pierwsza iskra wpłynie, pierwszy ptak zakwili, w gniazdku na kominie księżyc dawno żarem.


Każdy ranek daje szansę na to, by wieczorem móc powiedzieć: to był szczęśliwy dzień. Nie rańże, o Pani, wiernego kochanka, który, Twym Imieniem, dzień wita u ranka.

Krówka, piesek i baranek, tygrys i hipopotamek, myszki, liski oraz bobry, wszyscy mówią Ci „Dzień. Gotowe smsy – “dzień dobry miłego dnia” dla niego, romantyczne smsy na dzień dobry dla niej Krótkie słodkie sms na przebudzenie – sprawdzony przepis na miły dzień. Spraw, że pierwszą emocją Twojej ukochanej będzie tego rana czysta radość, a myślami – “Kocham cię, skarbie!


Słodziutkie smsy, wyślij sympatii miłe i słodziutkie smsy, słodkie sympatyczne smsy olbrzymia ilość najróżniejszych sympatycznych smsów. Ci dać, bo od losu ja już dostałem co najcudowniejszego mogłem - Ciebie. Na dzień dobry (9) Na dobranoc (33). Dodane przez: grzywka: Ocena: 4. Czy juz swe piekne oczka pokazalo? Czy sie tej nocy dobrze spalo?


SMSy na dzień dobry dla ukochanej i ukochanego - str. Buziak z rana mknie przez knieje, niech Twa buzia dziś się śmieje. Miał być w usta, trafił w czoło i tak będzie krążył w koło.


Minie Wrocław minie Hel, a wieczorem. Myszki liski oraz bobry - wszyscy mówią Ci dzień dobry. Tak zwane SMS-y piszemy z każdej okazji.

Nie inaczej jest też w związku z jakąś okazją czy uroczystością. Napisanie kilku miłych słów nie musi jednak wiązać się z urodzinami, imieninami czy jakąś rocznicą. Równie dobrze można to robić o poranku, w ciągu dnia czy też na jego zakończenie. SMSY NA DZIEŃ DOBRY - Teksty sms na dzień dobry, śmieszne sms z rana, teksty, wierszyki sms na pobudkę.


Najróżniejsze teksty są tutaj podzielone na kategorie, dzięki którym łatwiej Ci będzie znaleźć smsy, których szukasz. Pomocna będzie również wyszukiwarka sms. Wysyłaj śmieszne smsy do swoich znajomych, miłosne smsy do sympatii, życzenia urodzinowe, imieninowe, ślubne i świąteczne do wszystkich których znasz.


Jakiego fajnego i miłego smsa mogę wysłać chłopakowi, na którym mi zależy, a on o tym nie wie ? Tylko takiego, żeby się nie wystraszył, ale żeby dać mu tak delikatnie do zrozumienia, że nie jest mi obojętny. Strony: ›2‹ Słonko ma bardzo piękne zwyczaje, mówi dzień dobry jak rano wstaje, a ja Ci mowie dzień dobry złotko, ściskam cieplutko, całuje słodko! Chciałbym widzieć oczka Twoje, móc w ramiona wziąć Cię moje, na śniadanie całus dostać, i z uśmiechem już.


Stań przy oknie, spójrz przed siebie, ja wysyłam coś do Ciebie. To był podarunek, na dzień dobry pocałunek. Z rana samego przesyłam buziaczka słodkiego.


Rozkoszuj się nim przez cały dzień, niech na Twój uśmiech nie pada żaden cień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty