wtorek, 8 maja 2018

Slub z rezydentem usa

Przeprowadziłam się do USA na stałe! Mam takie pytanie Jestem rezydentem USA ze stałym pobytem i legalna pracą, i chciałbym się dowiedzieć czy jak przyjedzie do mnie moja ukochana na wizę turystyczną i weźmiemy ślub cywilny to jakie ona. Wiam, Wiem ze juz mogl byc taki temat ale jakos nie moglam odnalesc.


Mam pewien problem, jestem obecnie w USA na wizie turystycznej, moj chlopak jest rezydentem i planujemy wziac slub cywilny. Czy moze ktos wie ( z wlasnego doswiadczenia) jak dlugo trzeba oczekiwac na moje papiery, tzn zielona ka.

Janusz Korwin-Mikke WYRZEKNIE się SYNA jeśli TO zrobi. INTYMNE sekrety jego i MŁODSZEJ żony - Duration: 23:35. Mam pytanie jestem z moim chlopakiem od ponad lat. USA jest niewazny w Polsce ( Ona po rozwodzie wybrala wolnosc w Polsce). USA ( nazwisko zachowala panienskie) , ona zatwierdzila nasz slub ( bardzo proste) a na przeprowadzenie polskiego rozwodu nie starczylo jej czasu, energii i kasy (bardzo skomplikowane).


Czy ślub z obywatelem USA daje amerykańskie obywatelstwo? Otrzymuje sie wtedy od reki Green Card na lata. Po latach, jesli pozostaje sie w zwiazku malzenskim z obywatelem USA , dostaje sie wize na lat.

Urząd prezydenta sprawowały dotąd osoby. Jeszcze przed wynikami wyborów prezydenckich, z achodnie media słusznie podkreślały, że jeśli Donald Trump miałby naprawdę zamieszkać w Białym Domu, to pani Trump byłaby pierwszą w historii żoną prezydenta, którą świat mógł podziwiać… nago. Melania Trump przybrała na wadze? Pierwsza dama w towarzystwie swojego męża wybrała się ostatnio na ślub sekretarza skarbu Stanów Zjednoczonych Stevena Mnuchina i aktorki Louise Linton.


Co do Twojego pytania - niestety muszę potwierdzić, że jesteś w błędzie. Warto tez wspomniec, ze slub z rezydentem nie daje Pani prawa legalnego pobytu jesli wygasnie Pani wiza. Czy to prawda, ze od dnia slubu jestem juz legalnie w USA ? Jesli zadne dokumenty nie zostaly zlozone w Pani sprawie to nie jest to tak, ze od momentu powiedzenia Tak juz jest Pani.


Konsulat Generalny USA w Krakowie reprezentuje interesy Stanów Zjednoczonych w następujących województwach Polski Południowej: dolnośląskim, opolskim, śląskim, małopolskim, podkarpackim oraz świętokrzyskim. Od czasu porozumienia pomiędzy Stolicą Apostolską, a państwem polskim, narzeczeni mogą wziąć ślub konkordatowy (połączenie ślubu cywilnego z kościelnym). Pochodząca ze stanu Massachusetts Felicity Kadlec miała lat, gdy poznała miłość swojego życia. Trzy lata broniła się przed tym uczuciem. Zdawała sobie bowiem sprawę z tego, że nie.


Hanna Kazahari: - Czy dziś w USA rządzą iluminaci i syjoniści? USA zazwyczaj zachwyca swoimi stylizacjami, jednak czy tym razem nie zaliczyła modowej wpadki? Kto stoi za obecnym prezydentem USA?


Czy Donald Trump sprzyja Polsce?

Liczymy na wsparcie dalszego. Nawet nie wiedzialem, myslałem że bardziej cisną w USA z takimi rzeczami. Podobno slub amerykanina z polką w polsce jest jeszcze bardziej skomplikowany niz slub w USA, gdzies ostatnio o tym.


Zobacz poczet prezydentów Stanów Zjednoczonych. Prezydenci USA to najpotężniejsi ludzie świata. Znajdziesz w nim listę i sylwetki amerykańskich prezydentów.


Nowy prezydent USA doczekał się także ośmiorga wnucząt, a na świecie z pewnością pojawią się kolejne. Chronologiczna lista prezydentów USA. Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych przesyłam życzenia marynarzom obecnie pełniącym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty