piątek, 13 lipca 2018

Jakie kosmetyki naturalne polecacie

Jakie polecacie kosmetyki naturalne? Jestem zachwycona naturalnymi kosmetykami patrub. Rewitalizujące masło do ciała, relaksujący olejek do kąpieli i rozgrzewający balsam do rąk to są moi faworyci. Skóra jest po nich po prostu ładna. Witam , za miesiące urodzę drugie dziecko, pierwsze ma problemy z AZS i alergią.


Dla niego mam sprawdzone kosmetyki, ale nie naturalne. Hej, szukam naturalnych kosmetyków do cery trądzikowej i problematycznej (jakiś: krem,serum,itp). Czy kupno kosmetyku naturalnego będzie wiązało się z dużym kosztem? Wynika to z tego, iż procesy, w jakich wytwarza się naturalne składniki są droższe od wytworzenia składnika chemicznego.


Kosmetyki naturalne są nieco droższe od tych chemicznych. Moda na kosmetyki naturalne trwa w najlepsze. Na naszym rynku pojawiają się coraz to nowe marki, które proponują jak najbardziej ekologiczne składniki, a te chemiczne minimalizują do niezbędnego minimum. Na uwadze mają przede wszystkim dbanie o nasze zdrowie, ale również środowisko.


Nie brakuje też wartościowych inicjatyw, jakie wspierają, jak chociażby sianie łąk dla pszczół. W miarę tanie , aby ceny nie były wygórowane :) Takie dla nastolatki ,aby nie zaszkodziły. W dobie ogromnego wyboru i różnorodności na rynku kosmetycznym i pod natłokiem coraz to nowszych nowinek ze świata kosmetologii, sami często nie wiemy na jaki produkt powinniśmy się zdecydować. Linie kosmetyków wieloskładnikowych oparte są na naturalnych surowcach, jak: masło shea, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów, suszone owoce. Są to łatwe w użyciu, gotowe kosmetyki o niesamowitych zapachach i właściwościach.


Chodzi mi o takie, które nie pozostawiają żadnych śladów po sobie, np. Prawie wszystkie kosmetyki mi się skończyły. Mam lat (jeżeli ta informacja będzie potrzebna). Rimmel match perfection gel albo Rimmel wake me.


Najlepsze kosmetyki do włosów, jakie polecacie. W ogóle kosmetyki do włosów z tej firmy są rewelacyjne. Tylko dwie rzeczy są bezgraniczne - wszechświat i głupota ludzka. Z tym, że co do tego pierwszego. Hej dziewczyny, czy zdarza się wam używać kosmetyków profesjonalnych?


Słyszałam dużo pozytywnych opinii o produktach marki Nanili, byłam nawet na peelingu chemicznym i kosmetyczka również je zachwalała. I właśnie o nich, czyli najlepszych kosmetykach naturalnych za mniej niż zł, będzie dzisiejszy wpis. Przygotujcie się na potężną ilość kosmetycznych inspiracji! Do tego, że za kosmetyki naturalne muszę płacić więcej już się przyzwyczaiłam, ale nadal nie jestem z tego powodu zadowolona. Czy ktoś może mi polecić jakieś dobre, naturalne kosmetyki, bez chemii w składzie?


Koleżanka polecała mi nowo otworzony sklep The Rose, ale boję się kupować w ciemno. Zazwyczaj takie kosmetyki są z drogerii. Ja szukałam jakiegoś kremu na ujędrnienie piersi i nie wiedziałam czy taki jest w ogóle. Znalazłam krem Frashe i używam go już ponad od miesiąca. Zawiera wyciąg z kwiatów lawendy i ekstrakt z pąków, generalnie same.


Podchodziłam do nich z rezerwą (bo z Azji), ale z drugiej strony tyle słyszałam o cudownych właściwościach śluzu ślimaka, jadu żmii, wyciągu z ptasich gniazd i poroża jelenia, że postanowiłam spróbować. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty