wtorek, 26 czerwca 2018

Piękne słowa dla dziewczyny

Piękne słowa skierowane do dziewczyny. Dla mnie najpiękniejsza, nikt nie równa się z Tobą. Twój uśmiech potrafi zmienić mój dzień, poprawić na lepszy. Taka mała, a tyle miłości w sobie masz. Tak bardzo kochana, wspaniała, jedyna, najlepsza.


Moje serce bije dla ciebie kocham ciebie i żyję dla ciebie.

No i takie jeszcze coś se dodaj! Tym, kobiety polki nago - kobiety nago - wybieramy kolory ścian i kamerki za darmo - daj się zaprosić a nie. Dodano: niesamowite auta i trochę nadopiekuńcza mama, angelina. Jestem szczęśliwy, że spotkałem i spędzam czas z dziewczyną tak piękną, jak Ty. Jesteś żywym dowodem na to, że anioły istnieją i nigdy nie są ukryte przed wzrokiem.


Miłość jest cierpliwością, miłość jest dawaniem. Mojej cudownej, ukochanej dziewczyny! Kiedy spaceruje ulicą szeroko uśmiechnięta, Z zazdrością na nią patrzą inne dziewczęta, A chłopcy oglądają się zza ramienia, Szukając wzrokiem jej pięknego spojrzenia.


Miłość to najpiękniejsze uczucie, jakim możemy darzyć drugą osobę.

Z tego też powodu wciąż powstają nowe cytaty o miłości, aforyzmy, myśli i maksymy. Rozstanie to trudny czas dla każdego. Cierpi na tym oboje partnerów, niezależnie. Przepraszam za te słowa, ale wielu ludzi (szczególnie młodych) dziś ocenia tymi kategoriami. Dziewczyna musi być szczuplutka, duży biust.


Telewizja, prasa też kreuje takie wzorce. Kiedy pragniesz napisać lub powiedzieć coś pięknego do ukochanej osoby, może brakować ci słów. Słowa, które najbardziej lubimy słyszeć z ust mężczyzny :) - Netkobiety.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!


Gdy otworzysz oczka Swe Mocno w myślach przytul mnie! Bo słońce jasno świeci, Słowik w okno Twe leci, Wiadomość ode mnie ma, Że droga mi dusza Twa! Zjadłabym je z Tobą, lecz na osobności, po spędzonej wspólnie z Tobą nocy.


Potrzebuję twojej Miłości do Mnie. Boże jak ja jestem Szczęśliwy z tobą. Zachowaj sobie Kochanie ten Wiersz ode mnie.


Dla Kobiet samotnych, które pragną być kochane i podziwiane nie tylko w Dniu Kobiet.

Samotna Kobieta jest oceanem Miłości. To fajnie, że mamy w języku polskim równie wszechstronny wyraz co “fajnie”, ale stanowczo go nadużywamy. Skoro operujemy jednym z najtrudniejszych języków w Europie (niedawno czytałem, że drugi) to korzystajmy z jego dobrodziejstw aż do granic upojenia! Przygotowałem z tej okazji listę wygodnych synonimów, po którą można sięgnąć w każdej chwili zwątpienia :) Nie. Jeżeli wielkimi krokami zbliża się dzień urodzin Twojej dziewczyny, a Ty dwoisz się i troisz aby ułożyć wyjątkowe życzenia urodzinowe dla dziewczyny, a nic ciekawego nie przychodzi Ci do głowy to bardzo dobrze trafiłeś.


Na naszej stronie znajdziesz ogromną ilość gotowych życzeń urodzinowych dla dziewczyny. Słodkie wierszyki dla niej i dla niego na dobranoc - str. Nadchodzi już wieczorna godzina Księżyc już swoją kołysankę zaczyna, więc do łóżeczka kładź się już kochanie zmruż oczka, a ja obiecuję Ci, ze coś przyjemnego się stanie. Lista tagów dla synonimów słowa piękny: wyrazy bliskoznaczne do słowa piękny, inne określenia słowa piękny, synonimy do wyrazu piękny, synonim pięknego, inaczej o pięknym, synonimy do słowa piękny, inaczej piękny.


Przydatne zasoby Hasła do krzyżówek Słownik poj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty