poniedziałek, 23 lipca 2018

Czego mozna sprobowac w lozku

Jakie pieszczoty lubicie najbardziej i czego chciałybyście spróbować z facetem ale np się wstydzicie lub poprostu nie macie z kim. Tylko Chcialabym poznac cos nowego. Janusz chce spróbować w łóżku czegoś nowego :D.


Ja mysle , ze najbardziej w lozku boje sie poczucia grzechu. Takze, gdybyn juz mial grzeszyc, to moze wolalbym na dachu ?

Najlepsze w lozku:Slowianki czy Azjatki? Drogie Forumowiczki,jak zaskoczyc partnera w lozku ? Ja z moim kochamy sie prawie zawsze tak samo, w kilku ulubionych pozycjach,bez jakichs kombinacji,nowosci wprowadzanych w naszym seksie itp. Otoz ostatnio zauwazylam,ze on ma jakies fantazje,potrzebuje urozmaicenia. Oczywiscie pytanie jest rozniez kierowane do mezczyzn. Dowiedz się czego twój partner chce usłyszeć w łóżku.


Masz wątpliwości co twój partner chce usłyszeć w łóżku? Chcesz wzmocnić wzajemne doznania w bardzo prosty sposób?

Cześć, w związku z rozporządzeniem RODO pragnę poinformować Cię, że w serwisie Repostuj. Jeśli zdecydowałeś się na założenie konta w naszym serwisie: przechowujemy Twój adres mailowy oraz klucz sesji (głosowanie, dodawanie postów, dodawanie postów do ulubionych, komentowanie postów i ocenianie komentarzy). Dziewczyny bez zachamowań w łóżku, która chciałaby spróbowac jeszcze niespróbowanego. Poznajmy się - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot.


Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta. Jestesmy ze soba kilka miesiecy. W lozku lezymy jak brat z siostro. Nie rozmawiamy o seksie bo mnie to krepuje. Nie wiem co faceci oczekuja od dziewczyn.


CZy ty myslisz, ze jest na to jedna. Wiesz czego bym chciała spróbować w łóżku? Osiem godzin nieprzerwanego snu.


Poczekalnia Kategorie Losowe Top Cytaty Cytaty o miłości Cytaty o życiu Cytaty o przyjaźni Humor Śmieszne obrazki Kawały dowcipy Demotywatory Besty Memy Życzenia Życzenia urodzinowe. Ale ciekawi mnie interpretacja facetow co ich pociaga do swierdzenia ze laska jest dobra w lozku. Moze panowie ktorzy odpowiedza na moje pytanie podpowiedza co niektorym jak mozna byc dobra hi hi.


Mysle ze moze to dostarczyc nam ciekawych informacji.

To prawda Agnieszka ze w kazdej kobiecie mozna sie zakochac, i tak naprawde wszystkie kobiety sa wspaniale (za wyjatkiem tych zgrzedliwych). Jak stac sie lekka domina w lozku. I tego MOZNA sie nauczyc, a zaczac trzeba od zapomnienia od schematow narzuconych spolecznie.


Co kobiecie wypada, czego nie, co jest kobiece, a co nie. Wtedy mozna odkrywac co naprawde przynosi satysfakcję. W końcu któregoś dnia ścieliłam łóżko i jedna sama wypadła, dostalam szału wrecz prawie zdemolowalam dom w poszukiwaniu reszty i nic nie znalazlam a gryziona bylam.


Nastepnego dnia zamowilam kontener i wszystko wyrzuciłam lozko posciele koce maskotki co do sztuki, zerwalam nawet podloge tam gdzie były drewniane i też wywaliłam. Ona twierdzi ze seks ze mna sprawia jej wielka przyjemnosc i ze jej odpowiadam - ma porownanie, ja natomiast takowego nie mam. Tymczasem na horyzoncie pojawia sie takowa mozliwosc. Kreci mnie zeby sprobowac , boje sie jednak ze nasz zwiazek moze sie przez to rozpasc.


Co Ty rozumiesz przez określenie zadbane okolice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty