piątek, 1 czerwca 2018

Najpiękniejsze komplementy

I owszem, wiele kobiet lubi je słyszeć, niektóre nie mogą bez nich żyć. A jednak coś, co może na pierwszy rzut oka (ucha) wydawać się miłe, za chwilę staje się nieprzyjemne. Dzieje się tak dlatego, że pochlebca często wymawia oklepane formułki komplementów kompletnie bez zastanowienia, nie przewidując. Rzecznik Dental Care Plus Implant Centres wyjaśnia, dlaczego płeć piękna nie jest często obsypywana komplementami.


Badania sugerują, że panie średnio otrzymują tylko jeden komplement dziennie.

Ten komplement da mężczyźnie do zrozumienia, że spotykasz się z nim nie dlatego, jak wygląda, ale dlatego, kim jest. Dodatkowo facetowi będzie miło, że wasze wspólne spotkania sprawiają ci przyjemność. Kiedy w czasie randki słyszę, że dziewczyna lubi spędzać ze mną czas, jest mi naprawdę miło. Przedstawiamy najpiękniejsze komplementy , jakie usłyszałyśmy z ust mężczyzn. Wypowiedziane z ust kuriera, który często przywozi paczki do pracy.


Poza tym komplementem jest sposób w jaki ją obejmuję, całuję czy na nia patrzę. Nie mówiąc już o zasypywaniu komplementami słownymi. Ale te działają troszkę mniej, choć są wyszukane.

Komplement: nigdy nie czułam się bardziej bezpieczna niż przy Tobie, zadziała jak wielka nagroda dla Twojego faceta. Ten tekst obudzi w nim męski instynkt, mężczyzny jako głowy rodziny i opiekuna nad kobietą i dziećmi. Przytul się do niego mocno i powiedz ten komplement, a przekonasz się na własne oczy, jak jego ego wzrośnie! Najlepsze komplementy dla kobiet: Masz świetną figurę.


Trudno znaleźć tak dobrze wychowane dzieci jak twoje. Uważam, że nikt mnie nie rozumie lepiej niż ty. Zazdroszczę ci takich pięknych włosów (oczu, nóg, piersi, ust itp.).


Wspaniale udaje ci się pogodzić pracę z domem. Nie znam słów tak pięknych, którymi mógłbym Cię opisać. Mam dwa, chicaż nie wiem czy można to zaliczyć jako komplementy, niewątpliwie to były słowa, które mnie poruszyły na dłuuugi czas. Powiedział mi że na obozie jest bardzo dużo ładnych dziewczyn, nieraz ładniejszych ode mnie, ale ja mam w sobie coś takiego co przyciąga wzrok i niejeden chłopak jeszcze. Wyślij gotowy wiersz na imieniny.


Bardzo duży zbiór - życzenia na dobarnoc, SMSy, wierszyki. Upajam się każdym twoim słowem Każdym twoim uśmiechem Ty jesteś moim Słońcem A ja chcę być twoim niebem! Dla drogiego mojego: wiersze imieninowe, życzenia z okazji imienin w walentynki, fantastyczne SMSy dla niego na imieniny.


Jednak komplement komplementowi nie równy.

Jest różnica między powiedzenie„Omdlewam, gdy widzę Twoje oczy. Są najpiękniejsze na świecie i na pewno dziś nie zasnę, bo będę o nich cały czas myślał” a „Uwielbiam sposób w jaki robisz mi dobrze! Jesteś w tym najlepsza i najchętniej nie wypuściłbym Cię z łóżka aż do.


Każda minuta bez Ciebie wydaje się być godzina, a każda godzina z Tobą mija tak szybko jak minuta. Jesteście jak kwiaty, w piękne popołudnie, skroplone deszczem, który dzisiaj leje, skąpani w promieniach wychylającego się słońca. Każdy, kto choć trochę pięknością się żywi, gdy spojrzy w Twe oczy, blaskiem się zadziwi. Ale Wam zaświeci, gdyż jesteście wspaniali i wiem, że na to zasługujecie!


Gdy tak przysłuchuję się tym bzdurom, którymi część męskiego grona próbuje się tłumaczyć, to z lekka słabnę :D. Kobiety uwielbiają komplementy! Jakże łatwo jest obrócić kota ogonem. Ja nie kupuję tych dyrdymałów i tego tłumaczenia, że to kobiet wina, że my nie jesteśmy komplementowane.


Drodzy Panowie, gdybyśmy były.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty