poniedziałek, 9 lipca 2018

Czy podobam się koledze z pracy

Wspólne wyjścia – jeśli często wychodzicie z kolegami z pracy na piwo czy obiad po pracy, to łatwo zauważysz czy w towarzystwie które wychodzi jest osoba, która swoja obecność uzależnia od tego, czy ty w tym wyjściu masz zamiar uczestniczyć. Jeśli się podobasz koledze z pracy, będzie on w stanie dopasować większość. Po czym poznać, że podobam się chłopakowi? Umów się z nim i jego kolegami, następnie obserwuj, jak się przy nich zachowuje.


Czy jego zachowanie się zmienia, gdy ty jesteś w pobliżu?

Czy może cały czas jest taki sam? Kolega z pracy ciągle mnie zagaduje. Gdy przechodzę koło jego stanowiska zawsze mnie o coś pyta. Gdy przychodzę do pracy to on często przychodzi i nawet gdy jesteśmy e grupie to najwięcej.


Koleżanki z pracy, koleżanki z uczelni, na imprezie najpierw wypatrujemy czy są tam fajne laski, gdy dzwonimy do kumpli to pierwsze co wymieniamy to czy oraz ILE jest tam fajnych lasek, które nas interesują i nam się podobają. Zaloguj się, aby obserwowa ć. Ja sie nie pytam czy jest zakochany tylko czy mu sie choć trochę podobam.

Jak poznać, że podobasz się koledze z pracy? Jest porządnym facetem, ale ciężko mi powiedzieć czy jest nieśmiały czy nie. Chyba bardziej nieśmiały, bo czasem się czerwieni. Więc tak, koleguje się z pewnym chłopakiem, lecz bardziej niż wcześniej :). On mi się bardzo podoba, ale chciała bym wiedzieć czy ja mu też.


Cały czas siada ze mną w autobusie mimo że jego koledzy go wołają. Jeżeli jesteś singielką poszukującą miłości czy kobietą szukającą nowych wrażeń, jedno z pierwszych wyzwań, jakiemu będziesz musiała stawić czoło, to ocena, czy podobasz się facetowi, którego akurat spotykasz. A co ważniejsze, czy jest zainteresowany wystarczająco mocno, by chcieć zaprosić Cię na randkę. W mojej pracy jest pewien facet. Pracuje w innym dziale niż ja, ale kiedy idzie do łazienki albo kuchni to przechodzi koło mojego biurka.


Nie mam pojęcia jak się nazywa, nie współpracujemy. Jeśli wyraźnie widzisz, że chce cię bliżej poznać, wypytuje o ciebie i skupia uwagę na tobie, a nie kobietach dookoła to jest to znak, że wpadłaś mu w oko. Są to najbardziej oczywiste sygnały, że chciałby się z tobą spotykać, nie tylko jako kolega. Nie wie ze pracuje w meblowym dorywczo. Jak rozpoznać że podobam się koledze?


Nie dawno zaczęliśmy więcej gadać, nie piszcie tylko że.

Witam, postanowiłam do Was napisać, bo mam problem. Otóż z jakieś 6-tyg temu zauważył mnie jeden kolega z pracy. Spojrzał na mnie w taki sposób, że nogi się pode mną ugięły obserwował mnie z min, poczułam się jakby świat na chwilę stanął i wszystko przestało istnieć przez ten moment.


Jak się dowiedziec czy podobam sie koledze? Patrzy się na Ciebie wtedy kiedy Ty nie patrzysz na niego. Czy podobam się koledze z pracy ? Ci przykro, że atrakcyjny kolega z pracy nie odwzajemnia Twoich uczuć, ale pomyśl, czy chciałabyś, żeby jakaś dziewczyna podrywała Twojego chłopaka? Jeśli kolega jest zajęty, ma dziewczynę, to odpuść.


Nie rozbijaj jego związku, nie bądź nachalna. Jeśli chcesz to nie pisz głupot tylko atakuj albo się męcz. Oh my God How can you deny the blood. Nie możesz przestać myśleć o koledze z pracy?


Rozpaczliwie pragniesz, by zaprosił cię na randkę? Jeśli na pierwszy rzut oka nie jesteś w stanie ocenić, czy też jest tobą zainteresowany. To nie są moje dylematy, miałąm raczej wątpliwość co do podrywu kolegi i stąd mój post i krótkie opisanie sytuacji.


Jestem młoda, nabieram doświadczenia w. Gdy widzi ze rozmawiam lub pracuje z innym to udaje ze mnie nie widzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty