piątek, 1 czerwca 2018

Czy arab potrafi kochać

A czy nie jest tak, ze DDA intuicyjnie wybierają osoby bezpieczne, takie od których nic im nie grozi, które będą je kochać i szanować. Potrzebują przede wszystkim poczucia bezpieczeństwa, opieki i bezwarunkowej akceptacji, których nigdy nie zaznały. I podświadomie szukają nie partnera, lecz rodzica. Jesteśmy zakochani w ideale miłości, ale nie w niej samej.


Wiemy, jak byśmy chcieli kochać i jak byśmy chcieli być kochani, ale samo kochanie nie bardzo nam wychodzi. Dlatego - obok skłonności narcystycznych - borderline jest najbardziej popularnym schorzeniem naszych czasów.

Do fizycznej zdrady przyznaje się niemal proc. Nie zawsze musi ona wynikać z zaniedbania partnera przez którąś ze stron. Zdarza się, że dana osoba, chociaż oficjalnie jest w związku, po prostu nie potrafi dochować wierności z powodu uzależnienia od seksu. Kobiety nie są zdolne do pokochania w taki sposób, w jaki facetowi wydaje się, że powinny potrafić.


Dokładnie z tego samego względu płeć piękna nie jest w stanie docenić wyrzeczeń podejmowanych przez mężczyzn, przekształcając je niejako się w wymagania, w celu lepszego ich dostosowania do żeńskiego imperatywu. Faceci nie potrafią kochac kobiet, które kochają ich całym sercem. Są sztywni i twardzi jak głzay.


Nazywajcie to jak chcecie, chemią, pożądaniem, popędem, zauroczeniem, bo dopóki naprawdę się nie zakochacie to nie wiecie co to znaczy.

I dotyczy to zarówno kobiet jak i facetów. Mam pewne pytanie do DDA i osób związanych z DDA. Jak sądzicie ,czy DDA umie kochać ? Czy ta miłość nie jest chorobą? Pytam oto ,ponieważ mam chłopaka, jesteśmy ze sobą prawie lata.


Odkąd zaczęłam z nim być powoli zaczęłam stawać się bardzo zazdrosna o niego. Chciałam odciąć Go od świata, ze strachu. COKOLWIEK uznamy za najważniejsze to wtedy jesteśmy od tego zależni, mamy ambiwalentne uczucia i wydaje się, że to kochamy a tak naprawdę tego nienawidzimy. Potrafi, miałam to szczeście i spotkałam w swoim zyciu facetów którzy kochają, czasem bardziej niz kobieta. Jeden był tylko niewypałem, ale wiedziałam o tym:) Na pewno tez spotkasz.


Czy pies potrafi kochać swojego opiekuna ? Często mówimy że kochamy nasze zwierzęta i jednocześnie jesteśmy przekonani, że one też nas kochają. Nie potrafimy sobie wyobrazić, że nasz ukochany pies mógłby nie odwzajemniać uczuć jakim go obdarzamy. Pozostaje odpowiedź na pytanie, czy jest to miłość w ludzkim znaczeniu tego.


Kocham moją dziewczynę, dlatego nie mam problemu z tym, żeby już teraz planować, co będziemy razem robić w grudniu. Wiem, że nie rozstaniemy się do tego czasu, bo to, co jest miedzy nami, to coś poważnego – twierdzi Szymon z Warszawy. Odp: Czy narkoman będzie potrafił kochać ?

Temat: Czy DDA potrafi prawdziwie kochać? Temat nie jest prowokacją a pytanie związane z moją refleksją tego co zauważyłem w życiu osobistym przebywając z DDA jak i czytając mnóstwo Waszych postów w których piszecie o miłości ale wiele napisanego jakby nie wskazuje na prawdziwą miłość. Czy koń potrafi kochać człowieka?


Zrozumcie,nie będę ufał na słowo. DDA nie jest w stanie się nauczyć miłości on tak. Następny krok należy do ciebie, bo jesteś jedyną osobą, która potrafi odpowiedzieć sobie na pytanie czy jesteś szczęśliwa w tej relacji?


Jeśli nie to czy jesteś w stanie w niej wytrwać. Narcyz niekoniecznie jest złą osobą, po prostu kochać i dbać o siebie chcemy wszyscy. On po prostu trochę bardziej dba o siebie niż o innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty